Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
FordUser
- потребител

- Мнения: 132
- Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
- Местоположение: софия
-
Status:
Извън линия
Мнение
от FordUser » 27 дек 2006, 14:26
Днес карахме и видях че тая лампичка за маслото почна да мига. Аз мисля че е за доливане а вие ?
-
Прикачени файлове
-

- Що свети тая лампичка. Коледа мина
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 27 дек 2006, 14:35
Индикира ниско налягане. При по-дълго светене индикира двигател за основен ремонт.
Виж си маслото (има ли), тече ли отнякъде или гори. Дано да е само сдухан датчик...
-
FordUser
- потребител

- Мнения: 132
- Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
- Местоположение: софия
-
Status:
Извън линия
Мнение
от FordUser » 27 дек 2006, 15:08
И са кво да го правя ??
-
Yovchev
- потребител

- Мнения: 58
- Регистриран: 30 дек 2005, 11:44
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Ti-VCT '11 / Focus 1.8 TDCi '08
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Yovchev » 27 дек 2006, 15:54
Отвори капака.. и виж щеката на маслото какво ще покаже, т.е дали физически има масло. Най- вероятно ти гори повечко малко и вече е намаляло.
-
nikolovvd
- потребител

- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от nikolovvd » 27 дек 2006, 16:55
А - а - а, колеги! Не така, че май ще трябва да правим детска градина във форума. Има няколко основни неща, които трябва да се знаят и на сън.
Първо: Как се проверява нивото на маслото и нивото на електролита в акумулатора.
Второ: Проверка на охладителната течност, хидравличната (ако има такава) и тази за чистачките.
Трето: От къде се сипва горивото и какво трябва да бъде.
Четвърто: Колко трябва да е налягането в гумите и как се сменя спукана гума.
и така нататък. Иначе трябва да се попитате какво правите зад волана.
-
WarKiller
- потребител

- Мнения: 104
- Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
- Местоположение: Бургас
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от WarKiller » 27 дек 2006, 17:02
Важното е, че резервоара му е доста пълен. Не помня откога моят не е достигал заветната граница над 1/2 ...
FordUser, пич нашите Фиестички обичат да си похапват масълце. Така, че провери на щеката и доливай смело.

-
FordUser
- потребител

- Мнения: 132
- Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
- Местоположение: софия
-
Status:
Извън линия
Мнение
от FordUser » 27 дек 2006, 17:40
Е долях аз има няма 150-200 грама и спря да мига
nikolovvdЗнам къде се мери но незнаех че трябва да се долива все пак преди няма и 2 мес. го смених

-
ewgeny
- потребител

- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
-
Status:
Извън линия
Мнение
от ewgeny » 27 дек 2006, 18:54
Щом си го сменил преди два месеца, отиваш в сервизчето, сменяш на клапанчетата гумичките, плащаш на майсторчето, паричките, за да нямаш проблемчета когато нивото на масълцето падне повечко от нормалничкото! Успехче!!

Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
Anton Tonchev
- потребител

- Мнения: 65
- Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
- Модел на автомобила: Нисан Примера
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Anton Tonchev » 03 яну 2007, 12:50
а доляли си масулце до МАХ?
-
FordUser
- потребител

- Мнения: 132
- Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
- Местоположение: софия
-
Status:
Извън линия
Мнение
от FordUser » 07 яну 2007, 19:27
Anton Tonchev написа:а доляли си масулце до МАХ?
еми то няма и 200 грама и се препълни

-
bacata^
- потребител

- Мнения: 19
- Регистриран: 07 яну 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Ford Transit 2.5D
-
Status:
Извън линия
Мнение
от bacata^ » 07 яну 2007, 19:30
WarKiller написа:
Важното е, че резервоара му е доста пълен. Не помня откога моят не е достигал заветната граница над 1/2 ...
FordUser, пич нашите Фиестички обичат да си похапват масълце. Така, че провери на щеката и доливай смело.

И наща похапваше малко,обаче вече е с масло АРАЛ и изобщо не го бара.
-
Anton Tonchev
- потребител

- Мнения: 65
- Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
- Модел на автомобила: Нисан Примера
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Anton Tonchev » 07 яну 2007, 23:21
ако си долял само 0.2лт и е стигнала на мах, може и да имаш проблем със смукателя на масленната помпа !!!свалете картера и проверета за ко иде реч вътре

успех

-
Rick
- потребител

- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Rick » 08 яну 2007, 02:46
Аз ли съм се объркал или тия 200 мл са много малко за "недостиг" на масло та да светне лампата. За да светне, ако е индикация за ниско ниво на маслото, значи трябва да е под МИН. А от МИН до МАХ е ок. 1 литър. Поне при Сиерата е така. Ако с 200 мл си стигнал МАХ значи маслото не е било под минимума, съответно проблема не е в нивото му.
-
FordUser
- потребител

- Мнения: 132
- Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
- Местоположение: софия
-
Status:
Извън линия
Мнение
от FordUser » 09 яну 2007, 20:11
Еми незнам нали ви казвам долях 200 максимум 300 гр и всичко сега е ОК
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 09 яну 2007, 20:21
абе колеги иска да каже ,че му е изгаснала лампата не ,че е напълнил мотора.. на мен в момента ми е препълнен мотора и се чуда как да го поизточа..
-
cossy
- потребител

- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 09 яну 2007, 20:30
Земи спринцовка, от дебелите и маркуче за система... само да не те помислят за наркоман в аптеката

-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 09 яну 2007, 20:54
ама от къде е въпроса? сорри за спама на темата... от пръчката предполагам или?
-
веден
- потребител

- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от веден » 10 яну 2007, 05:34
И аз при една смяна на маслото бях налял по-много от колкото трябва и го "изсмуках" със спринцовка и дълга шлаухка през тръбичката на щеката.
-
red
- потребител

- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от red » 10 яну 2007, 13:58
а какво става като ти е пълен мотора!?
-
Brock
- потребител

- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Brock » 10 яну 2007, 14:14
red написа:а какво става като ти е пълен мотора!?
Има опасност да ти се запуши катализатора.
Може да ти избие някой семеринг, защото налягането се качва повече от допустимото.
Това е което знам аз.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта