ЧУДО- КОЛАТА ВЪРВИ С ОТКАЧЕН КЛАПАН

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
alfred
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 02 сеп 2007, 13:59
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 1994g.
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

ЧУДО- КОЛАТА ВЪРВИ С ОТКАЧЕН КЛАПАН

Мнение от alfred » 04 сеп 2007, 10:34

ЧУДО- КАК СЕ ПОЛУЧАВА ТОВА...ОТКАЧИХ КЛАПАНА ЗА ПРАЗНИЯ ХОД И КОЛАТА ВЛЕЗЕ В НОРМАЛНИ ОБОРОТИ, НИТО ГАСНЕ , НИТО ИГРАЯТ, МИСЛЯ ЧЕ ПРОБЛЕМА ЩЕ Е САМО КАТО ЗАХЛАДНЕЕ, И ПО ТОЧНО КАТО ПАДНАТ ТЕМПЕРАТУРИТЕ... НЕЗНАМ ,, НЯКОИ АКО ИМА ИДЕИИИ :идея: ОТКАЧЕН КЛАПАН ?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 04 сеп 2007, 13:26

Пиши пак, след като посетиш бензиностанция!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ЧУДО- КОЛАТА ВЪРВИ С ОТКАЧЕН КЛАПАН

Мнение от cocoff » 05 сеп 2007, 02:38

alfred написа:...
Нещо не се връзва... Устройствата, свързани с ЕКУ-то са два типа: такива, които му подават сигнали и такива, на които то (ЕКУ-то) подава сигнали. Клапанът за празен ход е от втория тип. Ти пркъсваш връзката му с ЕКУ-то и колата се оправя. Значи, преди разкачането ЕКУ-то е подавало "менте" команди към клапана, т.е. вината не е в клапана... Елементарно Ватсон, остава и да е вярно :D
Прецакан датчик за температурата на засмуквания въздух е една от възможните причини. Той подава грешно инфо на ЕКУ-то, а то грешни команди на клапана за празен ход, който се оказва виновен без вина...
Всичко това са просто размисли на глас :D :D

Потребителски аватар
alfred
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 02 сеп 2007, 13:59
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 1994g.
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Мнение от alfred » 05 сеп 2007, 08:11

добре де,ама аз този датчик го гледах че работи на ИДС. сега само сутрин ми се налага да го закачам клапана, де , действа ми като смъкач докато загрее и после пак off. незнам отакаде да я хващам :cry:

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 05 сеп 2007, 13:20

Точно,работи в усреден/авариен/ режим.То иначе ако се повреди датчика ще оставаш на пътя :wink: Ако си имал нещо нередно преди това,може да се окаже,че работи по-добре в този,отколкото в тестващият нормален режим :lol:
Изображение

Потребителски аватар
grgeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 31 яну 2005, 13:31
Модел на автомобила: Land Rover Discovery 1, 3,5 V8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от grgeorgiev » 05 сеп 2007, 14:37

Абе, пич, ти клапана ли разкачаш или само вадиш захранването на моторчето, което го управлява?
Ако само разкачащ жиците, е обяснимо. И също ще е обяснимо повишаването на разхода на гориво.

Потребителски аватар
alfred
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 02 сеп 2007, 13:59
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 1994g.
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Мнение от alfred » 05 сеп 2007, 15:14

разкачам захранването,клапана си стои там. включвам го само сутрин за малко и после го махам. върви много добре и не знам защо да се вдига разхода? :идея:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта