Проблем с турбото
-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 07 май 2010, 08:02
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Проблем с турбото
Колеги след ремонт на главата ,поради скъсана свещ се появи странен проблем.Турбото започна да изключва на 2000_2 и нещо оборота,колата няма ряз като преди....някакви идеи
Горд фокус 1.6 90 кс 2008 година
Горд фокус 1.6 90 кс 2008 година
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 06 яну 2015, 13:57
- Модел на автомобила: Ford Focus Estate 1,6 TDCi 90PS - 2006 г.
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбото
А моето днес умря внезапно без да дава признаци на смърт....вчера беше добре и днес като тръгнах загуби мощност, няма никаква грешка просто турбото го няма....явно на нашия мотор е нещо нормално след 200к да дава дефект турбината.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 06 яну 2015, 13:57
- Модел на автомобила: Ford Focus Estate 1,6 TDCi 90PS - 2006 г.
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбото
При мен се оказа електромагнитен вентил за вакума...горе долу малката беля.
- TZahariev
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 29 юни 2011, 01:14
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбото
Колега, виж дали EGR-а работи коректно, дали всички вакуми са ОК, добре свързани. Ако проблема е механичен, в самата турбина няма да работи както трябва и до 2000 оборота.
Има ли някакви шумове - на празен ход, при подаване на газ? Въобще ли не върви след 2000 оборота (губи мощност рязко) или просто върви по-малко от преди?
Има ли някакви шумове - на празен ход, при подаване на газ? Въобще ли не върви след 2000 оборота (губи мощност рязко) или просто върви по-малко от преди?
Най-"обичам" сектанти и разбирачи, които побългаряват!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбото
Примерно - неправилно зацепен ангренаж.plamen.a.penev написа:Колеги след ремонт на главата ... колата няма ряз като преди....някакви идеи...
Подозирам, че това 1.6 е ситроенският HDI, който без инструменти е много труден за "нагаждане" - датчикът на коляновия вал чете една секторна шайба, закрепена на ангренажното колело и която без инструмент не може да се фиксира на правилният ъгъл за предварение на впръскването. Колата става мудна и почва да харчи повече.
-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 07 май 2010, 08:02
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбото
оказа се клапана на турбото... 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта