Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
petergeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
Status: Извън линия

Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа

Мнение от petergeorgiev » 16 яну 2014, 11:55

Здравейте колеги.Преди известно време забелязах че някъде до водната помпа тече леко масло.Не е от гарнитурата на капака на клапаните или от датчика на разпределителния вал.Възможно ли е теча да е от гарнитурата на главата.Смятам да сваля водната помпа защото няма видимост до мястото от където тече.Маслото се стича по края на кожуха на съединителя.Точно там мажду кожуха на съединителя и водната помпа минава една тръба която не знам за какво е.
Ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен.
[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа

Мнение от HACKO » 16 яну 2014, 14:17

Че водната помпа е точно от срещуположната страна на кожуха на съединителя?!? *00147*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

muro85
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа

Мнение от muro85 » 17 яну 2014, 10:06

Колега, това е от капака на клапаните, имах същия проблем!Няма оправия с тоя капак, сменях два пъти гарнитура по 50лв и втория път сложих силикон за сега се държи ама пак е просълзила.Тече ми малсо и от там където се завива масления филтър!Здрави фордове ама си имат свойте издънки!

petergeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа

Мнение от petergeorgiev » 18 яну 2014, 22:54

Не е от капака на клапаните.Скоро сменях гарнитура 11 месеца след като я купих и обслужих.Но този път си я сложих аз.Купих гарнитура елринг и ползвах силикон Виктор рейнц.Засега не пуска никъде.След това правих и теч от датчика на разпределителния вал и от там вече не пуска.Над кожуха на съединителя има пластмасова черна част под която минава тръбата на отдушника на картера.Възможно ли е да е спукана?Колегата е прав това не е водната помпа , а нещо друго.Закрепва се с три болта към блока.Към него са свързани едно голямо водно съединение и единия от маркучите за парното.Теча е много слаб но ме дразни.Съмнява ме отдушника,но оттам минават картерни газове.Възможно е да е той но не знам.
Възможно е да е старо масло което се стича при нагряване на двигателя.Като купих колата имаше много течове както по горе споменах.

paci: Ако не се бъркам имаш 24 часа за редакция на мнението. Не е нужно да пускаш няколко последователни поста.
[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 563
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа

Мнение от deathstorm » 19 яну 2014, 00:44

Това черното нещо ти е тялото на термостата, От там не тече масло. При мен имаше омасляване в тази област и идваше от датчика на разпределителния вал. Но ти казваш, че си го оправил. Провери си гумената част на тръбата за картерните газове да не е сцепена. Първо вадиш от към колектора, после дърпаш в посока задницата на колата и ще излезе само гумената част. И ако е нещо дребно не се впрягай много.

petergeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа

Мнение от petergeorgiev » 09 фев 2014, 18:14

Благодаря ти ,но при мен тази част на тръбата която минавоа под термостата е метална.
[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 563
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК-1 1.8i -теч на масло близо до водната помпа

Мнение от deathstorm » 09 фев 2014, 22:28

Е след това няма ли гумена част, която влиза в колектора. Не вярвам метална тръба да влиза в колектора, трябва да има Г образна гумена част, която може да е напукана. Ако свалиш скобата на дето държи бубините се вижда много хубаво и ще си сигурен.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта