помощ за ECU-то

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
tihomir79
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 18 мар 2007, 19:14
Модел на автомобила: ford 1.8 16v 105
Status: Извън линия

помощ за ECU-то

Мнение от tihomir79 » 13 юни 2007, 21:08

Как да си рестартирам ECU-то?Какво ще помогне този рестарт?Сменил съм всичко но когато запаля колата студена придърпва за малко след което се оправя и до като е топла нямям ядове с нея като я изгася и на сутринта пак я запаля отново същия проблем,на 1 и 2 скорост придърпва.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 13 юни 2007, 21:32

А ти наистина ли смени всичко :?: :)
Съмнявам се ресета да оправи нещо. Ако е от еку-то (което е доста надежден елемент), проблемът няма да изчезва след като загрее, а ще е постоянен. На първо четене ми хрумват клапан/моторче за празен ход (играе ролята и на смукач), или изгорял нагревател на кислородния сензор. Какво друго се променя след загряване на двг...поомекват разни вакуумни маркучи...
П.П. Гледам, че от март го имаш този проблем или се лъжа...
Последна промяна от cocoff на 13 юни 2007, 21:44, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
tihomir79
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 18 мар 2007, 19:14
Модел на автомобила: ford 1.8 16v 105
Status: Извън линия

Мнение от tihomir79 » 13 юни 2007, 21:42

ако те разбирам правилно става вапрос за дебитомера той е сменен,а стъпковото моторче не съм го сменял но колата не ми гасне

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 13 юни 2007, 21:48

Не, не говоря за дебитомера а за ламбда сондата. За да работи коректно трябва да е загрята поне до 300 градуса и затова си има нагревател. Има и сонди без подгряване и там нормално се изчаква 1-2 мин за да загрее сондата.
Стъпковото моторче го свали и изчисти задължително! Има много начини. Аз лично го мих с медицински бензин от аптеката. Накисваш го яко няколко часа, жулиш с някаква четка, друсаш, клатиш и така докато спре да пуска мизерия. Накрая му фъсни и WD-40, което впрочем не е зле да направиш и с де що видиш куплунги.
Последна промяна от cocoff на 13 юни 2007, 21:55, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
tihomir79
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 18 мар 2007, 19:14
Модел на автомобила: ford 1.8 16v 105
Status: Извън линия

Мнение от tihomir79 » 13 юни 2007, 21:54

да от там някъде е и почти съм го открил но още нямам необходимата информация,понеже според мен е недостиг на гориво сменен е гор.филтър когато сложа пластинка от капачка за боркани с малка дупка на коляното на маркуча от където се връща излишното гориво и по този начин по малко гориво се връща в резервоара този проблем изчезва но и друго има имам чувството ,че този проблем чат пат се оправя защото дълго време карах така с тази пластинка но един ден ми изби маркуча от гориния филтър след което махнах тази пластина и колата заработи супер до преди няколко дена и ето пак се прецака.Имам чувството ,че като сложих оня ден газова уредба от там се прецакаха нещата.

ламбда сондата я смени когото си купих колата преди 2г.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 13 юни 2007, 22:01

Охоооо, ти всичко ще си кажеш :) Ще се запалиш, бе, човек...Какви капачки от буркани, я zaeби. Премери си налягането на горивото... Тая икономия на 10-20 лева граничи с глупостта...
А щом си сложил скоро газово...е..не знам...там е друг филм. Толкова съм против газта, че не си правя труда да чета даже, ама то не е твой проблем :)
П.П.
Хубава диагностика!!!

Потребителски аватар
tihomir79
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 18 мар 2007, 19:14
Модел на автомобила: ford 1.8 16v 105
Status: Извън линия

Мнение от tihomir79 » 13 юни 2007, 22:11

ако налягането е малко как се оправя,а и колко трябва да е?

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: помощ за ECU-то

Мнение от petkoff_pl » 13 юни 2007, 23:18

tihomir79 написа:Как да си рестартирам ECU-то?
Човека пита това отговара на неговото питане е:
Методика за обучение на компютъра

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 14 юни 2007, 00:21

tihomir79 написа:........Имам чувството ,че като сложих оня ден газова уредба от там се прецакаха нещата.
Е от тука трябваше да започнеш. Какви компютри, налягания, ламбди и други ала-бали те вълнуват. Нищо от това не участва при работа на газ. Като искаш газ ще търпиш несгоди.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта