Хидравликата

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Trunkata
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 13 май 2007, 12:57
Модел на автомобила: ForD Orion 1.6i 16V
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Хидравликата

Мнение от Trunkata » 03 авг 2007, 00:32

Колеги имам следния проблем !?!?! :?

Като влизам в завой и нали колата е с хидравлика и и падат оборотите и не подам ли гас падат това на какво се далжи !?!?!? :x
Karai Ford Za Da Si Gord!!!!!!:]

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 03 авг 2007, 09:50

Това на газ или на бензин го прави, ако е на бензин е от датчика на хидравликата, а на газ от настройките на газовата.

Trunkata
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 13 май 2007, 12:57
Модел на автомобила: ForD Orion 1.6i 16V
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Мнение от Trunkata » 03 авг 2007, 14:40

само на Газ го прави и аз от това си мисля че е тея дни ще го вида !!!


мерси все пак :P
Karai Ford Za Da Si Gord!!!!!!:]

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 03 авг 2007, 14:55

Да ти кажа и аз го имам този проблем - на газ с хидравликата, странното е че един път го прави друг път не. На бензин го няма проблема, малко е неприятно с паркирането, но се свиква с повече газ, но пробвай да я настроиш все пак.
Успех!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 05 авг 2007, 19:17

Отидете да ви регулират газовите уредби

:twisted:

Trunkata
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 13 май 2007, 12:57
Модел на автомобила: ForD Orion 1.6i 16V
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Мнение от Trunkata » 06 авг 2007, 00:15

така и направих вече всичко е 6 :D :D :D
Karai Ford Za Da Si Gord!!!!!!:]

Потребителски аватар
jorokr
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 22 май 2007, 10:22
Модел на автомобила: Escort '96 Combi 1,8 TD
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от jorokr » 06 авг 2007, 17:43

То хубаво, а ако го прави на дизел ?
На място като завъртя от едно крайно положение до другото крайно - оборотите се менят леко...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 06 авг 2007, 19:57

Trunkata написа:само на Газ го прави и аз от това си мисля че е тея дни ще го вида !!!


мерси все пак :P
...А изпарителя с каква ориентация е монтиран? Напречно или надлъжно по посоката на движение?

Потребителски аватар
gogo_21011
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gogo_21011 » 07 авг 2007, 08:59

jorokr - нормално е да ти се менят оборотите леко! помпата на хидравликата ти е на ремък също и се въти от коляновия вал, демек като стигнеш до крайно положение ти се натоварва хидравличната система, то и като въртиш без да си стигнал до крайно положение пак ти пазат леко оборотите, а когато стигне крайно положение може и да чуеш как свири помпата, т.е. клапана вътре в нея която изравнява налягането! Ако ремъка ти е хлабав също може да просвирва. Общо взето е нормално да ти падат малко оборотите, но не и чуствителна, а камо ли да се мъчи да изгасва ДВГ - то! Това е!

Потребителски аватар
jorokr
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 22 май 2007, 10:22
Модел на автомобила: Escort '96 Combi 1,8 TD
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от jorokr » 07 авг 2007, 10:36

gogo_21011 написа:jorokr - нормално е да ти се менят оборотите леко! помпата на хидравликата ти е на ремък също и се въти от коляновия вал, демек като стигнеш до крайно положение ти се натоварва хидравличната система, то и като въртиш без да си стигнал до крайно положение пак ти пазат леко оборотите, а когато стигне крайно положение може и да чуеш как свири помпата, т.е. клапана вътре в нея която изравнява налягането! Ако ремъка ти е хлабав също може да просвирва. Общо взето е нормално да ти падат малко оборотите, но не и чуствителна, а камо ли да се мъчи да изгасва ДВГ - то! Това е!
Благодаря... Значи всичко е нормално... При въртене леко падат и след 10тина секунди - пак се нормализират... Ремъка не свири, нито се стига до гаснене на двигателя... Благодаря ти за точното инфо! ;)

Потребителски аватар
jlpetkov
потребител
потребител
Мнения: 729
Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
Status: Извън линия

Мнение от jlpetkov » 07 авг 2007, 11:34

kEFi написа: ...А изпарителя с каква ориентация е монтиран? Напречно или надлъжно по посоката на движение?
обясни на нас несведущите каква е разликата?
btw моя е надлъжно - по посока на движението и досега само такива съм виждал...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 07 авг 2007, 20:53

jlpetkov написа:
kEFi написа: ...А изпарителя с каква ориентация е монтиран? Напречно или надлъжно по посоката на движение?
обясни на нас несведущите каква е разликата?
btw моя е надлъжно - по посока на движението и досега само такива съм виждал...
...т.е. да разбирам, че дължината му е по посока на движението? Да, така се монтира. В противен случай е възможно при завой да намалее силно подаването на газ, оттам и гаснене....

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта