Работа на 3 цилиндъра =? разпред. вал?
- PA0700AP
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 21 яну 2007, 13:19
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 CL с разход 5.9/100 газ. Някога!
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Работа на 3 цилиндъра =? разпред. вал?
Оставих Фиестата в сервиз да я погледнат, че работи на 3 цилиндъра. Майстора се изказа, че най-вероятно има нужда от смяна на разпред вал.
Проблема е следния:
един ден колата при палене заработи на 3 цилиндъра. Чуваше се фучене (свистене) по ауспусните тръби, наподобяващо звука на EVО и WRX при отпускане на газта.
Свещи не съм сменявал поне от 40'000 км., кабелите са сменени скоро. Възможно ли е да има проблемна свещ, която да откаже изведнъж да даде искра? Наистина ли може да има общо работата на 3 цилиндъра с разпред. вал.? Къде да търся проблема?
Фиеста, 230'000 км, '93, 1.1 карбуратор, АГУ.

Проблема е следния:
един ден колата при палене заработи на 3 цилиндъра. Чуваше се фучене (свистене) по ауспусните тръби, наподобяващо звука на EVО и WRX при отпускане на газта.
Свещи не съм сменявал поне от 40'000 км., кабелите са сменени скоро. Възможно ли е да има проблемна свещ, която да откаже изведнъж да даде искра? Наистина ли може да има общо работата на 3 цилиндъра с разпред. вал.? Къде да търся проблема?
Фиеста, 230'000 км, '93, 1.1 карбуратор, АГУ.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
възможно, слабота място на тея двигатели е раз. вал
Но може и да е от клапан..
Но може и да е от клапан..
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Zi
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
- Модел на автомобила: Nissan 100nx
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Виж си все пак и свещите. На мен вчера същата работа. Паля колата сутринта фучи и тресе зверски , като предишната вечер я бях карал и нямаше проблем. Веднага проверих свещите, щото и преди съм го имал тоя проблем и ми беше избила свещ на втори цилиндър. Най-лесно се проверя като дърпаш кабелите един по един и там където няма промяна по работата на двигателя, значи свеща не е вред. Успех, дано съм бил полезен.

Кучетата си лаят, Форда си върви!!!
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Подкрепям Траян, аз също съм имал такъв случай на старата ми фиеста 1.1 ic - отведнъж умреха 13 коня.Искра имаше преди да измеря компресия мислех че е комутатор, но като премерих и видях, че няма никой ми стана ясно.Щом си на газ и имаш някой по притегнат клапан след време прегаря. Ремонта не е много скъп, но си зависи от майстора.Успех!traqn_savov написа:възможно, слабота място на тея двигатели е раз. вал
Но може и да е от клапан..
-
- потребител
- Мнения: 136
- Регистриран: 06 мар 2007, 00:29
- Модел на автомобила: '87 Fiesta 1.4i и двулитров японски хладилник
- Местоположение: София,Младост сити
- Status: Извън линия
Re: Работа на 3 цилиндъра =? разпред. вал?
и при мен се чува свистене отпред, ама не мога да определя дали е като това, щото не знам какъв е звука на ЕVO и WRX ама си е съскане..PA0700AP написа:..Чуваше се фучене (свистене) по ауспусните тръби, наподобяващо звука на EVО и WRX при отпускане на газта.
..
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Работа на 3 цилиндъра =? разпред. вал?
Според мен гърбиците се износват постепенно и за такъв внезапен отказ причината е другаде..., но къде???PA0700AP написа:...

- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
прав си че гърбиците се износват постепенно...
стъпка едно мери компресия на цилиндъра, ако има компресия, не работи свещ или смуче от уплатнението на всмукателните колектори много въздух..
Ако няма компресия към 3-4 атмосфери имаш: натегнати клапани, издухан клапан, заял повдигач в блока, повредени клапанни легла, счупени сигменти.
стъпка едно мери компресия на цилиндъра, ако има компресия, не работи свещ или смуче от уплатнението на всмукателните колектори много въздух..
Ако няма компресия към 3-4 атмосфери имаш: натегнати клапани, издухан клапан, заял повдигач в блока, повредени клапанни легла, счупени сигменти.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- kocef
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 08 сеп 2007, 17:52
- Модел на автомобила: ford fiesta 92 god. karburator 1.1
- Местоположение: nedelino
- Status: Извън линия
и аз да дам мнение траянІсавов точно ти е обяснил от какво е проблема по стапки аз го имах сащия проблем преди месец не го познах че работи на три цилиндара ходих на елком маистора ми демонстрира че работи на три цилиндара кат ми махна проблемния кабел като работеше двигателя и не показваше никаква промяна че е изваден кабела гледа струва тоз маистор и каза че са пренатегнати клапаните охлаби ги пак никаква разлика в работата на ДВГто маистора каза ще шлаифаш клапани последно преди тва пробва и като смени свеща прибрах се аз отворих капака запалих ослушвах се доста пипах тук там и осетих че при горивопроводите дарпа ваздух особено около четварто бутало притегнах болтобете на горивопроводите и запя друга песен таз кола веднага смени звука двигателя спря да тресе и си заработи нормално порачах си нова гарнитура на тез горивопроводи източих антифриза и за половин час си е смених сам затегнах запалих работи като нова и всичко тва за 5 лева за гарнитурата и мои труд ако бях послушал тоз маистор до ся да бях хварлил 200 лева за шлаифане гарнитури и другите му там парво си разрови ти колата виж хварля ли ти ток кабела хубава искра смени свеща с друга и пробваи ако не е от тва пробваи претегни леко гарнитура и ша си покаже ослушаи се дали ти дарпа ваздух аз са забравих с тва писане че и роман написах лека и дано ти помогне тва писане с нещо
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Да ама не работи 4-тия от сервото, ако втори не работим, какво правим.impresa написа:Ами малко странно звучи ма мен като ми работеше на 3 цилиндъра се оказа, че сервото на спирачките изпуска и блокира единия цилиндър. То се чуваше по-скоро като мяукане при мен де



Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
определено може да е от свещи.
1. не си ги сменял поне 40 000км
2. случвало ми се е да се прецака свещ изведнъж
3. свещи с високо топлинно число не са подходящи за газ(твоите може да са такива)
4. сравнително евтино е да започнеш търсенето на проблема с едни свещички.
1. не си ги сменял поне 40 000км
2. случвало ми се е да се прецака свещ изведнъж
3. свещи с високо топлинно число не са подходящи за газ(твоите може да са такива)
4. сравнително евтино е да започнеш търсенето на проблема с едни свещички.
"It's a triumph of handling over power!"


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта