Отново прословутия EGR-клапан
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 19 фев 2016, 18:29
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Отново прословутия EGR-клапан
Драмата е следната:
моят прекрасен C-max 1.6 109к.с, 2004, който притежавам от няколко месеца, е прекрасен автомобил и съм изключително доволна от покупката, но... Имаше сериозни проблеми с мощността - като подадеш газ от място, муцуната първо забива, оборотите падат и чак след няколко секунди се сеща, че трябва да набере. Като съм първа на светофара, много ме псуват.
Освен това имаше и стабилно количество черна пушилка. Първият майстор каза дебитомер. Даде ми каталожен номер на дебитомер в Мегапартс, отидох, купих го, смених го - пушекът изчезна, имаше ряз, реших, че проблемът е приключил. Карах 30км, светна чек на двигателя, даде надпис на борд-компютъра, че има грешка в двигателя и влезе в авариен режим. Нов майстор - този дебитомер не бил за мен. Върнах го, сложих си стария, вече не дава грешка на дебитомера, но продължава да седи грешка на EGR-клапана. Свалиха го, изчистиха го, слагат го, колата работи 20-30 мин, отново дава грешка и влиза в авариен режим. Клапанът не е само механичен, а и електронен. От там идва драмата, че не можело да се изолира, защото трябва да се прави и софтуерна настройка. Майсторът каза, че ще търси втора употреба, но засега резултат няма. Най-евтиният нов, който намерих е 320лв. Чудя се как да процедирам.
Да търся ли човек, който може да го изолира софтуерно или да карам на сигурно с нов? И най-голямата ми чуденка е дали този клапан оказва сериозно влияние върху разхода? Защото колата и градско, и извънградско категорично отказва да свали разхода под 8. За градско бива, но ми се струва ненормално да не сваля разхода на извънградско. Държи го твърдо на 8 и това е, като това се случваше, докато не влизаше в авариен режим.
Ще съм благодарна на мнения и препоръки.
моят прекрасен C-max 1.6 109к.с, 2004, който притежавам от няколко месеца, е прекрасен автомобил и съм изключително доволна от покупката, но... Имаше сериозни проблеми с мощността - като подадеш газ от място, муцуната първо забива, оборотите падат и чак след няколко секунди се сеща, че трябва да набере. Като съм първа на светофара, много ме псуват.

Да търся ли човек, който може да го изолира софтуерно или да карам на сигурно с нов? И най-голямата ми чуденка е дали този клапан оказва сериозно влияние върху разхода? Защото колата и градско, и извънградско категорично отказва да свали разхода под 8. За градско бива, но ми се струва ненормално да не сваля разхода на извънградско. Държи го твърдо на 8 и това е, като това се случваше, докато не влизаше в авариен режим.
Ще съм благодарна на мнения и препоръки.

- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отново прословутия EGR-клапан
Взимай нов клапан, 320лв даже е добра цена, всяка кола си иска своето. Дано само да е правилна "диагнозата", защото надали е само EGR, ако е само той сменяш с нов и се возиш.
Sent from my Lenovo
Sent from my Lenovo
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1629
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отново прословутия EGR-клапан
320 е най-евтиния... Що си мислиш, че "добрата цена" ще е като истинска после колата?
Възтановяване за да е както трябва е с добри или по скоро оригинални части, а баш на новите ЕГР с датчик позиция разни ментета не вършат работа. Още повече, че става въпрос за коли на години с повишено вече съдържание на сажди и маслени пари в изпускателния тракт. Там дори и нов оригинален се е случвало да не изкара много време.
Варианта, доказан е премахване софтуерно и хардуерно, за да има нормална кола, другото е имитации.
Поздрави
Възтановяване за да е както трябва е с добри или по скоро оригинални части, а баш на новите ЕГР с датчик позиция разни ментета не вършат работа. Още повече, че става въпрос за коли на години с повишено вече съдържание на сажди и маслени пари в изпускателния тракт. Там дори и нов оригинален се е случвало да не изкара много време.
Варианта, доказан е премахване софтуерно и хардуерно, за да има нормална кола, другото е имитации.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Отново прословутия EGR-клапан
Здр.,аз също съм на мнение,че само ще се набутваш с нови части и ефекта ще е временен.Фордманяка е абсолютно прав,като се изкорени на 100% раковото образование наречено ЕГР, колицата ще литне и разхода ще се нормализира 

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 19 фев 2016, 18:29
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отново прословутия EGR-клапан
Благодаря за мненията!
А имате ли идея къде мога да го закарам, за да го изолират софтуерно? Защото самото затапване е лесно, но въпросът е къде да я пипнат софтуерно, така че да е сигурно.
А имате ли идея къде мога да го закарам, за да го изолират софтуерно? Защото самото затапване е лесно, но въпросът е къде да я пипнат софтуерно, така че да е сигурно.

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1629
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта