Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
- Status: Извън линия
Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа
Здравейте колеги.Преди известно време забелязах че някъде до водната помпа тече леко масло.Не е от гарнитурата на капака на клапаните или от датчика на разпределителния вал.Възможно ли е теча да е от гарнитурата на главата.Смятам да сваля водната помпа защото няма видимост до мястото от където тече.Маслото се стича по края на кожуха на съединителя.Точно там мажду кожуха на съединителя и водната помпа минава една тръба която не знам за какво е.
Ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен.
Ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен.
[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа
Че водната помпа е точно от срещуположната страна на кожуха на съединителя?!? 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа
Колега, това е от капака на клапаните, имах същия проблем!Няма оправия с тоя капак, сменях два пъти гарнитура по 50лв и втория път сложих силикон за сега се държи ама пак е просълзила.Тече ми малсо и от там където се завива масления филтър!Здрави фордове ама си имат свойте издънки!
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
- Status: Извън линия
Re: Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа
Не е от капака на клапаните.Скоро сменях гарнитура 11 месеца след като я купих и обслужих.Но този път си я сложих аз.Купих гарнитура елринг и ползвах силикон Виктор рейнц.Засега не пуска никъде.След това правих и теч от датчика на разпределителния вал и от там вече не пуска.Над кожуха на съединителя има пластмасова черна част под която минава тръбата на отдушника на картера.Възможно ли е да е спукана?Колегата е прав това не е водната помпа , а нещо друго.Закрепва се с три болта към блока.Към него са свързани едно голямо водно съединение и единия от маркучите за парното.Теча е много слаб но ме дразни.Съмнява ме отдушника,но оттам минават картерни газове.Възможно е да е той но не знам.
Възможно е да е старо масло което се стича при нагряване на двигателя.Като купих колата имаше много течове както по горе споменах.
paci: Ако не се бъркам имаш 24 часа за редакция на мнението. Не е нужно да пускаш няколко последователни поста.
Възможно е да е старо масло което се стича при нагряване на двигателя.Като купих колата имаше много течове както по горе споменах.
paci: Ако не се бъркам имаш 24 часа за редакция на мнението. Не е нужно да пускаш няколко последователни поста.
[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа
Това черното нещо ти е тялото на термостата, От там не тече масло. При мен имаше омасляване в тази област и идваше от датчика на разпределителния вал. Но ти казваш, че си го оправил. Провери си гумената част на тръбата за картерните газове да не е сцепена. Първо вадиш от към колектора, после дърпаш в посока задницата на колата и ще излезе само гумената част. И ако е нещо дребно не се впрягай много.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
- Status: Извън линия
Re: Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа
Благодаря ти ,но при мен тази част на тръбата която минавоа под термостата е метална.
[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа
Е след това няма ли гумена част, която влиза в колектора. Не вярвам метална тръба да влиза в колектора, трябва да има Г образна гумена част, която може да е напукана. Ако свалиш скобата на дето държи бубините се вижда много хубаво и ще си сигурен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта