Галакси 2,3 140к.с. Високи Обороти
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 05 дек 2014, 09:49
- Модел на автомобила: форд галакси 2.3 бензин 2004г.
- Status: Извън линия
Галакси 2,3 140к.с. Високи Обороти
Здравейте Приатели,
Карам Галакси 2,3 140 коня, ESSB 2004г. , Бензин/Газ , След 60 000 км. експлотация на 130 000км, реших да обслужа Автомобила и смених Масла и Филтри,Ролка ,Обтегач,Аксесоарен ремък , запалителни свещи,кабели /Всичко взех от Мотокрафт Оригинално/ и почистих МАП сензора , тъй като имах проблем с оборотите сутрин на бензин, също така ремонтирах Алтернатора/На Раковска/ тъй като на високи обороти над 2500 не зареждаше .
След извършеното Обслужване , Оборотите на топло и студено на газ и на бензин постоянно са високи от 1500 до 2500 , а също се появи и шум
в Алтернатора на пуснати всички консуматори зарежда 13-13,4 и климатроника вътре се Ошашка , тръгва спира и мига постоянно .
Майстора при когото правих Обслужването ми сипа ДВГ Масло/ Форд Формула 5-30/ 4.5 литра а не 4 лт. колкото събира Двигателя , появи се теч някъде от зад на двигателя и капе ДВГ масло върху Меката Връзка .
Моля, някой ако има такъв случай с Високи Обороти /Прочел съм всичко за Проблема с Оборотите в Форума/ да даде комп. съвет , не съм сменил само Бубината но нямам никакви съобщения на таблото , всички вакуми са си по местата .
Относно теча на масло , преди обслужването нямах проблем, дали не изхвърля през отдушника заради високо ниво на ДВГ Масло .
Карам Галакси 2,3 140 коня, ESSB 2004г. , Бензин/Газ , След 60 000 км. експлотация на 130 000км, реших да обслужа Автомобила и смених Масла и Филтри,Ролка ,Обтегач,Аксесоарен ремък , запалителни свещи,кабели /Всичко взех от Мотокрафт Оригинално/ и почистих МАП сензора , тъй като имах проблем с оборотите сутрин на бензин, също така ремонтирах Алтернатора/На Раковска/ тъй като на високи обороти над 2500 не зареждаше .
След извършеното Обслужване , Оборотите на топло и студено на газ и на бензин постоянно са високи от 1500 до 2500 , а също се появи и шум
в Алтернатора на пуснати всички консуматори зарежда 13-13,4 и климатроника вътре се Ошашка , тръгва спира и мига постоянно .
Майстора при когото правих Обслужването ми сипа ДВГ Масло/ Форд Формула 5-30/ 4.5 литра а не 4 лт. колкото събира Двигателя , появи се теч някъде от зад на двигателя и капе ДВГ масло върху Меката Връзка .
Моля, някой ако има такъв случай с Високи Обороти /Прочел съм всичко за Проблема с Оборотите в Форума/ да даде комп. съвет , не съм сменил само Бубината но нямам никакви съобщения на таблото , всички вакуми са си по местата .
Относно теча на масло , преди обслужването нямах проблем, дали не изхвърля през отдушника заради високо ниво на ДВГ Масло .

-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 05 дек 2014, 09:49
- Модел на автомобила: форд галакси 2.3 бензин 2004г.
- Status: Извън линия
Re: Галакси 2,3 140к.с. Високи Обороти
Здравейте Колеги, Реших част от Проблемите Както следва :
- Атернатора след повторен Ремонт , вече зарежда в Норми
- Теча на масло от двигателя е от гумено съединение на отдушника на двигателя
- След сваляне и почистване на Въздушният клапан за Оборотите колата заработи нормално /Поръчах нов от германия на Хела/
Началото на другата седмица ще подменя клапана и се надявам всияко да е Ок .
След монтажа ще пиша дали това е решението .
- Атернатора след повторен Ремонт , вече зарежда в Норми
- Теча на масло от двигателя е от гумено съединение на отдушника на двигателя
- След сваляне и почистване на Въздушният клапан за Оборотите колата заработи нормално /Поръчах нов от германия на Хела/
Началото на другата седмица ще подменя клапана и се надявам всияко да е Ок .
След монтажа ще пиша дали това е решението .

-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 05 дек 2014, 09:49
- Модел на автомобила: форд галакси 2.3 бензин 2004г.
- Status: Извън линия
Re: Галакси 2,3 140к.с. Високи Обороти - Решено
Здравейте Колеги,
Подмених Стъпковият мотор, и открих че маркуча за вакум на спирачките е спукан , след подмяна всичко е наред оборотите са Ок и на Бензин и газ като и на загряла и студена кола . След центровка в BRC България вече всичко е в норми .Уикенда минах 600 км. и колата се оспа .

Подмених Стъпковият мотор, и открих че маркуча за вакум на спирачките е спукан , след подмяна всичко е наред оборотите са Ок и на Бензин и газ като и на загряла и студена кола . След центровка в BRC България вече всичко е в норми .Уикенда минах 600 км. и колата се оспа .

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта