Смяна на BMS модул
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 сеп 2023, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.0 ecoboost st line 2019
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна на BMS модул
Здравейте,
Отскоро съм собственик на Ford Focus 1.0 ecoboost st line от 2019г. Това ми е първият Форд, който притежавам. Още като го взех старт-стоп системата неработеше, малко след това и безключовото отказа. Порових се в интернет и разбрах, че BMS модулът е проблемен. Във вторник 26.09.2023 оставих колата в мото-пфое и вчера 29.09.2023 си я взех, наистина се оказа, че BMS модулът е бил за смяна. Проблемът е, че въпреки смяната на модула старт-стоп системата продължава да не работи, изминах около 10 километра, а колата си загря до работна температура.
Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще съм много благодарен, ако ми разясни нещата.
Възможно ли е проблемът да е друг, не само в BMS модулът?
Поздрави,
Колев
Отскоро съм собственик на Ford Focus 1.0 ecoboost st line от 2019г. Това ми е първият Форд, който притежавам. Още като го взех старт-стоп системата неработеше, малко след това и безключовото отказа. Порових се в интернет и разбрах, че BMS модулът е проблемен. Във вторник 26.09.2023 оставих колата в мото-пфое и вчера 29.09.2023 си я взех, наистина се оказа, че BMS модулът е бил за смяна. Проблемът е, че въпреки смяната на модула старт-стоп системата продължава да не работи, изминах около 10 километра, а колата си загря до работна температура.
Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще съм много благодарен, ако ми разясни нещата.
Възможно ли е проблемът да е друг, не само в BMS модулът?
Поздрави,
Колев
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Смяна на BMS модул
Системата старт-стоп следи много други параметри, освен загряването на двигателя. Такива са например, дали зададената температура на климатроника е достигната, дали акумулаторът е достатъчно зареден, каква е външната температура и т.н. Когато някой от критериите не отговаря на параметрите в даден момент, просто не се включва, докато не се покрият нейните изисквания. В твоя случай е много вероятно акумулаторът да е стар и заради него да не работи. Друга причина може да е и това, че когато са го разкачали, за да сменят BMS-а не са го нулирали. Можеш и сам да го направиш, както се вижда на това видео https://www.youtube.com/watch?v=vvLLGuI-JM0
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 сеп 2023, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.0 ecoboost st line 2019
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на BMS модул
Здравейте,
Малко да обновя темата. Със сигурност старт-стоп системата неработи поради две причини. Едната е, че акумулаторът е за смяна- изписа ми съобщение след като не бях карал колата един ден, а другата според мен, термостатът е за смяна, защото не загрява до 90 градуса стрелката спира малко преди това. Другата седмица ще говоря с мото-пфое да я погледнат.
Поздрави,
Колев
Малко да обновя темата. Със сигурност старт-стоп системата неработи поради две причини. Едната е, че акумулаторът е за смяна- изписа ми съобщение след като не бях карал колата един ден, а другата според мен, термостатът е за смяна, защото не загрява до 90 градуса стрелката спира малко преди това. Другата седмица ще говоря с мото-пфое да я погледнат.
Поздрави,
Колев
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 сеп 2023, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.0 ecoboost st line 2019
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на BMS модул
Здравейте,
Моята сага със старт/стоп системата приключи с три ходения в сервиза на Форд. Първия път ми смениха BMS модула по гаранция, но системата не работеше. Вторият път ми преинсталираха софтуера (стуваше 170лв.) и ми заредиха акумулатора и системата заработи за един ден, след което отново спря да работи. Това доведе до трето ходене в сервиза, при което смениха акумулатора и вече две седмици всичко работи. Тази сага се разигра в продължение на един месец, но хората от сервиза бяха много любезни. Засега не виждам голяма разлика в разхода на гориво
варира между 8.6 и 9.0 в София, карам я сутрин и вечер в пиковите часове със задръсввния, но съм довлоен от този разход, очаквах да гори повече, но сега предстои зима и тогава ще видя колко ще се качи разхода.
Поздрави,
Колев
Моята сага със старт/стоп системата приключи с три ходения в сервиза на Форд. Първия път ми смениха BMS модула по гаранция, но системата не работеше. Вторият път ми преинсталираха софтуера (стуваше 170лв.) и ми заредиха акумулатора и системата заработи за един ден, след което отново спря да работи. Това доведе до трето ходене в сервиза, при което смениха акумулатора и вече две седмици всичко работи. Тази сага се разигра в продължение на един месец, но хората от сервиза бяха много любезни. Засега не виждам голяма разлика в разхода на гориво

Поздрави,
Колев
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на BMS модул
Горе-долу същия разход ми дава дъртият 1.6 бензинов Фокус, при това на газ, без да има старт-стоп система.
Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта