Ремонт на счупена тресчотка на съединителя.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ремонт на счупена тресчотка на съединителя.
Колеги днес след 120 км предимно градско каране
ми се счупи тресчотката съединителя, хубавото че тъкмо паркирах при блока си.
Натиснах педала на съединителя при изгасен мотор, да включа 1-ва скорост и прассс
изхърча една пластмаса и педала потъна докрай.
Ето снимки http://pics.data.bg/albums/39369/%D1%82 ... %BB%D1%8F-
С 300 зора демонтирах цялата конзола, има 4 болта с глава 13, намират се от към двигателя, болтовете на които се завиват всъщност държат сервото на спирачките. И 2 болта които са отгоре пак са с глава 13, чудното е че при мен единият липсваше
Преди време имах донор ( орион 1991) и му пазя стойката с педалите.
При сравняването се оказа че моита тресчотка се редулира с болт, който натиска тресчотката, а от донора тресчотката е с пружина.
От бързане не видях че мога да разви 2 болта на самата стойка които държат педала на съединителя, така става по бързо и по лесно ремонта
Оказа се че мойта счупена тресчотка е с една идея по голям диаметър от колкото на донора, а и на донора леко хлопа, монтирах я на мойта стойка с педали.
Утре ще снимам подробно всичко.
Въпроса е сега от къде да си намеря читава тресчотка, ще се разровя по сайтовете, съединителя ми е доста тежичък и може би трябва да се презапася с няколко в багажника

Натиснах педала на съединителя при изгасен мотор, да включа 1-ва скорост и прассс

Ето снимки http://pics.data.bg/albums/39369/%D1%82 ... %BB%D1%8F-
С 300 зора демонтирах цялата конзола, има 4 болта с глава 13, намират се от към двигателя, болтовете на които се завиват всъщност държат сервото на спирачките. И 2 болта които са отгоре пак са с глава 13, чудното е че при мен единият липсваше

Преди време имах донор ( орион 1991) и му пазя стойката с педалите.
При сравняването се оказа че моита тресчотка се редулира с болт, който натиска тресчотката, а от донора тресчотката е с пружина.
От бързане не видях че мога да разви 2 болта на самата стойка които държат педала на съединителя, така става по бързо и по лесно ремонта


Оказа се че мойта счупена тресчотка е с една идея по голям диаметър от колкото на донора, а и на донора леко хлопа, монтирах я на мойта стойка с педали.
Утре ще снимам подробно всичко.
Въпроса е сега от къде да си намеря читава тресчотка, ще се разровя по сайтовете, съединителя ми е доста тежичък и може би трябва да се презапася с няколко в багажника

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на счупена тресчотка на съединителя.
Ми в магазина на Димитър Петков, аз бях купувал за Сиерата ми, беше 6 лева, или 8 не помня точно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на счупена тресчотка на съединителя.
Ако съединителя ти се натиска трудно, скоро ще сменяваш съединител. И аз бях така, дори започна да ме боли пръсеца при градско каране. Накрая закачих ремарке с тон и половина царевица и той взе, че роди. А малко преди да се прецака съединителя тресчотката започна на 5 натискания 1 път отърве. Смених съединителя и всичко си дойде на местото, интересното е че беше изтъркано до нитове, и притискателя беше повече от половината изяден там където търка аксиалния лагер. Може долу горе да се ориентираш за състоянието на съединителя по положението на вилката на аксиалния лагер, мога да направя снимка на нов съединител къде е положението и.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на счупена тресчотка на съединителя.
Не ме домързя и отидох да направя една снимка

ако твоя е в посока към радиатора доста, значи не е добре работата.

ако твоя е в посока към радиатора доста, значи не е добре работата.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на счупена тресчотка на съединителя.
Позванях тук там и се оказа че в Motophoe не се предлага само тази част, намерих я в аутоплюс марка Febi 11 лв 
Къв прасец, аз половин година страдах от болки в левия крак, като мигрена на крака ми беше
сега левия крак е по здрав от десния.
Любе много добре че си снимал, ама идея нямам къде ми е вилката, утре като сглобя колата ще видя как е, имам едно резервно жило в багажника, ще сваля и жилото да си погледна.
Ялта оригинална ли е частта която си закупил.
Намерих но цената ми е висока http://avtochasti-ford.com/details.aspx ... tId=140095 за това ще видя утре на Феби
Само да си кажа че от този магазин закупих свещи ФоМоКо на цена 11 лв бройката и след има няма 12 000 пробиха порцелана, работеха добре като цяло.

Къв прасец, аз половин година страдах от болки в левия крак, като мигрена на крака ми беше

Любе много добре че си снимал, ама идея нямам къде ми е вилката, утре като сглобя колата ще видя как е, имам едно резервно жило в багажника, ще сваля и жилото да си погледна.
Ялта оригинална ли е частта която си закупил.
Намерих но цената ми е висока http://avtochasti-ford.com/details.aspx ... tId=140095 за това ще видя утре на Феби
Само да си кажа че от този магазин закупих свещи ФоМоКо на цена 11 лв бройката и след има няма 12 000 пробиха порцелана, работеха добре като цяло.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на счупена тресчотка на съединителя.
Хм, тази скъпата е оригинална, моята едва ли е била оригинална. А свещите ги правят в Русия, одобрени от FoMoCo.................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- eodor
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 31 дек 2007, 09:38
- Модел на автомобила: Mк3 2.2 -228hp
493Nm - Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на счупена тресчотка на съединителя.
В Евро 07 има комплект с палец, и п оотделно. Ако си намериш от морга е по-добре, тези новите са някак си крехки.Цената.. комплекта струва по-евтино от единичната бройка.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на счупена тресчотка на съединителя.
Аз има от къде да си намеря втора ръка, но ще рискувам с нова неоригинална поръчал съм я вече от Аутоплюс и ако случайно нещо стане че не е същата, ще проверя в еуро07, мерси за инфото 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на счупена тресчотка на съединителя.
Колеги ето снимки http://pics.data.bg/albums/39369/%D1%82 ... %BB%D1%8F-
Оказа се че тресчотката която се счупи е идентична с тази която взех на Febi, даже и надписите по тях
Вижда се колко е тънка пластмасата на тресчотката ( мисля че е оригиналната) за разлика от новата която куших, снимал съм и канала в който влиза жилото, на оригиналната е много по дълбок
Разказа ми се играта на студа днес
Свалих пластмасата която е под самото табло, свалих таблото с релета и бушони, свалих железната стойка на таблото с релета и бушони и натиках всичко по най-бързия начин, като кажа че точно там е и алармата, и кабелите за газовата ... цяло чудо е че запали и тръгна без проблеми, как може толкова идиотско да са го направили форд
за малко да забравя, вижда се болта на педала на съединителя че е завит почти докрай което ми става ясно че съм за съединител.
Оказа се че тресчотката която се счупи е идентична с тази която взех на Febi, даже и надписите по тях

Вижда се колко е тънка пластмасата на тресчотката ( мисля че е оригиналната) за разлика от новата която куших, снимал съм и канала в който влиза жилото, на оригиналната е много по дълбок

Разказа ми се играта на студа днес


Свалих пластмасата която е под самото табло, свалих таблото с релета и бушони, свалих железната стойка на таблото с релета и бушони и натиках всичко по най-бързия начин, като кажа че точно там е и алармата, и кабелите за газовата ... цяло чудо е че запали и тръгна без проблеми, как може толкова идиотско да са го направили форд

за малко да забравя, вижда се болта на педала на съединителя че е завит почти докрай което ми става ясно че съм за съединител.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта