Форд фокус гаснене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Радо79
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 17 ное 2016, 08:57
Местоположение: Севлиево
Status: Извън линия

Форд фокус гаснене

Мнение от Радо79 » 17 ное 2016, 09:25

От скоро имам Форд Фокус 1,8 дизел 2002г. Като карам с по висока скорост и мина през дупка колата угасва и вторият проблем е че сега като застуди времето иска малко повече въртене за да запали. Колата съм я обслужил напълно и е с чисто нов акумулатор.

Потребителски аватар
En4f
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 30 авг 2016, 18:17
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд фокус гаснене

Мнение от En4f » 17 ное 2016, 09:50

Аз съм същия само че бензин (говоря за втория проблем). На студено върти повече докато запали. Решението на моята беше дунапреноколо 3-4 см и кора на капака и нови четки на стартера. Предприел такива действия защото имам и Фиеста и тя така правеше на студено и след тази рокада всичко си дойде на място. За първия не мога да помогна не съм запознат с дизелите и скоро нямам намерение да се запознавам.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Радо79
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 17 ное 2016, 08:57
Местоположение: Севлиево
Status: Извън линия

Re: Форд фокус гаснене

Мнение от Радо79 » 17 ное 2016, 12:39

Закарах го на майстор и каза че и 4-те подгряващи свещи са заминали и ги смени. Утре ще видя ефекта

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд фокус гаснене

Мнение от MapTo_D » 17 ное 2016, 14:11

Това може значително да ти подобри първия старт. Ама това с дупките и гасненето не виждам логика, може някой датчик да се 'еб@ва' при вибрациите. Варианта е да не минаваш през дупки, или да откриете проблема, дано е нещо дребно.

Радо79
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 17 ное 2016, 08:57
Местоположение: Севлиево
Status: Извън линия

Re: Форд фокус гаснене

Мнение от Радо79 » 18 ное 2016, 08:30

След смяната на свещи паленето сутрин е идеално. Чувал съм че датчика на колянов вал правел въртели но не знам къде точно се намира за да запаля колата и да го размърдам да видя дали ще огасне.

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 824
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Форд фокус гаснене

Мнение от Ради-1 » 18 ное 2016, 19:23

En4f написа:Аз съм същия само че бензин (говоря за втория проблем). На студено върти повече докато запали. Решението на моята беше дунапреноколо 3-4 см и кора на капака и нови четки на стартера. Предприел такива действия защото имам и Фиеста и тя така правеше на студено и след тази рокада всичко си дойде на място. За първия не мога да помогна не съм запознат с дизелите и скоро нямам намерение да се запознавам.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Колега какъв точно дунапрен, има ли значение? И кора имаш предвид да се постави над дунапрена ли и от какъв материал...

Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk

Потребителски аватар
En4f
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 30 авг 2016, 18:17
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: RE: Re: RE: Re: Форд фокус гаснене

Мнение от En4f » 19 ное 2016, 19:30

Ради-1 написа:
En4f написа:Аз съм същия само че бензин (говоря за втория проблем). На студено върти повече докато запали. Решението на моята беше дунапреноколо 3-4 см и кора на капака и нови четки на стартера. Предприел такива действия защото имам и Фиеста и тя така правеше на студено и след тази рокада всичко си дойде на място. За първия не мога да помогна не съм запознат с дизелите и скоро нямам намерение да се запознавам.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Колега какъв точно дунапрен, има ли значение? И кора имаш предвид да се постави над дунапрена ли и от какъв материал...

Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk
Обикновен дунапрен където се продава в строителството. Нищо по специално. Може да си вземеш те съветвам термо дунапрен нещо такова беше малко по - скъп е и издържа на висока температура. Не че обикновения няма да ти свърши работа ами просто се изпича и след времето става твърд и не толкова ефективен. :)

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд фокус гаснене

Мнение от specialista » 19 ное 2016, 22:01

Моля ви стига сте търси ли някакъв ефект в някакъв дунапрен.
Меко казано е смешно!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Форд фокус гаснене

Мнение от OgiDogi » 19 ное 2016, 23:37

specialista написа:Моля ви стига сте търси ли някакъв ефект в някакъв дунапрен.
Меко казано е смешно!
Що бе, ще пази капака от нагряване - няма да му падне бързо боята :D

По въпроса с гасненето, възможно е слаба връзка по захранването на помпата да спира горивото (за TDDI мотора) или датчик за обороти да създава проблеми (за TDCI).
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 13 госта