Двигателя изхвърли маслото под капака на ангренажния ремък
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 28 мар 2007, 22:51
- Модел на автомобила: Orion
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Двигателя изхвърли маслото под капака на ангренажния ремък
Здравейте колеги.Вчера сутринта паля колата orion 1.4CVH 87г. на газ карам го около 5км без проблеми.Спирам за 20мин паля и ми светва лампата за маслото карам около 200м спирам, отварям предния капак и гледам всичко около пластмасовия капан на ангренажа е в масло.Яко избило във всевъзможни посоки.Най-много отдолу при мисля шайба на коляновия вал.Поглеждам под колата голяма локва масло и след нея диря около 10м.Естесвено се промени веднага звука на мотора взе да трака - без масло остана.Тръгнах да свалям тоя пластмасов капак на ангренажа ама нямам даже такъв ключ за него.Дръпнах колата до нас с един приятел и сега се чудя какво да правя.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ако се окаже, че е от тази семерина, огледайте и шайбата. Ако има канал образуван от семерината сменявай и шайбата.
Щото ще се закрепи за известно време и ако не се оправяш сам ами ходиш на майстор ще има двоен разход, като следващия за по-сигурно ще предпочетеш пак да смениш семерината вече заедно с шайбата.
Провери си и вентилацията за картерните газове!
Щото ще се закрепи за известно време и ако не се оправяш сам ами ходиш на майстор ще има двоен разход, като следващия за по-сигурно ще предпочетеш пак да смениш семерината вече заедно с шайбата.
Провери си и вентилацията за картерните газове!
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 28 мар 2007, 22:51
- Модел на автомобила: Orion
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Утре отивам на сервиз ,дано се размина само с шайба и семеринг.Вентилация на картерните газовете - туй ще рече 1.един маркуч който от капака на двигателя влиза в въз.филтър и от там пък едно малко маркуче отива в карбуратора(проверени, не са запушени)2.маркуча от картера към капака на двигателя - е няма такъв заядлив г** 2 часа се пънах да го извадя от картера неще и неще, все едно е залепнал(май наистина е) за отвора.Махнах скобите няма вадене, щях да си скъсам ръцете - то не беше въртене и сучене.paci написа:Ако се окаже, че е от тази семерина, огледайте и шайбата. Ако има канал образуван от семерината сменявай и шайбата.
Щото ще се закрепи за известно време и ако не се оправяш сам ами ходиш на майстор ще има двоен разход, като следващия за по-сигурно ще предпочетеш пак да смениш семерината вече заедно с шайбата.
Провери си и вентилацията за картерните газове!


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Их
1,2 ...
Да това са въпросните маркучи
Ае някой с твоя двигател да ти каже по-точно
Ескорт 1,3 87 набор съм карал и беше различно.
Нека ги видят хората тези маркучи но най-сигурно е горе в кутията на въздушния филтър. Там където влиза маркуча от вътрешната страна трябва да има гнездо с филтърче което ако не си барал там е станало само на филтърче.
Ако не е в кутията на въздушния филтър при твоя двигател, нека някой запознат с двигателя те насочи по-точно.
Може и да няма запушване но проверете.

1,2 ...
Да това са въпросните маркучи
Ае някой с твоя двигател да ти каже по-точно

Ескорт 1,3 87 набор съм карал и беше различно.
Нека ги видят хората тези маркучи но най-сигурно е горе в кутията на въздушния филтър. Там където влиза маркуча от вътрешната страна трябва да има гнездо с филтърче което ако не си барал там е станало само на филтърче.
Ако не е в кутията на въздушния филтър при твоя двигател, нека някой запознат с двигателя те насочи по-точно.
Може и да няма запушване но проверете.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 28 мар 2007, 22:51
- Модел на автомобила: Orion
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
То там горе в кутията на възд.филтър в гнездото имам специално направена джаджа - трябва да снимам да видите.Нямам проблеми с маслото при филтъра.То го има но е мн.малко и не цапа филтъра.Двигателя е чист карбуратор CVH - не е моноинжекция.Скоро ще сложа снимки на цялата кола само да я оправя.Хубавица е 

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 28 мар 2007, 22:51
- Модел на автомобила: Orion
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
След няколко дена мислене какво да правя не отидох на сервиз.С баща ми свалихме капака на ангренажа и се оказа ,че е избил семеринга на разпределителния вал.Викаме си пфу малкия дявол.Купуваме ние семеринг 10лв. ангренаж 34лв. и малсо за двигателя.След два часа работа я сглобяваме, палим - чуваше се ужасно чукане(някой клапан може би) все едно е без масло.Покарах я малко и взе да утихва.Но не работеше както преди - мотора трепери на празех ход и се усеща добре в купето.На другия ден навъртях около 50км градско в София докато не взе да прекъсва и направо си загуби мощност.Чуваше се детонация.
Отварям мотора и почвам да проверявам кабели свещи, обороти на празен ход и какво ли не.Нищо.Оставих я да работи на място и в един момент изби леко антифриз от разпределителя на запалването - от сглобката му с разпределителния вал на двигателя.
Отворям разширителното казанче и намирисва на масло ,а цвета на антифриза е нямам думи
Сега не ми се мисли какво следва
Отварям мотора и почвам да проверявам кабели свещи, обороти на празен ход и какво ли не.Нищо.Оставих я да работи на място и в един момент изби леко антифриз от разпределителя на запалването - от сглобката му с разпределителния вал на двигателя.


Сега не ми се мисли какво следва

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 28 мар 2007, 22:51
- Модел на автомобила: Orion
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не като ми светна лампата веднага спрях.
Сега чета из нета и...Оказва се ,че явно не съм обръщал достатъчно внимание на охладителната система (така си мисля ).Когато карам колата из града много лесно загряваше(вкл. перката). На около 500-600км съм доливал към 1/2 л вода в разширителното казанче.Явно е губела вода....
Ще се отваря мотора и ще гледаме.Някак си съм убеден ,че е спукана главата и то от прегряване по моя вина.Тая кола я имаме от 10години. 
Сега чета из нета и...Оказва се ,че явно не съм обръщал достатъчно внимание на охладителната система (така си мисля ).Когато карам колата из града много лесно загряваше(вкл. перката). На около 500-600км съм доливал към 1/2 л вода в разширителното казанче.Явно е губела вода....


- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Ми аз я имам от 95 година и е с двигател като твоя !Ако е с карбуратор фордW трябва постоянно да си нащрек за всичко по мотора!!!Досега мотора 4 пъти е отварян-от него са ми белите косми по все още останалата ми коса!Сега всичко е наред с колата ,ама тя е вече на 26 и се опитва да ме оставя откъм ламарини вече и не знам кво ама аз толкоз пари потроших по тоз мотор че няма да я оставя докато не ме загроби в някоя канавка <:-P: Ще си свиркам докато върви после стане ли нещо паля и клечката и толкоз
,че мисълта ми беше -слагай там добавки ,притегни главата и тем подобни и я продавай с време щото после-е-е-е-е-е......... 


Форд е колата на шампионите!!!
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 28 мар 2007, 22:51
- Модел на автомобила: Orion
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
След една седмица разхвърлихме мотора и занесохме да проверят главата.Оказа се ,че има малка пукнатина между 2ри и3ти цилиндър в горанта част при разпр. вал.Последва заварка и шлайфане(+клапани),нова гарнитура и антифриз.Маслото не беше примесено. След 50км. както си карам и изведнъж от аспуха като парен локомотиф взе да излиза пара на бели облъци.Викам си край ще отива за старо желязо.Пак отваряме --> дефектан гарнитура - пак шлайфане + нова гарнитура.Сега съм навъртял 600км. след ремонта карам спокойната - всеки ден вдигам капака преди да тръгна - поглеждам антифриза и маслото.Колата си върви нормално както преди - все едно нищо не се е случвало.От всичкия ми опит с коли до сега си вадя извод ,че щом започне да загрява по често от обичайното да си вкл постоянно перката - работата е много съмнителна , причините може да се десетки - при мен вс е тръгнало от гарнитурата и от там главата.Ford-a е на 450 000км и още не се е предал.Много писанки изчетох из нета.Много двигатели издават такива признаци на загряване - без да се подозира сериозен проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта