Проблеми с TDCi
- mustang94
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 22 апр 2015, 17:37
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.0TDCi 130hp
- Местоположение: Белене
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблеми с TDCi
Здравейте колеги! Имам проблеми с Focus Mk1 TDCi 115 коня. Проблема е, че сутрин пали трудно и мирише на сурова нафта. Гасне често в движение, като я пусна на неутрална. Влиза в авариен режим също. Напоследък започна и да предръпва и потреперва в движение и после спира от раз. Миналата седмица бях в Ловеч да мине на стенд. Дюзите били добре. Помпата имала нужда от ремонт, но не можело тези проблеми да са от нея, според думите на майстора. Каза, че буталата били с изменен цвят и трябвало да се сменят. Говорих с Мотопфое там ми викат 90% от случаите било въздух в горивната система. Дайте малко насоки къде да търся проблема. Има ли начин да проверя дали има въздух в системата. Имам бегъл спомен, че бях чел тук някъде как ставало (ако не се лъжа..), но не го намирам. Някакви идеи?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с TDCi
Всички бързи връзки по горивната система трябва да бъдат подменени, или с нови "О" пръстени, или маркучи със скоби.
И да, прави са в Мото Пфое, всичките ти симптоми са за въздух в горивната система.
И да, прави са в Мото Пфое, всичките ти симптоми са за въздух в горивната система.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- mustang94
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 22 апр 2015, 17:37
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.0TDCi 130hp
- Местоположение: Белене
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с TDCi
А компресията да я проверявам ли, защото ми казаха, че можело и двигателя да е зле. А за бързите връзки имаш предвид тези като на горивния филтър?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с TDCi
Първо я оправи да заработи както трябва.
Точно така, всички връзки които са със сглобки.
Ако е осезателно намаляла компресията, то колата няма душа да има, ще харчи и масло вероятно, та това да е последното което ще направиш, пък е и лесно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 19 апр 2021, 11:14
- Местоположение: белгия
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с TDCi
колега преди имах такав пробелем с един форд ескорд и та проблема ти е авансатора тое. един болт мисля че номер 23 или 24 клуч има да кабела нанего непречи плюс или минос слагаш и ти свършва проблема аз така се лутах по маистори и фороми и после разбрах чее от авансатора та така пробваи и кажи после сподели в форома дали се оправи бб
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 08 сеп 2018, 09:53
- Модел на автомобила: MAVERIK 2; 2006 год. ; 2,3L; 110kw; MT; AWD-2 броя
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с TDCi
Къде се намира авансатора на този мотор? И как изглежда?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с TDCi
Какъв авансатор бе човек,става дума за различни горивни системи.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта