Проблем с Температурата на Форд Фокус 1,8 16v мк1
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Проблем с Температурата на Форд Фокус 1,8 16v мк1
Въпросната кола при каране на дълъг път се опитва да прегрява.Има газ инжекция
Стрелката минава 12 часа и стига до червения сектор, стой там , после малко се връща.Това го правеше миналата година само на магистрала след 5-10 мин каране със 140 150км/ч. Ама сега започна да се проявя по-редовно , в междуградски условия.НА БЕНЗИН като обърна стрелката на температурата се връща на 12ч за 3-4 сек. и не загрява повече. Прави го само на газ,тествал съм я
.Перките са си ОК!степените си им работят!!! Прави го само когато я настъпвам над 3000 оборота.Температурния сензор на главата е сменен!Газта си я настройвам сам, не мисли че е от сместа. Изпарителя си мисля ,че прави мизериии на около 5 години е.Аз май бях първия който смени филтрите. На бензин е бетон температурата.Четох за някакъв "БЪГ" в само табло с уредите,има ли наистина такова нещо и как може евентуално да се тества?Нямам течове на газ, изпарителя си е нормален-топъл.Изпарителя е марка Томасето!Свързан с ТЕТКИ!!!Възможно ли е да влиза газ в антифриза?В разширителния съд не мирише.Колеги споделете ако сте имали някакви подобни случки 



-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 13 юли 2016, 23:23
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 (Zetec SE) комби
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Температурата на Форд Фокус 1,8 16v мк1
Колега, според мен проблемът е в бедната горивна смес на газовия инжекцион. Друг проблем може да е - газовият инжекцион не прехвърля на бензин при високи обороти (обикновено над 4-5000 об/мин). Предположениета ми са на база написаното в поста ти, че на бензин всичко е нормално.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Температурата на Форд Фокус 1,8 16v мк1
А защо да обръща на бензин след определени обороти?не намирам смисъл от нея, при положение , че търсим по-евтин вариант.Колата я настройвам първо на място, после по път.Като избирам той да е с леко изкачване.Другото странно , че това става когато навън темр. е над 15-20гр. Утре имам път за София, ще я закача да видя в движение!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта