Високо ниво на маслото - 5 пръста !!!
- liquid
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 03 окт 2006, 13:46
- Модел на автомобила: 2001 ford cougar 2.0, 2006 ford explorer 4.0
- Status: Извън линия
Високо ниво на маслото - 5 пръста !!!
Отдавна не бях писал тук, но неволята ме накара да питам спешно и за вашето мнение:
Карам Cougar 2.0 16V - реших да се поглезя и да си сменя масло и филтри в МП. Взех си колата и не погледнах какво са правили - все пак викам си МП са, лицензирани, ISO стандарти, не знам си какво.
Минах около 200-250 км и по път на магистралата за секунди отзад едни облаци син дим, ужас! Така няколко пъти на 4,000 оборота. Колата е на 5 години, 125,000 км. в разцвета на силите си, спортен автомобил, не би трябвало да дава такива проблеми. Когато спирам и изчаквам, виждам че маслото е 5 пръста над максимума!!
Отидох в МП и те признаха, че са сложили "малко повече". 5 см над максимума !?!
Сега, някой компетентен по възможност, може ли да даде съвет, какво може да съм съсипал вече по иначе безупречния двигател, какво да правя от тук нататък с колата си и МП.
Много мерси за съветите, слагам темата в още един раздел, нека модераторите ме извинят и ако трябва да я изтрият от там където не и е мястото. Много благодаря!!
Карам Cougar 2.0 16V - реших да се поглезя и да си сменя масло и филтри в МП. Взех си колата и не погледнах какво са правили - все пак викам си МП са, лицензирани, ISO стандарти, не знам си какво.
Минах около 200-250 км и по път на магистралата за секунди отзад едни облаци син дим, ужас! Така няколко пъти на 4,000 оборота. Колата е на 5 години, 125,000 км. в разцвета на силите си, спортен автомобил, не би трябвало да дава такива проблеми. Когато спирам и изчаквам, виждам че маслото е 5 пръста над максимума!!
Отидох в МП и те признаха, че са сложили "малко повече". 5 см над максимума !?!
Сега, някой компетентен по възможност, може ли да даде съвет, какво може да съм съсипал вече по иначе безупречния двигател, какво да правя от тук нататък с колата си и МП.
Много мерси за съветите, слагам темата в още един раздел, нека модераторите ме извинят и ако трябва да я изтрият от там където не и е мястото. Много благодаря!!
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 17 яну 2005, 18:26
- Модел на автомобила: MOndeo 2.0
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Нищо му няма на двигателя.Аз като го купих моя веднага трябваще да пътувам и нямаше време да смена маслото.Гледам го на щеката и не мога да разбера колко е (беше много бистро) След като се прибрах го смених и кво да вида вместо 4.25 литра източих 6л. И аз мислех че нещо съм пре*бал ама нищо му няма .Оттогава съм минал 30 000км.


България - страната на мечтите. Всечки мечтае да се махне от нея..........но не и аз!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: Високо ниво на маслото - 5 пръста !!!
най-вече може да ти се е позапушил катализатора (съкратил си му живота!) ... от маслото дето е горяло ... ама то кой ти гледа екологията в днешно времеliquid написа: ...

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
5 сантиметра отгоре!!!!
Подкрепям НАСКО,че са забравили да източат старото.То на щеката нормалното ниво на маслото което е около 4 литра се отразява на 4-5см,а щом е било 5см отгоре на нормалното мисля,че се сещат всички за какво става въпрос.
Не бива да ги оставяш така.Направи им скандал и да ти сменят отново маслото,защото това сега се е объркало със старото.
Подкрепям НАСКО,че са забравили да източат старото.То на щеката нормалното ниво на маслото което е около 4 литра се отразява на 4-5см,а щом е било 5см отгоре на нормалното мисля,че се сещат всички за какво става въпрос.
Не бива да ги оставяш така.Направи им скандал и да ти сменят отново маслото,защото това сега се е объркало със старото.
- liquid
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 03 окт 2006, 13:46
- Модел на автомобила: 2001 ford cougar 2.0, 2006 ford explorer 4.0
- Status: Извън линия
Развръзката
Да, за съжаление не стана точно така.cocoff написа:Всеки уважаващ себе си сервиз би сменил филтри, катализатор, масло, чистене на дюзи и пр. за тяхна сметка... Мисля, че случаят не е такъв!
В началото се опитаха да потулят нещата, но аз се свързах с началника на сервиза и му представих проблема. Поисках да се документира тяхната вина с нова поръчка, където да напишат, че ми източват масло от двигателя, за да достигнат максимума. Източиха 1,5 литра повече и го записаха. Казах им, че ако ми се появи теч или започне да ми гори масло, заради гумичките, нося им колата и да си я сервизират за тяхна сметка. Иначе обаждам се в комисия за защита на потребителя (те са ми приятели) и на Господари на Ефира (там сме още по близки) и започвам с рекламата.
Истината е, че не ми се извиниха, но подходиха професионално към проблема и началник сервиза направи всичко по силите си за да го отстрани възможно най-бързо. Надявам се да нямам повече проблеми заради това нещо, ако се появят обаче, ще сцепя мрака. Ако трябва ще мина през целия шоуруум с мръсна газ с Кугар-а. И без това съм хвърлил око на новия Ягуар ХК
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това като го чета чак не си го представям
Чак пък толкоз некадърни хора има ли!? То и идиот не би направил такава грешка.
Аз за тва дразня или не като закарам моето слънце на доктор си седя до нея и не изпускам от поглед тези дето я правят. В сервиза който посещавам им е ясно защо го правя - не защото им нямам доверие, а просто защото проверката е висша форма на доверие

Аз за тва дразня или не като закарам моето слънце на доктор си седя до нея и не изпускам от поглед тези дето я правят. В сервиза който посещавам им е ясно защо го правя - не защото им нямам доверие, а просто защото проверката е висша форма на доверие

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
chains написа:
пп: няма да Ви описвам преживяванията в сервиза на Самсунг - трудно бих си купил повече продукт на тази марка

От тогава на Самсунг нищо не продаваме-и не защото са боклуци,а защото в оторизирания им сервиз са болкуци.


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ае станало мазало от отклонения от темата 
Вероятна причнина за създалата се ситуация според мен :
Когато на дъртия си сменявах маслото пише примерно 4,25л. но винаги съм наливал ~3л. Останалия ~1л. е останал в мотора.
Сега на тази като и сменявахме маслото беше седяла ~8 часа на подемника за смяна на ремъка и ролката, едва ли е сменявал 8 часа пък може и да е но може да си е вършил и друга работа но мен не ме интересуваше, важното е че беше готова в уговорения час.
Та значи седяла 8 часа и тогава източихме маслото. Наляхме точно 4л. колкото пише Autodata.
Обаче как ми наливаха маслото!
Зави филтъра сипва 2л. гледа на пръчката. Сипва още литър пак гледа на пръчката и накрая си дойде нивото на 4л.
Начи при Кугъра може да е станало така, че маслото е източено веднага след изгасване на мотора и каквото не се е стекло е останало в мотора и са му добавили количеството което си му дават по книга. После видях колко и дават по книга на моята но човека който го сменява незнаеше колко трябва да налее затова гледаше по пръчката.

Вероятна причнина за създалата се ситуация според мен :
Когато на дъртия си сменявах маслото пише примерно 4,25л. но винаги съм наливал ~3л. Останалия ~1л. е останал в мотора.
Сега на тази като и сменявахме маслото беше седяла ~8 часа на подемника за смяна на ремъка и ролката, едва ли е сменявал 8 часа пък може и да е но може да си е вършил и друга работа но мен не ме интересуваше, важното е че беше готова в уговорения час.
Та значи седяла 8 часа и тогава източихме маслото. Наляхме точно 4л. колкото пише Autodata.
Обаче как ми наливаха маслото!
Зави филтъра сипва 2л. гледа на пръчката. Сипва още литър пак гледа на пръчката и накрая си дойде нивото на 4л.
Начи при Кугъра може да е станало така, че маслото е източено веднага след изгасване на мотора и каквото не се е стекло е останало в мотора и са му добавили количеството което си му дават по книга. После видях колко и дават по книга на моята но човека който го сменява незнаеше колко трябва да налее затова гледаше по пръчката.
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
- Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
По мои наблюдения като ми източат маслото в двигателя и картера не остава почти нищо. По-скоро този, който е наливал новото масло на колегата се е заблеял нанякъде и му е сипал "малко" повечко, но явно не е бил наясно колко точно. Аз след смяна на масло докато не измина 1000км. не се сещам да проверявам, сигурно и въпросния служител е решил същото и си е казал, че дотогава излишното масло ще изгори
.

-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта