Тракшън контрол на Ескорт
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
- Местоположение: Софиа
- Status: Извън линия
Тракшън контрол на Ескорт
Здравейте, скоро разбрах че автомобила ми(Форд Ескорт 1998) е оборудван с тракшън контрол. За това свиделства една лампи4ка на таблото, както и силен шум в диференциала, когато една от предните гуми превърти няколко пъти в кал или сняг.
Не съм обеден дали това е наистина тракшън и нормално ли е да е толкова шумен? Има ли възмижност де се изключва с копче или работи винаги?
Ако това са резки удри в диференциала при предаване не движението върху другото колело при сработването на тракшана, това нямя ли да строши диференциала?
Не съм обеден дали това е наистина тракшън и нормално ли е да е толкова шумен? Има ли възмижност де се изключва с копче или работи винаги?
Ако това са резки удри в диференциала при предаване не движението върху другото колело при сработването на тракшана, това нямя ли да строши диференциала?
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
- Местоположение: Софиа
- Status: Извън линия
Контролната лампа на това нещо светва когато колата е на контакт. Свети заедно с Лампата на ABS. Тази на ABS се намира в дясната част на таблото а вапросната лампа с гума която хвърля пясък е отляво. 2-3 сек. след старт на двигатела двете ламли гаснат едноврвмвнно.
Когато това сработи се чува шум наподобяващ този при сработване на ABS-a но и един шум наподобяващ търкане между зъбни колелета. Все едно не си включил скоростта до край и пуснеш съединитела, чува се едно жужене.
Шума се чува само в колата, извън нея не.
Притеснявям се че това колкото по често сработва ще счупи по бързо диференциала. Незнам дели сам прав или те хората са го измислили да е достатъчно надежно.
Пробвах го събота и неделя в големия сняг, работи и измъква добре.
Когато това сработи се чува шум наподобяващ този при сработване на ABS-a но и един шум наподобяващ търкане между зъбни колелета. Все едно не си включил скоростта до край и пуснеш съединитела, чува се едно жужене.
Шума се чува само в колата, извън нея не.
Притеснявям се че това колкото по често сработва ще счупи по бързо диференциала. Незнам дели сам прав или те хората са го измислили да е достатъчно надежно.
Пробвах го събота и неделя в големия сняг, работи и измъква добре.
- furcy
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
- Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Нормално е да има шум - аз съм с Мондео с TC и не върти гуми когато е ON, когато е OFF светва лампичката на таблото и тогава върти гуми. Доколкото знам шума идва от това, че TC e едно електрическо моторче, в което влиза жилото за газта и ако се подаде много газ то я редуцира, т.е след моторчето жилото се опъва по-слабо (разделено е вътре). Така ми го обясниха , може да не е така, не гарантирам. На мен обаче през зимата определено ми е полезно 

-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
-------При Мондеото това серийно производство ли е или е допълнителна екстра.И дали го имат само бензоновите модели или важи за всички.furcy написа:Нормално е да има шум - аз съм с Мондео с TC и не върти гуми когато е ON, когато е OFF светва лампичката на таблото и тогава върти гуми. Доколкото знам шума идва от това, че TC e едно електрическо моторче, в което влиза жилото за газта и ако се подаде много газ то я редуцира, т.е след моторчето жилото се опъва по-слабо (разделено е вътре). Така ми го обясниха , може да не е така, не гарантирам. На мен обаче през зимата определено ми е полезно
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Светването на лампите идва от теста на компа и ако няма грешки угасват. След това обаче трябва да се натисне педала на спирачката за да се нулира. На тези, които имат индикация за изгорели крушки и отворени врати (има рисунка на автомобила) това се познава като след натискане на спирачката индикацията за изгорял стоп или мигач отзад, угасва. Така поне е при Скорпиото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта