Escort 1.6 16 94г. не пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Escort 1.6 16 94г. не пали

Мнение от HACKO » 12 дек 2013, 18:12

Кое реле (кой номер),какъв цвят?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
blenda
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 31 мар 2011, 08:47
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v 90кс. 94г.
Status: Извън линия

Re: Escort 1.6 16 94г. не пали

Мнение от blenda » 12 дек 2013, 18:46

R8 т. червено,неси записах номера.

Потребителски аватар
blenda
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 31 мар 2011, 08:47
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v 90кс. 94г.
Status: Извън линия

Re: Escort 1.6 16 94г. не пали

Мнение от blenda » 15 дек 2013, 17:45

Днес , докато разбулвах мистерията на таблото реших да проверя по обстойно релето . Отворих го и установих нещо интересно . Релето има зашита от диод и резистор, което значи че тока може да протече само в една посока(идеята е да се пази ЦПУ от обратен поляритет).При правилен поляритет си работи прекрасно.
Така здравото реле пак прехвърли топката върху самата платка и идиотската и конструкция , но явно за толкова им е стигнал мозъка на господата конструктори.

Потребителски аватар
blenda
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 31 мар 2011, 08:47
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v 90кс. 94г.
Status: Извън линия

Re: Escort 1.6 16 94г. не пали

Мнение от blenda » 16 дек 2013, 22:15

Все пак се оказа че проблема е в релето R8.При поредния тест се оказа , че релето не работи , а след няколко проби пак заработи и после пак отказа. Пак го разглобих и премерих . Оказа се проблемна бобина .
Извода е при подобни симптоми да се провери или най-добре замени реле R8.
В тоя ред на мисли разбрах защо не работеха и фаровете навремето-прекъсната писта на платката.
И не на последно място да знаете-ремонта на таблото е доста трудоемък и по добре търсете друго от някои донор. Които го е правил може да потвърди!
Проблема с показанията на термометъра на таблото се оказа дефект в датчика при термостата!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта