клапани
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: клапани
Пробвай първо със смяна на маслото с 5W40.
-
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 27 окт 2012, 13:05
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: клапани
Ще пробвам колега!
Но по принцип проблем ли е това?
Но по принцип проблем ли е това?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: клапани
Не, стига шума да не заглушава радиото.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: клапани
Горките фордчета всички страдат от това пречукване.На моя ескорт като го взех чукаха яко на студен мотор, като загрее поутихваха маслото с което беше колата - някакво Texaco.Веднага смяна с такова на форд 5в30 или нещо от сорта от мото пфое,след 5 смени ела ги чуй:)едвам се чуват ,коренна разлика.5 смени имам в предвид смяна след 12 -13 000 км пробег.Иначе има и друг вариянт свалят се всички хидравлични повдигачи ,те се разглабят ,вътре събират боклуци,изчистваш ги,хубаво е който от където си го изкарал пак там да си отиде.Трябва да се оправи.Това сме го правили на един ескорт и имаше ебати ефекта.Ама пък ако са много зле и чукат яко не очаквай да станат чудеса.Това е с следствие от каране с кофти масло,демек ментак,и хидравличните повдигаги умират.Мн коли от Италия са тъй:)Има и още един вариант с добавка за маслото на БАРДАЛ май беше за изчистване на повдигачи,ама по добре да се свалят.Най-лесно с ново масло.Дано да е положителен ефекта.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: клапани
Не е само от маслото, аз карам със какъвто боклук ми попадне и не тракат.
Ето една стара тема по въпроса:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3651
Ето една стара тема по въпроса:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3651
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: клапани
На фокуса клапаните са с пулове.И да се смени маслото няма да утихнат, трябва си реглаж.Щом тракат са хлабави.Това не е фатално.Колегата може да си кара така доста.Аз лично карах така сигурно две години.Регулирах си ги сам но втори път не бих се хванал.Филма е голям мерене,разместване на пулове търсене на 3-4 нови шлайфане до необходимия размер.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: клапани
Така е, но твоите коли не са със Zetec 16V двигатели, а автора на темата и колегата преди теб са с такива. За тях се е важно маслото да е 5W30 по спецификациите на форд.HACKO написа:Не е само от маслото, аз карам със какъвто боклук ми попадне и не тракат.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: клапани
Разпитах,на въпросната кола е с регулируеми наистина.Тогава става по лесно:)регулажче и тряа да се оправят.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта