Мондео МК1-1994, 1.6 бензин- смяна съединител
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Мондео МК1-1994, 1.6 бензин- смяна съединител
Моля за съвет, съединителя отделя горе, понамирисва на феродо, скоростите започват да влизат по-трудно, като цяло работата е ясна, отваряне и според състоянието, нов феродов диск, или цял комплект. Тук въпроса е, че не знам колко би струвал труда за цялата манипулация!
Колата ще се сервизира в Пловдив, и ако някой може да ме ориентира към читав сервиз/майстор, както и за ориентировъчна цена за труд, ще бъда благодарен.
Колата ще се сервизира в Пловдив, и ако някой може да ме ориентира към читав сервиз/майстор, както и за ориентировъчна цена за труд, ще бъда благодарен.
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК1-1994, 1.6 бензин- смяна съединител
Колеги,
Няма ли компетентни Пловдивчани във форума, изкажете мнение, отсранете града
Няма ли компетентни Пловдивчани във форума, изкажете мнение, отсранете града

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК1-1994, 1.6 бензин- смяна съединител
В наше село сервизите за тази операция взимат м/у 90 - 150 лв зависи от сервизите и майсторите.В Пловдив не вярвам да е по различно.
Поздрави
Поздрави
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК1-1994, 1.6 бензин- смяна съединител
Гледай сервиза да разполага с подемник, а не само с канал. Не, че не може и на двора да се смени, но ако не са много добри майсторите, има опасност да потрошат хиляда неща по колата. Човек, дето знае какво прави, ще се справи всякак, но не е там номера.
След ремонта ще се наложи да я качиш пак някъде и да си провериш затягането на всички видове болтчета по картера и скоростната кутия- дизайнът е такъв, че предразполага към некадърба работа и "майсторски" номера, водещи до течове на масло. Не протича веднага. Лично съм виждал кола, на която всички винтове на картера бяха развити кой с четвърт, кой с половин оборот.
След ремонта ще се наложи да я качиш пак някъде и да си провериш затягането на всички видове болтчета по картера и скоростната кутия- дизайнът е такъв, че предразполага към некадърба работа и "майсторски" номера, водещи до течове на масло. Не протича веднага. Лично съм виждал кола, на която всички винтове на картера бяха развити кой с четвърт, кой с половин оборот.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК1-1994, 1.6 бензин- смяна съединител
Здравейте,
Спрях се на сервиз Дракон/сервиза на Форд до Затвора/. Дадоха ми две цени за смяна, за малка СК-80 лв, за голяма СК 100 лв, незнам какво значи малка и голяма за тях!
Спрях се на комплект съединител LUK с каталожен номер 622119000, с лагер в комплекта, като тук ме озадачи гомята разлика в цената, при Евро 07 е 204 лв, при Тех-Ко 252 лв, не мога да си обясня от къде идват тези разлики, и дали става въпрос за едно и също качество, ако някой има идея нека сподели.
Бих си взел по евтиният от Евро 07, ако съм сигурен в качеството с отстъпката, която мога да ползвам излиза смешните 110 лв.
Такива разлики има в цената на части и труд, че направо се втрещих.
Спрях се на сервиз Дракон/сервиза на Форд до Затвора/. Дадоха ми две цени за смяна, за малка СК-80 лв, за голяма СК 100 лв, незнам какво значи малка и голяма за тях!
Спрях се на комплект съединител LUK с каталожен номер 622119000, с лагер в комплекта, като тук ме озадачи гомята разлика в цената, при Евро 07 е 204 лв, при Тех-Ко 252 лв, не мога да си обясня от къде идват тези разлики, и дали става въпрос за едно и също качество, ако някой има идея нека сподели.
Бих си взел по евтиният от Евро 07, ако съм сигурен в качеството с отстъпката, която мога да ползвам излиза смешните 110 лв.
Такива разлики има в цената на части и труд, че направо се втрещих.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта