Изпуснах камък...
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Изпуснах камък...
...от гедоре в тръбата която отива в кутията на въздушния филтър . То между тая тръба и кутията на филтъра има маркуч , ама аз го бях свалил..
Та понеже не се вижда нищо по надолу покрай тръбата , не знам кво ще се наложи да демонтирам...?
Между другото : тая простотия я направих докато сменявах горивния филтър и след като го бях сменил...фордо не запали , по-точно запали ама кюф-кюф и угасна.
Ако някой не знае за ква кола става въпрос : Мондео ТД
Та понеже не се вижда нищо по надолу покрай тръбата , не знам кво ще се наложи да демонтирам...?
Между другото : тая простотия я направих докато сменявах горивния филтър и след като го бях сменил...фордо не запали , по-точно запали ама кюф-кюф и угасна.
Ако някой не знае за ква кола става въпрос : Мондео ТД
...дрън-дрън...мноо важно...
- plamenford
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
има едни магнитни пръчки като разтягаща се антена,магнита е много здрав.продават се почти на всякаде
http://plamengolf.data.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изпуснах камък...
При мен става така като забравя да напомя с бутончето, което е над горивния филтър, за да се качи нафта до помпата? Помпа се докато стане твърдо на натиск. После въртиш и трябва бързо да запали.snaiperisto написа:Между другото : тая простотия я направих докато сменявах горивния филтър и след като го бях сменил...фордо не запали , по-точно запали ама кюф-кюф и угасна.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Re: Изпуснах камък...
Dundee написа:При мен става така като забравя да напомя с бутончето, което е над горивния филтър, за да се качи нафта до помпата? Помпа се докато стане твърдо на натиск. После въртиш и трябва бързо да запали.snaiperisto написа:Между другото : тая простотия я направих докато сменявах горивния филтър и след като го бях сменил...фордо не запали , по-точно запали ама кюф-кюф и угасна.
Помпах като луд , стане твърдо ...после пак е меко , все едно не съм го монтирал като хората , ама немие сефте...все едо смуче въздух отнякъде...ама това ще го "мисля" като извадя желязото от колектора.
...дрън-дрън...мноо важно...
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
T punchev написа:Може да нес и монтирал филтъра както трябва( да не са легнали гарнитурките както трябва).Аз миналата седмица смменявах и помпах около 5 пъти на инжектора.Помпам,въртя,,помпам въртя.....
Извадих го камъка...смених гарнитурките (за кой ли път) на филтъра , пак помпах ама не , обаче закачих фордо за сонатата и се дърпахме по околовръстното ... запалих го и работи добре , са съм го оставил с грозната муцуна в посока "марш от двора" та утре ако нафтата е в резервоара и пак ми прави ядове ще "играе въжето отново".
...дрън-дрън...мноо важно...
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз преди време имах един филтър, който явно беше менте, щото размерите му бяха с много малко, но по-различни. Някак си по-тесен беше и явно не прилепваше добре за корпуса и капачето отдолу. С него ми се налагаше всяка сутрин да припомпвам нафта, иначе падаше здраво въртене докато помпата си дръпне сама и бръмне. Просто отнякъде изпускаше. С новия филтър (гледах добре да го напасна и затегна) засега нямам проблеми с паленето и след по-дълъг престой.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Dundee написа:Аз преди време имах един филтър, който явно беше менте, щото размерите му бяха с много малко, но по-различни. Някак си по-тесен беше и явно не прилепваше добре за корпуса и капачето отдолу. С него ми се налагаше всяка сутрин да припомпвам нафта, иначе падаше здраво въртене докато помпата си дръпне сама и бръмне. Просто отнякъде изпускаше. С новия филтър (гледах добре да го напасна и затегна) засега нямам проблеми с паленето и след по-дълъг престой.
Има нещо такова , стария филтър беше Моторкрафт-некъф (бял с надписи) а новия е Бош (черен) и като го наложих един върху друг новия е с по голям диаметър в горната част.
От както снощи го дърпах и запали не нема ядове...до следващия път.
А железото го извадих с тел и среден пръст , не беше потънал много...
...дрън-дрън...мноо важно...
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Хм,странно...???Явно Моторкрафт-та е дефектен...През лятото нали си задръстих горивната система и свалях резервоара да го чистя и т.н.,че смених 2-3 филтъра,всичките си бяха със стандартни размери от каталога за филтрите.Този дето свалих от колата незнам каква марка беше,но аз първо сложих Бош,след това след поредната промивка сложих и в момента съм с Филтрон,всичките си паснаха без някакво разминаване в размераsnaiperisto написа: Има нещо такова , стария филтър беше Моторкрафт-некъф (бял с надписи) а новия е Бош (черен) и като го наложих един върху друг новия е с по голям диаметър в горната част....
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- Ivan_sotirov
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 12 окт 2006, 11:43
- Модел на автомобила: Ескорт
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
колега и аз го имах и все още имам този проблем с нафтата! Смених три филтъра, н обез резултат. Нито помпане с помпичката нито нищо не помага... В един момент няма проблеми, и след това помпичката "омеква...", дори и в движение го прави по някога... Ислед дълго време ходене по мъките се оказа, че в резервора се получава вакум и спира притока н анафта към двигателя и след отваряне и затваряне на капачката на резервоара всичко се оправя... оказа, че някакъв отдушник на резервоара се е запушил и от там е проблемацията... 

Поздрави!
Иван Сотиров
Иван Сотиров
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта