Неприятен проблем с Фиеста 1.1(бенз.) моля коментираите

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ludmil_1
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 04 яну 2007, 14:40
Модел на автомобила: fiesta 1.1 89г.
Status: Извън линия

Неприятен проблем с Фиеста 1.1(бенз.) моля коментираите

Мнение от ludmil_1 » 04 яну 2007, 15:21

Имам проблем с количката ми:
Сутрин като запали работи сравнително добре поддържа оборотите,тръгам да карам няма проблем,наближавам примерно светофар или спрял автомобил и намалям при изклу4ено полужение на скоростния лост.И ето го проблема светват лампичките на таблото което означава че дигателя ми е изгаснал.Врътвам ключа пали без никакъв проблем държи си оборотите нормално,тръгвам и на следващтият светофар пак се повтаря ситоацията.И тека докато не загрее но напално да загрее докато влезне стрелката в положение"norm".А от месец насам ми се случи да ми изварти същият номер и след като с загряла един,два пъти.
Карях я на диагностика, майсторът я изчисти от грешки и каза да покарам пак и ако пак прави тъй да отида пак.
Но чесно казано се съмнявам че ще развере точно какво и е, и ще почне една смяна на части докато изчезне.

Моля дайте съвет преди да съм тръгнал да сменям части и да хвърля едно куфарче пари за тях.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 04 яну 2007, 15:36

Това което ми хрумва са датчици - ламбда сонда, температурен датчик (този за компютъра) и датчика за въздуха.
Също си виж самия въздушен филтър в какво състояние е. Ако е той е ок си провери първо ламбдата, после другите датчици.

П.П. Много по-лесно ще бъде на всички които биха могли да ти дадат съвет, ако напишеш годината на производство на колата, защото това дава някаква представа за това, с какъв двигател е колицата - карбулатолна, моноинжекцион или инжекцион.

ludmil_1
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 04 яну 2007, 14:40
Модел на автомобила: fiesta 1.1 89г.
Status: Извън линия

Мнение от ludmil_1 » 04 яну 2007, 15:46

Колата е 89г. инжекция е но дали е пална или моно незнам.Маслото и филтърът(въздушния) са на 2500км.скоро смених свещи DENSO днес смятам да сменя и кабелите.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 04 яну 2007, 15:50

Това май е пълна инжекция при това механична. Виж някъде дали няма нещо за регулиране на въздуха. Така както си обяснил проблема като изключиш от скорост и като че ли сместа обеднява, затова ти написах първо филтъра, после датчиците...

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 04 яну 2007, 16:04

Първо Любо добре те е питал за годината и ти си му отговорил ама влез ПРОФИЛ и го напиши там след Фиеста 1,1 89г. защото при следваща твоя тема пак ще те питаме коя година е колата (забравя се ) а в профила остава за постоянно.
Второ влез ТУК прегледай темите за фиеста
Трето много вероятно да е това TPS/THROTTLE POSITION SENSOR/Потенциометър дроселова клапа

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 04 яну 2007, 16:06

А някой каза ли бензинов филтър?

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 04 яну 2007, 19:49

Колата ти е моноинжекция. Може да ти прави проблеми и моторчето за празен ход. Температурния датчик за ЕКУ-то както казва колегата Любо.
Аз бих ти препоръчал и свещи MotorCraft - по спомени за твоя двигател не са повече от 20-на лева.

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 04 яну 2007, 22:57

ludmil_1, на 3-4 пъти моята палавница го прави същото, обаче на газ (а газ има в бутилката). И аз съм се чудил от какво може да е, обаче все не ми остава време да търся из форума. Пък и скоро не ми го е правила този номер (да чукна на дърво). Дано да не е нещо сериозно. Мерси и на другите колеги за инфото :)
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 05 яну 2007, 18:06

Ако това е действителното положение, изключено е всички датчици да са наред. Би могло да е всичко изброено по-горе. Аз бих ги проверил един по един, или един по един ги сменяваш от някой авер, докато уцелиш грешника.
А грешките на екуто и ежедневно да ги трият - все тая, те сами по себе си не пречат на нищо, те са резултат от някаква повреда, а не причина за такава.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта