Проблем с паленето!
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем с паленето!
Колеги този Форд ме уби.
Преди няколко дни спирам на една бензиностанция да си напомпам гумата, сядам въртя но не пали, а колата беше топла.Обърнах на бензин но пак същата работа. Сигурно въртях 2-3 минути но без никакъв резултат, дори не припалваше, абе изобщо никакви признаци за евентуално запалване. Накрая реших да я пробвам на скорост, тъй като имаше лек наклон и колата тръгваше без бутане. Само превъртя мотора и запали. След това палеше без проблем.
Вчера обаче сядам да я изкарвам от двора и същата история, та от въртене чак акумулатора падна. Викам си сигурно са свещите, обаче днес купих нови слагам и пак въртя(на бензин) отново без никакви признаци за запалване и по едно време страшен гръм и като погледнах отдолу средното гърне цъфнало като майска роза.
Искам да уточня че преди това проверих на свещите хвърля искра.
И така избутахме я от двора и като я бутнахме запали, сега отново пали, но незнам утре дали ще иска.
Направо съм в шах и незнам къде да търся ключа от бараката.
Колата е 1,6 бензин карбуратор с електронно запалване и 2 бубини без делко.
Преди няколко дни спирам на една бензиностанция да си напомпам гумата, сядам въртя но не пали, а колата беше топла.Обърнах на бензин но пак същата работа. Сигурно въртях 2-3 минути но без никакъв резултат, дори не припалваше, абе изобщо никакви признаци за евентуално запалване. Накрая реших да я пробвам на скорост, тъй като имаше лек наклон и колата тръгваше без бутане. Само превъртя мотора и запали. След това палеше без проблем.
Вчера обаче сядам да я изкарвам от двора и същата история, та от въртене чак акумулатора падна. Викам си сигурно са свещите, обаче днес купих нови слагам и пак въртя(на бензин) отново без никакви признаци за запалване и по едно време страшен гръм и като погледнах отдолу средното гърне цъфнало като майска роза.
Искам да уточня че преди това проверих на свещите хвърля искра.
И така избутахме я от двора и като я бутнахме запали, сега отново пали, но незнам утре дали ще иска.
Направо съм в шах и незнам къде да търся ключа от бараката.
Колата е 1,6 бензин карбуратор с електронно запалване и 2 бубини без делко.
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
колега как е въздушнияти филтар щото скоро на една вектра пак така ту пали ту неще не може да да върви човека ходил по маистори един викал свещи друг кабели и аз му викам как е филтара тои незнаеше извадих тръбата от филтара към карба и колата запали тои купи филтар и колата е пушка та виж и ти как си
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Еми филтъра е на има няма 500 километра.dimbatami написа:колега как е въздушнияти филтар щото скоро на една вектра пак така ту пали ту неще не може да да върви човека ходил по маистори един викал свещи друг кабели и аз му викам как е филтара тои незнаеше извадих тръбата от филтара към карба и колата запали тои купи филтар и колата е пушка та виж и ти как си
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
При теб вероятно е от таблото с бушоните, но за по сигурно си провери, когато не иска да запали дали има плюс на бобината, при мен на куплонга е средния.slavi написа:Здравейте !
Имам Ескорт 1.4 моноинжекция проблема ми е сащия по някои път ми се е случва да въртя докато падне акумолатора и не иска да пали ,бутна ли го пали веднага ,не съм на газ
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
vladdko написа: При теб вероятно е от таблото с бушоните, но за по сигурно си провери, когато не иска да запали дали има плюс на бобината, при мен на куплонга е средния.
Ако няма "+" ще хвърлят ли искра свещите?milenskior написа:......като не палеше свалих свещите и ги подредих на лулите и хвърляше ток на всички.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 09 сеп 2007, 23:09
- Модел на автомобила: форд фокус
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Аз скоро имах същия проблем и същите признаци. 10 пъти пали и след това спира. разглобих стартера, зачистих колектора, смених четките. Сглобих. Пак 10-15 пъти пали от раз и след това няма никой. Гледах контактния ключ и още др. неволи.
накрая се оказа че две пера от колектора на ротора , точно на 180 градуса са леко нагорели и не прави контакт и когато четките попаднат там не пали. Смених ротора и всичко е о.к.
накрая се оказа че две пера от колектора на ротора , точно на 180 градуса са леко нагорели и не прави контакт и когато четките попаднат там не пали. Смених ротора и всичко е о.к.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта