Моментна загуба на мощност
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 30 окт 2011, 00:21
- Модел на автомобила: Galaxy Mk1 2.3i + STAG300
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моментна загуба на мощност
Да, обаче жена ми чете във форума как други Галакси-та дават разход от 8,5 извънградско на газ...niki_nikolaev написа:Добър разход, като за тоз Гигант и РС мотор под капака.
8.5 изглежда логично при каталожни данни за бензин 7.8 - 7.9 извънградско
още повече, че това съответства на отношението на разхода ми на газ спрямо на бензин в града - 15-15.3 отчетено на газ срещу 14 отчетено и по каталог на бензин.
Докато не го докарам до 8.5 няма да ме остави на мира.
В събота засякох 9.3 но не е много точно. В неделя заредих 16 литра, минах към 175 км без климатик и не е свършила още т.е. 9.14 (засега).
Иначе след смяната и на лабда сондата за работата на двигателя останаха две неща да се види на какво се дължат, за които пак ще ходя при fordmaniac...
Едното е потракването в "такт 5/8".
Другото е, че остана някаква лека неравномерност, която не се усеща винаги. Усеща се в купето през седалката, но и се чува, ако се слуша внимателно. Когато я няма, слагам двулитрово шише от кола наполовина пълно с вода, легнало върху двигателя - едва забележими вълнички, направо спи. Когато обаче наближи да пусне перката (от OBD-то чета 96-97 градуса за антифриза), минава в друг режим и водата почва да "ври" и да парви 2-3 см вълни вътре. Малко след като спре перката (по памет - 92-93 градуса), водата пак заспива. Веднъж го правих експеримента с шишето, но мога да го повторя при нужда.
Преди с дефектната ламбда сонда температурата на антифриза стигаше пак по данни от ЕКУ-то до 102-103 градуса и общо взето оставам с впечатлението, че точно това е провокирало пропадането на оборотите и че ако сега по някаква причина се стигне пак до 103 градуса, пак ще се повтори ситуацията... Ще ми се това да го разнищим малко по-внимателно, защото допускам, че може да излезе още някой "заек" от този храст!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Моментна загуба на мощност
За начало - спираш достъпа на жената до форумаz42 написа:Да, обаче жена ми чете във форума как други Галакси-та дават разход от 8,5 извънградско на газ...niki_nikolaev написа:Добър разход, като за тоз Гигант и РС мотор под капака.
Иначе след смяната и на лабда сондата за работата на двигателя останаха две неща да се види на какво се дължат, за които пак ще ходя при fordmaniac...
Едното е потракването в "такт 5/8".
Другото е, че остана някаква лека неравномерност, която не се усеща винаги...

Обърни внимание на такт 5/8, да не се окаже някой повдигач, който може да трака и ако скоро не си сменял масло. От там може да идва и неравномерната работа, ако съответният клапан не отваря и затваря, когато трябва.
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 30 окт 2011, 00:21
- Модел на автомобила: Galaxy Mk1 2.3i + STAG300
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моментна загуба на мощност
Маслото ми е качествено 5W40 пълна синтетика на 9 хиляди (при ресурс 50) и 8 месеца.
За тия 9 хил. ми е изчезнал около половин литър масло, по ауспуха няма сажди. Следващия път може би да сложа 10W40 за проба, но това ще е наесен.
Иначе това потракване го има отдавна (може и от самото начало), като може напоследък да се е позасилило малко.
За тия 9 хил. ми е изчезнал около половин литър масло, по ауспуха няма сажди. Следващия път може би да сложа 10W40 за проба, но това ще е наесен.
Иначе това потракване го има отдавна (може и от самото начало), като може напоследък да се е позасилило малко.
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Моментна загуба на мощност
За авариините, темата би била полезна.Но ще стане безкрайна, защото всеки ще пита за неговата си кола, кое какво значи.
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 27 юли 2009, 14:27
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3 DOHC
- Status: Извън линия
Re: Моментна загуба на мощност
Здравейте,
И аз имам проблем със загуба на мощност на моменти. На 4-5 такива случая колата гасне. По мое наблюдение гасненето се случва когато този момент съвпадне с ниска скорост заради задръстване или на някой светофар завивам по инерция без включена предавка.
Проблема ми започна с нестабилни обороти по едни стръмни пътища и резервоар с около 10 литра от 70 макс.
Напълних до средата и проблема изчезна. Пътувах от морето до София с опънати нерви да не вземе да гасне че с 2 бебета в колата.....
Нямах проблем. Като покарах 3-4 дни по задръстванията и се започна с гасненето. И то след 30 минути каране. Когато е за малко нямам проблем.
Понеже се случваше на натоварени места нямах време да си зяпам таблото
, но последното гаснене стана при влизането в един паркинг и спокойно погледнах какво показва - светеше жълтата лампа на резервоара/оправи се след повторното даване на контакт и запалване/. Инак резервоара имаше около 16-18 литра /25%/.
Волана потреперва като се колебаят оборотите.
Преди 2 месеца ходих да сменям филтри и т.н. Нямам газова уредба. Проверяваха ми изгорелите газове че са ОК.
Колегите ме майтапят защото зимата паля от раз и ги 'съживявам' и тях. ама дойде лятото и .
Понеже се начетох с писания по темата се чудя откъде да започна. Читава диагностика да ми предложите като начало?
И аз имам проблем със загуба на мощност на моменти. На 4-5 такива случая колата гасне. По мое наблюдение гасненето се случва когато този момент съвпадне с ниска скорост заради задръстване или на някой светофар завивам по инерция без включена предавка.
Проблема ми започна с нестабилни обороти по едни стръмни пътища и резервоар с около 10 литра от 70 макс.
Напълних до средата и проблема изчезна. Пътувах от морето до София с опънати нерви да не вземе да гасне че с 2 бебета в колата.....
Нямах проблем. Като покарах 3-4 дни по задръстванията и се започна с гасненето. И то след 30 минути каране. Когато е за малко нямам проблем.
Понеже се случваше на натоварени места нямах време да си зяпам таблото

Волана потреперва като се колебаят оборотите.
Преди 2 месеца ходих да сменям филтри и т.н. Нямам газова уредба. Проверяваха ми изгорелите газове че са ОК.
Колегите ме майтапят защото зимата паля от раз и ги 'съживявам' и тях. ама дойде лятото и .

Понеже се начетох с писания по темата се чудя откъде да започна. Читава диагностика да ми предложите като начало?
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 30 окт 2011, 00:21
- Модел на автомобила: Galaxy Mk1 2.3i + STAG300
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моментна загуба на мощност
Да става колкото си ще, нали за това са търсачките. Важното е да го има това, което се търси.niki_nikolaev написа:За авариините, темата би била полезна.Но ще стане безкрайна, защото всеки ще пита за неговата си кола, кое какво значи.
Преди две седмици смених въздушния филтър и съм забравил да включа МАФ-а (буксата пречи при смяната). Усетих се след 1500 км по време на рутинната проверка на нивата на течностите докато се чудех защо ми се струва завишен разхода!
Преди на реното забравях кабела към дистрибутора, обаче реното без него не пали, а галактиката без МАФ-а си върви и си пее. Записва грешка, но на таблото не светва нищо. Върви разбери, че си в авариен режим!
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 08 апр 2011, 18:51
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Моментна загуба на мощност
Колеги, колата забиваше муцуна до 2000об/мин., усещаше се, че губи цилиндър и няма мощност.
Решение:
1. Диагностика в Мото Пфое (компютърна диагностика и диагностика на ел. система)
2.Свщи + кабели, проблема е отстранен.
Поздрави,
Решение:
1. Диагностика в Мото Пфое (компютърна диагностика и диагностика на ел. система)
2.Свщи + кабели, проблема е отстранен.
Поздрави,
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моментна загуба на мощност
Изчетох всичко което е написал колега z42 и аз се боря с мойта кола, въпреки че е ескорт 97 год си мисля че нещата са идентични.
Когато е студена колата на бензин гасне 2-3 пъти почти веднага след паленете и при натискане на педала на газта се чуди какво да прави, като съм сменил ламбда сонда, стъпковото моторче,кабели и свещи, на газ няма проблем когато е студена, забелязах че има замисляне на бензин дори когато е загряла. Харчи като смок и не върви, преди 2 дни сложих друг Маф за пробата само и гасненето, и зачудването изчезна. Незнам дали Тпс е наред и аз хванах че си махнах ламбда симулатора ...
еми може и при мен да е ламбда сондата
Ще се помъча още малко и ако не се справя ще потърся специализирана помощ
Когато е студена колата на бензин гасне 2-3 пъти почти веднага след паленете и при натискане на педала на газта се чуди какво да прави, като съм сменил ламбда сонда, стъпковото моторче,кабели и свещи, на газ няма проблем когато е студена, забелязах че има замисляне на бензин дори когато е загряла. Харчи като смок и не върви, преди 2 дни сложих друг Маф за пробата само и гасненето, и зачудването изчезна. Незнам дали Тпс е наред и аз хванах че си махнах ламбда симулатора ...

Ще се помъча още малко и ако не се справя ще потърся специализирана помощ

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 24 ное 2013, 15:51
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Моментна загуба на мощност
Дойде една кола преди време се оказа този проблем от дюзите. Така че, и това е вариант.
- erum
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 27 окт 2014, 18:32
- Модел на автомобила: Ford fokus 1,8 TDDI 2000
- Status: Извън линия
Re: Моментна загуба на мощност
Здравейте,да уточня първо хах момиче съм и днес ми се случи следния проблем,запалих колата и можех да вкарам само първа и втора след известно каране се оправи всичко,изгасих я и при повторно запалване над 2000 оборота сякаш губи мощност,скоро сменях ГНП дали е възможно пак да прави проблем и този човек дали може да ми помогне КОЛАТА Е ФОРД ФОКУС 18 ТДДИ 2000г.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта