Форд Фокус разчитане на грешки
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Форд Фокус разчитане на грешки
Здравейте,
Може ли малко помощ за разчитане на две грешки P0002 и P120F. Колата е форд фокус 2004 2.0 136к.с. дизел.
Доколкото успях да ги проверя и двете са свързани с регулатора за високо налягане на помпата. Нямам проблем с палене, вървене или обороти.
Получи се при едно доста сериозно изрязване на колата от 1-ва до 3-та и светна червена лампичка с надпис Engine system fauld като се появява после изгасва после пак и така. Оранжевия чек не свети (крушката е здрава). Направи ми впечатление, че се появява при ниска скорост под 50-60 или на място. В събота пътувам към морето и се притеснявам да не стане по-зле и искам да го оправя. Ако е клапана направо го сменям, но да не би да е датчик.
забравих да спомена на диагностиката като гледах налягането в помпата при работа на място варираше от около 260 до 300 но толкова бързо се променяха цифрите, че едвам ги разчитах.
Може ли малко помощ за разчитане на две грешки P0002 и P120F. Колата е форд фокус 2004 2.0 136к.с. дизел.
Доколкото успях да ги проверя и двете са свързани с регулатора за високо налягане на помпата. Нямам проблем с палене, вървене или обороти.
Получи се при едно доста сериозно изрязване на колата от 1-ва до 3-та и светна червена лампичка с надпис Engine system fauld като се появява после изгасва после пак и така. Оранжевия чек не свети (крушката е здрава). Направи ми впечатление, че се появява при ниска скорост под 50-60 или на място. В събота пътувам към морето и се притеснявам да не стане по-зле и искам да го оправя. Ако е клапана направо го сменям, но да не би да е датчик.
забравих да спомена на диагностиката като гледах налягането в помпата при работа на място варираше от около 260 до 300 но толкова бързо се променяха цифрите, че едвам ги разчитах.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Потърси грешките в You tube, според модела на колата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Ами прегледах но не намерих. Имаше един в който сменяха такъв клапан но с записана друга крешка. Дали е възможно поради бокук заседнал да не затваря или отваря добре?
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Здравейте,
Оказа се че има два клапана или клапан и регулатор както се изрази майстора. Сменихме единия уж регулатора (намира се от долната страна на помпата), но с излизането от сервиза пак същата работа. Този ли е регулатора или другия от горната страна на помпата?
И да допълня че надписа го изписва след падане на оборотите под 1500-1600. Ако я карам на 2000 или повече не светка.
Идеии какво да предприема?
Оказа се че има два клапана или клапан и регулатор както се изрази майстора. Сменихме единия уж регулатора (намира се от долната страна на помпата), но с излизането от сервиза пак същата работа. Този ли е регулатора или другия от горната страна на помпата?
И да допълня че надписа го изписва след падане на оборотите под 1500-1600. Ако я карам на 2000 или повече не светка.
Идеии какво да предприема?
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Здравейте,
разбрах, че горивната и спирачна система били свързани та да попитам ако има проблем по АБС или ЕСП да прави мизерии и да записва грешка за регулатора на гнп-то. След пробно кръгче от майстора и тестване при рязко ускорение и пребуксуване на таблото изписва ESP system fault и записва следните грешки U2023 и C1156 - за предно ляво колело. Доколкото успях да видя беше записала и P0089. Към горивната система ли да продължавам да търся или към спирачната?
разбрах, че горивната и спирачна система били свързани та да попитам ако има проблем по АБС или ЕСП да прави мизерии и да записва грешка за регулатора на гнп-то. След пробно кръгче от майстора и тестване при рязко ускорение и пребуксуване на таблото изписва ESP system fault и записва следните грешки U2023 и C1156 - за предно ляво колело. Доколкото успях да видя беше записала и P0089. Към горивната система ли да продължавам да търся или към спирачната?
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 26 юни 2016, 22:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100HP
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Кодовете за неизправности иматеJuman написа: ↑05 авг 2020, 12:11Здравейте,
разбрах, че горивната и спирачна система били свързани та да попитам ако има проблем по АБС или ЕСП да прави мизерии и да записва грешка за регулатора на гнп-то. След пробно кръгче от майстора и тестване при рязко ускорение и пребуксуване на таблото изписва ESP system fault и записва следните грешки U2023 и C1156 - за предно ляво колело. Доколкото успях да видя беше записала и P0089. Към горивната система ли да продължавам да търся или към спирачната?
P0002 = обхватът на управление на регулатора на обема на горивото е висок или нисък
P120f = прекомерно изменение на регулатора на налягането на горивото
P0089 = Регулатор за налягане на горивото 1 липса на производителност
Тези кодове се появяват, когато системата се бори да контролира налягането на горивото спрямо желаното налягане на горивото.
Най-често това може да се реши чрез нов горивен филтър (може да е частично блокиран)
Ако това не помогне, тогава бих посъветвал да се направи 5-минутен тест за изтичане на гориво през инжекторите (при топъл работещ двигател). За да видите дали се забелязват разлики в цилиндрите.
Възможен е и проблем в горивната помпа или сензора за горивното налягане.
Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100 HP
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Ами съмнявам се да е от филтъра, защото е на 9000 км но знае ли човек с нашата "хубава" нафта. Така или иначе наближавам за обслужване което правя винаги на 10к включително и горивен сменям та ще сменим и ще видим дали ще има промяна. Имам дълбоки съмнения не в регулатота (сменен е и с нов вече) че е другия който мери количество VCV volume control valve но не го намирам да се продава. Също така той работи с инфо от датчика на рейла, а ако е датчика виновен би трябвало да записва грешка за самия него или греша?
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 26 юни 2016, 22:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100HP
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Аз лично не бих се впуснал да търся причината в сензорите, докато не установя, че те грешат. Така,че без тест трудно ще дадеш точна диагноза. Може да се впуснеш в един филм на смяна на части без нужда. Търси читав сервиз!Juman написа: ↑07 авг 2020, 14:49Ами съмнявам се да е от филтъра, защото е на 9000 км но знае ли човек с нашата "хубава" нафта. Така или иначе наближавам за обслужване което правя винаги на 10к включително и горивен сменям та ще сменим и ще видим дали ще има промяна. Имам дълбоки съмнения не в регулатота (сменен е и с нов вече) че е другия който мери количество VCV volume control valve но не го намирам да се продава. Също така той работи с инфо от датчика на рейла, а ако е датчика виновен би трябвало да записва грешка за самия него или греша?
Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100 HP
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
След смяна на горивния филтър не се оправи, но изписванията на съобщението на таблото сякаш намаляха или аз си внушавам не знам. Оказа се обаче че в горивния филтър имаше стружки по дъното. Докато бяха в нафтата блештукаха златисто. Казаха ми че помпата е тръгнала. Четох по много други форуми и се оказа че доста хора казват че имат но с десетки хиляди км нямат проблеми. Вие какво мислите?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Виж сега всеки има право на избор на какво гориво да кара. Аз съм запознат с това да караш дизел и не се оплаквам. Търся просто решение на проблем. Ако си толкова сигурен, че е помпа кажи дали точно тази подлежи на рециклиране или не?
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 26 юни 2016, 22:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100HP
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
@JumanJuman написа: ↑15 авг 2020, 21:11След смяна на горивния филтър не се оправи, но изписванията на съобщението на таблото сякаш намаляха или аз си внушавам не знам. Оказа се обаче че в горивния филтър имаше стружки по дъното. Докато бяха в нафтата блештукаха златисто. Казаха ми че помпата е тръгнала. Четох по много други форуми и се оказа че доста хора казват че имат но с десетки хиляди км нямат проблеми. Вие какво мислите?
Писах ти много по-отдавна: Без тест на изтичащото гориво всичко е само хвърляне на боб. А това може да се направи само в сервиз.
Можем много да гадаем и всяко предположение ще бъде само загуба на време и пари.
Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100 HP
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Не знам дали се рециклират, трактористите да кажат, ама това ти е проблема.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Няма такива които не се рециклират/ремонтират! Моето пежо беше с лукас - по-малко запознати майстори има за нея, но я направих и така си отиде - с работеща помпа, ама малкия син я удари и ... Добре че нищо му нямаше на него! Навремето казвах на жена ми "никога няма да си купя дизел, защото много трака"! Ми те старите хора са казали, "голям залък лапни-голяма дума не казвай" Карал съм 2 пъти бензин и 2 пъти дизел - собствени! Сега съм мераклия на ел кола, карал съм спарковете, ама цената на собствен... по дебела от мен




времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Той май е със сименс,там теста с обратно гориво е малко по сложен.
Колега,пусни си тема в ситроен или пежо форум
Колега,пусни си тема в ситроен или пежо форум
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус разчитане на грешки
Здравейте, малко със закъснение, но все пак да споделя какво се случва. Минаха почти 3 седмици тест период от последното посещение при майстора и проблема не се е появявал така че го смятам за решен. Първо сменихме подгревните свещи защото имаше една окъсила и той каза че често от тях създавали големи главоболия, но уви не беше от тях. Стигнах пак до клапана, в който се съмнявах аз но майстора ме посъветва да сменя направо помпата. След смяната й не е записвала грешките и не ми е светкало на таблото нищо. За съжаление не мога да съм сигурен дали е бил клапана или помпата виновника.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта