Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996
- Rusin Atanasov
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 20 яну 2013, 21:19
- Модел на автомобила: Ford Fiesta fokus Mk4 1996
1.3I 37kW Endura-e - Местоположение: Stara Zagora
- Status: Извън линия
Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996
Привет, наложи ми се да сваля картера на мотора ендураЕ 1,3. Картера е от алуминии и сам развил всички болтове и се отдели от гарнитурата(метална) но все още не излиза. Отделянето е навсякаде освен от кам скоростната кутя. Не сам забравил болт освен, ако има място, което не знам. Бихте ли ми помогнали, ако някои от вас е правил тази процедура ще се радвам да сподели. Днес половин ден си играя и без успех.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996
Може и да не съм прав, но мисля че има и болтове от към скоростната кутия, поради което и тя трябва да се свали. На Мондеото ми е така.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Rusin Atanasov
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 20 яну 2013, 21:19
- Модел на автомобила: Ford Fiesta fokus Mk4 1996
1.3I 37kW Endura-e - Местоположение: Stara Zagora
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996
Дано не си прав, защото ако е така то явно конструкторите не са го измислили ремонтопригодно. Идеята беше че вътре в картера има много мръсотия и със смяната на маслото излезе нещо като каша за това ми се искаше да видя какво е реалното положение. За сега монтирах всички болтове обратно и като намеря инфо ще опитам пак! Благодаря, за отговора!
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996
На Ескорта 1.8Д картера също е алуминиев и процедурата е както сподели Васко.
И като спуках картера...
И като спуках картера...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996
Аз знам че всички алуминиеви картери са така,- от към скоростите с болтове. Виж тенекиените са без такива болтове. Иначе те са си ремонтно-пригодни, но за другия свят.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996
Паци смени картера на Фиестата без да сваля кутията. Неговата обаче е 1.4.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта