След смяна на горивен филтър, авариен режим
- SIERRA_COSWORTH
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 26 мар 2005, 23:32
- Модел на автомобила: Koраба Майка
- Местоположение: Банишора
- Status: Извън линия
След смяна на горивен филтър, авариен режим
Здравейте, колеги
преди два дни направих обслужване на Форд Фиеста 1.4 бензин 2008-а година
Смених всички филтри и масло.
Проблемът се появи на следващият ден, колата влиза в авариен режим.
Върнах оригиналният горивен филтър, тъй като в новия имах леко съмнение за произхода, проверих връзките към него, предполагам няма въздух в системата.
Аварийния режим се изключи, когато на работещ двигател свалих филтърната кутия и оставих да поработи само на дросел.
Възможно ли е от постъпване на въздух в горивната система, екуто да е записало грешка и да отива в авариен режим.
За момента няма проблем, колата се успа, но да видим до кога?
Ще се радвам на компетентни мнения от патили
Благодаря предварително!
преди два дни направих обслужване на Форд Фиеста 1.4 бензин 2008-а година
Смених всички филтри и масло.
Проблемът се появи на следващият ден, колата влиза в авариен режим.
Върнах оригиналният горивен филтър, тъй като в новия имах леко съмнение за произхода, проверих връзките към него, предполагам няма въздух в системата.
Аварийния режим се изключи, когато на работещ двигател свалих филтърната кутия и оставих да поработи само на дросел.
Възможно ли е от постъпване на въздух в горивната система, екуто да е записало грешка и да отива в авариен режим.
За момента няма проблем, колата се успа, но да видим до кога?
Ще се радвам на компетентни мнения от патили

Благодаря предварително!
- SIERRA_COSWORTH
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 26 мар 2005, 23:32
- Модел на автомобила: Koраба Майка
- Местоположение: Банишора
- Status: Извън линия
Re: След смяна на горивен филтър, авариен режим
Да допълня, поради незакрепено гориво към филтъра, момчето е въртяло доста и акумолатора е родил.. Предполагам, че след възбуждането му с кабели е засписало грешка и поради слабото ниво на ток, колата минава в авариен режим... дано съм прав
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: След смяна на горивен филтър, авариен режим
Предполагам знаеш за тестовия режим на таблото. При изгасена кола задържаш бутона за нулиране на дневния километраж (или бутона RE/SET на лоста за мигачите, ако имаш трип комп.) Завърташ ключа на контакт без да пускаш бутона и чакаш на дисплея да се изпише TEST. Пускаш вече бутона и с кратки натискания сменяш режимите. На един от първите ще изпише DTC и NONE или код на грешката. След определен брой паления някой грешки се изчистват сами. Сменяли са ми горивен филтър на Fusion-a (със същия двигател) и после сравнително лесно запали и не е светвала лампата. Беше светнала при друго обслужване, при разкачен педал на газта, но когато го закачиха си изгасна.
Общо взето карай си спокойно и не се шашкай - това си е нова (поне за нашите стандарти) кола и едва ли ще имаш някакви проблеми. Освен това модела е доста сполучлив и безпроблемен.
Общо взето карай си спокойно и не се шашкай - това си е нова (поне за нашите стандарти) кола и едва ли ще имаш някакви проблеми. Освен това модела е доста сполучлив и безпроблемен.
- SIERRA_COSWORTH
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 26 мар 2005, 23:32
- Модел на автомобила: Koраба Майка
- Местоположение: Банишора
- Status: Извън линия
Re: След смяна на горивен филтър, авариен режим
Блгадоря колега!
Наистина свалях педала на газта за да сменя филтъра на купето.
Може би от там е записала грешка.
Благодаря, поздрави!
Наистина свалях педала на газта за да сменя филтъра на купето.
Може би от там е записала грешка.
Благодаря, поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта