Правилен подход при рециклиране на дюзи
- teloto
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 окт 2016, 23:27
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI FaceLift 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
Здравейте.Отскоро съм собственик и фен на марката.Взех едно Мондео 2.0ТДЦИ 2004.Хареса ми автомобила,но след на едно извъградско преди седмица започна да ми мига лампата за подгрева и стана нещо с мотора!?Сега като е на място тресе мотора,разбирайте работи неравномерно!Не много,но се усеща.Освен това при изръчкване пак започва да мига подгрева,а тази сутрин светна и колата изгасна в движение....Запалих я веднага и натам по кротко я карах.Ходих на някакъв диагностик в София на ул.Брод 19 Сервиз на Форд ,включи буксата и компютъра и без много да ми обяснява рече.....помпа и дюзи и ме облъчи с цени!Другата седмица ще ходя при друг за всеки случай.Искам да питам...възможно ли е така само с лаптопа да даде диагноза?И от какво може да се е получило това с-ние?
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
С диагностиката най-вероятно е видял записаната грешка за ниско налягане в рейла. От там причини за ниското налягане :
Запушен филтър
Заминали клапани за обратната нафта на дюзите
Заминала помпа
Комбинация от предните три избриени.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Запушен филтър
Заминали клапани за обратната нафта на дюзите
Заминала помпа
Комбинация от предните три избриени.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
- teloto
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 окт 2016, 23:27
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI FaceLift 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
Значи е предположил!Няма как да е сигурен преди да свали помпата и инжекторите и да ги качи на стенд,нали?Тази диагностика е просто обща...нищо конкретно не казва май!?Явно ще трябва да имам второ и трето мнение....Иван Вълков написа:С диагностиката най-вероятно е видял записаната грешка за ниско налягане в рейла. От там причини за ниското налягане :
Запушен филтър
Заминали клапани за обратната нафта на дюзите
Заминала помпа
Комбинация от предните три избриени.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
Като цяло това с диагностиката ти дава насока за това, къде е проблема. Може да започнеш с най-евтиното, а именно да си погледнеш сам как ти е обратната нафта, това също ще ти даде ясна представа, дали си за смяна на клапани на инжектори или нещо друго. Има писано достатъчно много из форума, а ако попиташ чичо гугъл също ще ти каже какво ще ти е нужно и как да го направиш. Другото сравнително евтино и, което също можеш да направиш сам - да си смениш горивния филтър с някой хубав такъв. Аз бих започнал по тоя ред и след това ще посетя евентуално някой сервиз, който колега от София може да ти препоръча... Успех.
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
Колега всеки уважаващ се майстор е длъжен да провери записаната грешка на какво се дължи. Има похвати за тестване и без стенд на дюзите, датчиците (повечето) могат да се премерят мулти метър. Иди в дизел сервиз те знаят какво да правят и имат правилната апаратура. Колегата @secialista се занимава професионално с ремонт на дизелови ситеми. Успех
п.п. Колегата ме е изпреварил, но това е в общи линий. Ако имаш технически познание и си сръчен доста тестове може да си ги направиш и сам. Има писано достатъчно в форума а и в нета като цяло. За тест на дюзите като напишеш тест на обратната нафта ще излезнат достатъчно мнения и теми как се прави.
п.п. Колегата ме е изпреварил, но това е в общи линий. Ако имаш технически познание и си сръчен доста тестове може да си ги направиш и сам. Има писано достатъчно в форума а и в нета като цяло. За тест на дюзите като напишеш тест на обратната нафта ще излезнат достатъчно мнения и теми как се прави.

- teloto
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 окт 2016, 23:27
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI FaceLift 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
Да,благодаря ти за отговора!Първото нещо което направих,за съжаление след като започнаха проблемите,беше да обслужа Форда с масло Форд формула 5W30,смених масления и горивния филтър марка Хеингс,въздушния филтър и филтъра на купето.Освет това смених и термостата,че май работеше само на голямия кръг!Всичко това направих в сервиза на улица Брод 19 в София.Там ми направиха и диагностиката,но диагностика не беше много словоохотлив,а рече и отсече-помпа и дюзи за ремонт!!!Примерна цена около 2 хилкиMapTo_D написа:Като цяло това с диагностиката ти дава насока за това, къде е проблема. Може да започнеш с най-евтиното, а именно да си погледнеш сам как ти е обратната нафта, това също ще ти даде ясна представа, дали си за смяна на клапани на инжектори или нещо друго. Има писано достатъчно много из форума, а ако попиташ чичо гугъл също ще ти каже какво ще ти е нужно и как да го направиш. Другото сравнително евтино и, което също можеш да направиш сам - да си смениш горивния филтър с някой хубав такъв. Аз бих започнал по тоя ред и след това ще посетя евентуално някой сервиз, който колега от София може да ти препоръча... Успех.


- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
Освен Светльо от Модерно предградие друг Фордаджия не знам, но тъкмо ще дадеш отзиви за работата му. Остава и варианта с втората ръка, зависи колко си решил да похарчиш.
Sent from my Lenovo A6010 using Tapatalk
Sent from my Lenovo A6010 using Tapatalk
- teloto
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 окт 2016, 23:27
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI FaceLift 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
Днес ходих на втора диагностика при Светльо,сервиза му е на бензиностанция ЕКО между Орион и Надежда,че на първата диагностика нещо не ми харесара диагностика!Били заминали и дюзите и помпата....ремонт 2000 лв!!!
без много да ми обяснява!Оказа се че дюзине са ми ОК,а имам проблем с клапана за високо налягане на помпата/около 300 лв/ и евентуално датчика за високо налягане/около300 лв/.Освен това ми каза ,че ще се опита да почисти клапана и тогава ще види как е....евентуално смяна (clap) .Това вече е друга "бира".И също ще предам "много поздрави "на първия диагностик,но....първо всичко да стане!Ще пиша

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
Любо написа:Излиза не малко пари този ремонт..Любо написа:Моето мондео НЕ влизаше в авариен режим.
Да внеса малко яснота по случая.
Колата съм я тествал лично и затова Любо ме споменава. И при двата случая на проявление колата влезе в авариен режим, който се изявяваше единия път в редуциране на мощността и липсващ турбо режи, а другия път в изгасване на двигателя и невъзможност за продължаване на пътуването. След гасене и палене пак тръгва.
Тестовете със запис на даннии в реално време показаха проблем с налягането на рейла, но тъй като не се занимавам с ремонт на дизелова горивна система, предложих на Любо да потърси друг сервиз.
Да, скъп е ремонта на дизела, но няма как да е иначе. Наляганията в рейла са огромни и износването на помпените елементи с километрите си е проблем. Ако си мислите, че нашата нафта ги скапва, сте далече от истината, братовчед ми е в Испания от доста години и там колите сдават багажа и фактора е километри.
Конкретно на колегата бих казал да помисли за евтиното, щото смяна на датчика за налягане на рейла без да е мерен и да е сигурно състоянието му, е лотария, а не печалба.
Поздрави
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
teloto написа:Днес ходих на втора диагностика при Светльо,сервиза му е на бензиностанция ЕКО между Орион и Надежда,че на първата диагностика нещо не ми харесара диагностика!Били заминали и дюзите и помпата....ремонт 2000 лв!!!без много да ми обяснява!Оказа се че дюзине са ми ОК,а имам проблем с клапана за високо налягане на помпата/около 300 лв/ и евентуално датчика за високо налягане/около300 лв/.Освен това ми каза ,че ще се опита да почисти клапана и тогава ще види как е....евентуално смяна (clap) .Това вече е друга "бира".И също ще предам "много поздрави "на първия диагностик,но....първо всичко да стане!Ще пиша
Не ми се иска да съм краен,но от практиката почти винаги нещата се оправят след ремонт на помпата.
1.Този клапан не е регулатор на високото налягане както при първото поколение на Бош,а е дозатор
на количеството постъпващо гориво в нагнетателната секция.Работи точно обратно на представите ви.
2.Датчика за високо налягане когато се повреди той просто заспива в някакво положение.
Така че до тук 2х300 + поне още 100 за диагностики и докара половината цена за ремонта на помпата.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- teloto
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 окт 2016, 23:27
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI FaceLift 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
Днес се чухме.Благодаря за полезните съвети.В понеделник ще ходя да сложат на стенда другата помпа,за която ти споменах,там при Виктор в София Дизел център и се надявам да имам късмет!помпата да е читава! 

- teloto
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 окт 2016, 23:27
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI FaceLift 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
Днес занесох помпата в София Дизел център да я сложат на стенда и да кажат как е!По късно ми се обадиха ,че помпата е добре,само трябва да й се сменят уплатненията и подкачващата помпа!Утре я взимам и ще търся кой да я монтира!Благодаря на "specialista" за съветите
.Сега ме посъветвайте в кой сервиз да ми я сменят!Старата с новата!

- teloto
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 окт 2016, 23:27
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI FaceLift 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
За съжаление и два от инжекторите са много зле,та сега ще търся и инжектори
Друго не се сещам....Дано и да няма,че вече сумата стана доста голяма! 


- teloto
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 окт 2016, 23:27
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI FaceLift 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилен подход при рециклиране на дюзи
Вече всичко е оправено!
Надявам се за ДЪЛГО!
Изглежда доста пъргав Форда......Дано и не се чупи много 
![[bliss.gif] [bliss.gif]](./images/smilies/bliss.gif)


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта