Забива при настъпване Мондео ТДЦИ 2.0/115
-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 15 ное 2010, 15:16
- Модел на автомобила: Fiat Tipo 2.0 16v
- Status: Извън линия
Re: Забива при настъпване Мондео ТДЦИ 2.0/115
Добре, посъветвайте ме откъде да тръгна, какво да се провери и как?
Значи ще разкажа по подробно кога почнаха проблемите и как. Колата набиваше някаква грешка като я оставя да работи на място лампата за подгревните свещи започваше да мига в движение не забиваше. След това я чипосах, мериха я на диностенда, правиха диагностики преди и след чипа, нямаше проблем, но набиваше грешка за датчик налягане в рейла. Тръгнах да се прибирам и по магистралата я изцепих яко на 6-та до около 180 и колата загуби мощност и почна да намаля сама, светна чека и лампата на подгревните свещи, отбих, изгасих я и запалих, но чека остана да свети, въпреки това колата си дърпаше и не ми е забивала. Чека свети още 1 ден и сам изгасна и повече не ми е светил.
След това почна да забива предимно на високи предавки с много газ и проблема се задълбочи до там че почна да забива и на втора, дори гаснеше и я палех е движение.
Чистихме резереара и сондата, смяна на горивен филтър. Месец по късно колата отказа да пали и дадох дюзите за ремонт 880 лева стъпи всичко, гледаха нафтата под мокроскоп за стружки и ми казаха че няма стружки и не се налага ремонт на помпата.
Монтираха дюзите и вкараха новите кодове, подкефих се машинката няма да забива и се подгоних с едно бмв 330д, опуших го стабилно, но колата пак изгуби мощност, дори огасна.
От тогава не съм я напъвал и си наемам полека с педала.
Значи ще разкажа по подробно кога почнаха проблемите и как. Колата набиваше някаква грешка като я оставя да работи на място лампата за подгревните свещи започваше да мига в движение не забиваше. След това я чипосах, мериха я на диностенда, правиха диагностики преди и след чипа, нямаше проблем, но набиваше грешка за датчик налягане в рейла. Тръгнах да се прибирам и по магистралата я изцепих яко на 6-та до около 180 и колата загуби мощност и почна да намаля сама, светна чека и лампата на подгревните свещи, отбих, изгасих я и запалих, но чека остана да свети, въпреки това колата си дърпаше и не ми е забивала. Чека свети още 1 ден и сам изгасна и повече не ми е светил.
След това почна да забива предимно на високи предавки с много газ и проблема се задълбочи до там че почна да забива и на втора, дори гаснеше и я палех е движение.
Чистихме резереара и сондата, смяна на горивен филтър. Месец по късно колата отказа да пали и дадох дюзите за ремонт 880 лева стъпи всичко, гледаха нафтата под мокроскоп за стружки и ми казаха че няма стружки и не се налага ремонт на помпата.
Монтираха дюзите и вкараха новите кодове, подкефих се машинката няма да забива и се подгоних с едно бмв 330д, опуших го стабилно, но колата пак изгуби мощност, дори огасна.
От тогава не съм я напъвал и си наемам полека с педала.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Забива при настъпване Мондео ТДЦИ 2.0/115
Не влизай в излишни филми.По-големия мотор 2,2 е по-мощен а е със същата помпа.Що го храни?Транзита има мотор 2,4.Да не мислиш че има хиляди помпи.
Как е написан софта заради пушека за който говориш е друга бира.А може да има проблем със доставка на въздух, това заради пушека го казвам.А за забиването и недостиг на налягането е виновна помпа високо налягане!!!!
От първия пост твърдя това защото съм направил много коли със този проблем.
И запомни още едно: престъпление е да направим скъп ремонт на дюзите а да не обслужен помпата!!!!Как ще си ако заради стружки се повредят "новите" дюзи?????Връщаш се в първи клас без кола.
Успех!!!
Как е написан софта заради пушека за който говориш е друга бира.А може да има проблем със доставка на въздух, това заради пушека го казвам.А за забиването и недостиг на налягането е виновна помпа високо налягане!!!!
От първия пост твърдя това защото съм направил много коли със този проблем.
И запомни още едно: престъпление е да направим скъп ремонт на дюзите а да не обслужен помпата!!!!Как ще си ако заради стружки се повредят "новите" дюзи?????Връщаш се в първи клас без кола.
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 15 ное 2010, 15:16
- Модел на автомобила: Fiat Tipo 2.0 16v
- Status: Извън линия
Re: Забива при настъпване Мондео ТДЦИ 2.0/115
Лесно ли се сменя тази помпа, че майстора ми подарява такава помпа ама аз да си я сменям
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Забива при настъпване Мондео ТДЦИ 2.0/115
Трябва ти комплект за зацепване на валовете.valiosport написа:Лесно ли се сменя тази помпа, че майстора ми подарява такава помпа ама аз да си я сменям
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 15 ное 2010, 15:16
- Модел на автомобила: Fiat Tipo 2.0 16v
- Status: Извън линия
Re: Забива при настъпване Мондео ТДЦИ 2.0/115
Така, ето малко развитие, включих е мондеото с един приятел излизат няколко грешки:
Дебитомер(колата няма серийно дебитомер)
Датчик разпределителен вал
Помпа високо/ниско налягане.
Казаха ми да пробвам да сменя клапана на помпата за проба първо, да по чистя МАП сензора(понеже дебитомер няма)
Гледах в уъркшопа как се сваля помпата и така като гледам става без да се сваля веригата но трябва специален инструмент.
Имам възможност да взема такава помпа без пари и само да я пратя в дизел сервиз да я проверят, но човека не му се занимава, иска сам да си я сваля. Не съм бос в тея науки, но не съм се занимавал с комън рейл досега и честно казано не съм пипал по двигатели на Форд, основно по двигатели ТДИ ПД от Ваг групата. Даже сега привърших ремонт по смяна на гумички на клапани на ПД мотор без сваляне на глава, монтирах вала, регулирах помпа дюзите, зацепих ремъка.
Моля за малко съдействие от по разбиращите за конкретния двигател.
Поздрави
Дебитомер(колата няма серийно дебитомер)
Датчик разпределителен вал
Помпа високо/ниско налягане.
Казаха ми да пробвам да сменя клапана на помпата за проба първо, да по чистя МАП сензора(понеже дебитомер няма)
Гледах в уъркшопа как се сваля помпата и така като гледам става без да се сваля веригата но трябва специален инструмент.
Имам възможност да взема такава помпа без пари и само да я пратя в дизел сервиз да я проверят, но човека не му се занимава, иска сам да си я сваля. Не съм бос в тея науки, но не съм се занимавал с комън рейл досега и честно казано не съм пипал по двигатели на Форд, основно по двигатели ТДИ ПД от Ваг групата. Даже сега привърших ремонт по смяна на гумички на клапани на ПД мотор без сваляне на глава, монтирах вала, регулирах помпа дюзите, зацепих ремъка.
Моля за малко съдействие от по разбиращите за конкретния двигател.
Поздрави
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Забива при настъпване Мондео ТДЦИ 2.0/115
Специалиста ти го каза още в първите отговори
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта