Focus не пали топъл - клипче на странни звуци
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus не пали топъл - клипче на странни звуци
Колега, както виждаш имаш помощта на форума! Но и най- големия корифей дизелджия само от писанията и едно клипче с лош звук надали ще успее да реши виртуално проблема ти! Захващай се и започвай нещата едно по едно, ако не можеш сам използвай написаното от нас, за да контролираш майсторите, че ще те накарат целия двигател да смениш, ако те усетят че не си в час...Колеги, не ме вкарвайте във филми за аутопсия на цялата кола. Очаквам да пише някой, който е имал подобен проблем. Работя в магазин за авточасти и ми е ясно колко струва всичко в труд и части. Нали целта на форума е да си помагаме, но не с кухи съвети

- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Focus не пали топъл - клипче на странни звуци
Виж, при мен също понякога /много рядко/ при палене топла има някакви страшни звуци в двигателния отсек. Това е още от края на 2008ма/началото на 2009та година. Пак казвам - случва се много рядко. Последно беше, когато стартера ми тръгна да умира и едва въртеше, е тогава все едно се мелеха камъни отпред!? Но със задържане още секунда на стартер си палеше без грижи... Газ никога не съм подавал. Пробвай да държиш ключа в крайно положение малко по-дълго, на клипа се вижда, че искаш да запалиш на първия оборот на мотора, което до сега май само при VAG групата съм го виждал постижимо...
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Focus не пали топъл - клипче на странни звуци
Тук направо ме заби...svetgen написа:Когато давам газ пали, защото му давам мощ, за да премине през това, което товари мотора, но това ми се струва изнасилване...Все си мисля,че е нещо механично.

Компютъра командва всичко - налягане на горивото, момент и продължителност на впръскване на дюзите и т.н.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 28 сеп 2010, 10:11
- Модел на автомобила: Escort 1.8 TDI, Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Focus не пали топъл - клипче на странни звуци
Мишо,колата пали и мощ идва в следващия момент ако давам газ в момента на палене.Тогава пали и преодолявс затруднението
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Focus не пали топъл - клипче на странни звуци
И аз се предавам...
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus не пали топъл - клипче на странни звуци
Самоцитирам се:
Аз бих проверил по следния ред нещата:
- Съединителната муфа на генератора;
- Проверка на ъгъла на впръскване, може да е прескочил зъб или два на ангренажа;
- Лагер на горивната помпа и шум вследствие триенето на лопатките в корпуса;
- Проверка на налягането, което дава маслената помпа;
- Маховик и лагерите на скоростната кутия;
Успех!
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Focus не пали топъл - клипче на странни звуци
Смени си датчика на коляновия вал и виж дали проблема ще изчезне.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 28 сеп 2010, 10:11
- Модел на автомобила: Escort 1.8 TDI, Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Focus не пали топъл - клипче на странни звуци - ОТКРИТ ПРОБЛЕМА !!!
Здравейте,
Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат! Открих проблема!
Припомням клипчетата, на които се вижда как колата пали и веднага гасне. Чува се свирене и се усеща силна вибрация:
https://www.youtube.com/watch?v=pLNImIvot20
https://www.youtube.com/watch?v=MUOt-Lfn9ms
Моят извод беше, че нещо товари мотора до толкова , че той не успява да задържи обороти.Ако запаля и веднага подам газ - успявах да компенсирам това и колата оставаше да работи. Това се случваше винаги при топъл мотор!
ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН СЛЕД СМЯНА НА АКУМУЛАТОР !!!
Дано съм бил полезен на някой, защото бях решил да сменям всичко наред, но по пистовия ремък има тези неща:
http://www.km77.com/fotos/Ford/Focus_19 ... 00088.html
Работя в магазин за авточасти, но това да се смени си струва пара
Успех на всички в борбите! Аз карах така 15 000 км, като най-смешното е , че след покупката смених основните неща, а проблема го имаше и преди смяната и след смяната, та дилемата беше от кое да почвам да сменям отново ...
Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат! Открих проблема!
Припомням клипчетата, на които се вижда как колата пали и веднага гасне. Чува се свирене и се усеща силна вибрация:
https://www.youtube.com/watch?v=pLNImIvot20
https://www.youtube.com/watch?v=MUOt-Lfn9ms
Моят извод беше, че нещо товари мотора до толкова , че той не успява да задържи обороти.Ако запаля и веднага подам газ - успявах да компенсирам това и колата оставаше да работи. Това се случваше винаги при топъл мотор!
ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН СЛЕД СМЯНА НА АКУМУЛАТОР !!!
Дано съм бил полезен на някой, защото бях решил да сменям всичко наред, но по пистовия ремък има тези неща:
http://www.km77.com/fotos/Ford/Focus_19 ... 00088.html
Работя в магазин за авточасти, но това да се смени си струва пара

Успех на всички в борбите! Аз карах така 15 000 км, като най-смешното е , че след покупката смених основните неща, а проблема го имаше и преди смяната и след смяната, та дилемата беше от кое да почвам да сменям отново ...
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Focus не пали топъл - клипче на странни звуци
Радвам се, че си си решил проблема с паленето.
Само, че на мен ми се въртят едни мисли в главата и ще ти ги споделя. Това същото може да се случи и от проблем със стартера. По мои наблюдения слаб акумулатор няма да изкара 15000км, а по скоро проблемите ти идват от стартера. Консумира повече ток и стария ти акумулатор (който е с намален капацитет, понеже е амортизиран) не е бил достатъчен. Ти слагаш сега нов и колата съответно пали доста по-бързо, защото имаш по-голям пусков ток. Съветвам те, ако не ти се сваля и разглобява стартер да го видиш в какво състояние е, то поне да го замериш колко ток черпи докато върти
Само, че на мен ми се въртят едни мисли в главата и ще ти ги споделя. Това същото може да се случи и от проблем със стартера. По мои наблюдения слаб акумулатор няма да изкара 15000км, а по скоро проблемите ти идват от стартера. Консумира повече ток и стария ти акумулатор (който е с намален капацитет, понеже е амортизиран) не е бил достатъчен. Ти слагаш сега нов и колата съответно пали доста по-бързо, защото имаш по-голям пусков ток. Съветвам те, ако не ти се сваля и разглобява стартер да го видиш в какво състояние е, то поне да го замериш колко ток черпи докато върти

-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 28 сеп 2010, 10:11
- Модел на автомобила: Escort 1.8 TDI, Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Focus не пали топъл - клипче на странни звуци
Milcho, страхотно предположение !!!
Това беше първото нещо, което направих - профилактика на стартера. Оказа се, че има втулка за смяна и нужда от смазване. Не го споменах, защото след профилактиката проблема остана ...
Но си прав, че може да се търси връзка в тази посока.
тежко въртящ стартер > голяма консумация на ток > скапване на акумулатора > претоварване на генератора, който задържа ремъка и колата гасне, а ремъка свири
Ремонтирам стартера, но акумулатора си остава скапан и проблема продължава...И проблема се решава след смяната и на акумулатор. Вероятно едното без другото нямаше да ми реши проблема.
Така че има логика в тази зависимост. Благодаря за предложението да мисля в тази посока!
Поздави
Това беше първото нещо, което направих - профилактика на стартера. Оказа се, че има втулка за смяна и нужда от смазване. Не го споменах, защото след профилактиката проблема остана ...
Но си прав, че може да се търси връзка в тази посока.
тежко въртящ стартер > голяма консумация на ток > скапване на акумулатора > претоварване на генератора, който задържа ремъка и колата гасне, а ремъка свири
Ремонтирам стартера, но акумулатора си остава скапан и проблема продължава...И проблема се решава след смяната и на акумулатор. Вероятно едното без другото нямаше да ми реши проблема.
Така че има логика в тази зависимост. Благодаря за предложението да мисля в тази посока!
Поздави

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта