Работна температура на Focus 1.6 TDCI MK2
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 12 яну 2013, 19:15
- Модел на автомобила: focus 1.6 tdci,90hp,2006
- Status: Извън линия
Работна температура на Focus 1.6 TDCI MK2
Колко трябва да е по-принцип,че мойта едвам достига средното деление и не може да се задържи там,ами постоянно играе... 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Работна температура на Focus 1.6 TDCI MK2
Този датчик дори за груб ориентир не става.Напълно възможно е нищо да ти няма на колата и температурата да си е в норма.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Работна температура на Focus 1.6 TDCI MK2
Как играе? В движение, на място как? Рязко ли се мърда стрелката или как, дай малко повече информация за проблема. При всички положения не е нормално да мърда постоянно.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 12 яну 2013, 19:15
- Модел на автомобила: focus 1.6 tdci,90hp,2006
- Status: Извън линия
Re: Работна температура на Focus 1.6 TDCI MK2
Не,за рязка промяна не става въпрос.Просто си мислех,че веднъж достигната,работната температура не трябва да варира.Ако приемем,че средата е 90,при мен достига до 86-87 и после пада(не рязко !) до 78-79 и пак обратно.Пипах тръбите на вторичния кръг,когато е студена-студени са.Не казвам,че имам проблем,просто се интересувам за този модел двг тези процеси дали са нормални.
- mivanov86
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 28 окт 2011, 11:12
- Модел на автомобила: Ford Focus II 1.6TDCI, 109HP, Renault 19 Chamade 1.8mi
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Работна температура на Focus 1.6 TDCI MK2
при мен е така, откакто съм я взел. Бях си наумил да сменям термостат, но установих следното: Когато карам в града и има трафик стига 90 градуса и заковава. Ако покарам 1ч без спиране пада на 45 или там което е 1/4 от цялата скала
Обаче като я изгася и дам на контакт, без да я паля, стрелката забива на 90. Така, че ме навява на мисълта, че това табло просто не отчита вярно.
А и има още няколко подобни теми, в които се наблюдава това.
Понякога както карам, стрелката е 90 и за 1сек пада на минимум, след 1ч например, пак за 1сек се качва на 90
Това, чисто физично е невъзможно, така че за мен си е грешка в отчитането на таблото.
А и разхода е нормален.

А и има още няколко подобни теми, в които се наблюдава това.
Понякога както карам, стрелката е 90 и за 1сек пада на минимум, след 1ч например, пак за 1сек се качва на 90

А и разхода е нормален.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1187
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Работна температура на Focus 1.6 TDCI MK2
Извинявам се, че вдигам стара тема, но не бях сигурен, дали да пускам нова. Имам съмнения, че термостата ми не работи коректно.
Обикновено, стрелката е малко преди средата на на показателя. Приемаме, че средата е точно 90 градуса, понеже е точно на средата между 60 и 120 градуса. Проблема (ако е такъв), че като дойде надолнище и си махна крака от педала на газта (но не освобождавам от скорост), стрелката пада до първата чертичка в ляво на показателя. Може би и малко повече. Забелязах го преди няколко дни, а още не съм тръгнал на дълъг път, за да следя как се движи стрелката по нагорнище или по равен път.
Ако проблема е в термостата, имаме ли тема, в която да е обяснено стъпките по смяната. Източва ли се антифриз (предполагам, че да), ако се източва, от къде. Трябва ли после обезвъздушаване и т.н.
Пуснах в търсачката "термостат 1,6 TDCi" и в интерес на истината, единствено в тази тема (от 47 резултата) имаше разисквано за работната температура на този двигател. Благодаря преварително на тези които ще се включат.
P.S. Миналата година, след като купих автомобила, при обслужването е сменен термостата. Не знам обаче с какъв.
Сега ми предлагат оригинален, френски за 116 лв. Как ви се струва тази цена?

Обикновено, стрелката е малко преди средата на на показателя. Приемаме, че средата е точно 90 градуса, понеже е точно на средата между 60 и 120 градуса. Проблема (ако е такъв), че като дойде надолнище и си махна крака от педала на газта (но не освобождавам от скорост), стрелката пада до първата чертичка в ляво на показателя. Може би и малко повече. Забелязах го преди няколко дни, а още не съм тръгнал на дълъг път, за да следя как се движи стрелката по нагорнище или по равен път.
Ако проблема е в термостата, имаме ли тема, в която да е обяснено стъпките по смяната. Източва ли се антифриз (предполагам, че да), ако се източва, от къде. Трябва ли после обезвъздушаване и т.н.
Пуснах в търсачката "термостат 1,6 TDCi" и в интерес на истината, единствено в тази тема (от 47 резултата) имаше разисквано за работната температура на този двигател. Благодаря преварително на тези които ще се включат.
P.S. Миналата година, след като купих автомобила, при обслужването е сменен термостата. Не знам обаче с какъв.
Сега ми предлагат оригинален, френски за 116 лв. Как ви се струва тази цена?

По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- dmastard
- потребител
- Мнения: 239
- Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
- Status: Извън линия
Re: Работна температура на Focus 1.6 TDCI MK2
Колеги, имам оригинален термостат ако на някой му трябва. Работи коректно, смених го защото му протече гарнитурата (откъм блока).
С няколко думи как е при мен:
Когато е над 15 градуса и се кара градско, колата стига на 1мм преди 90 градуса и си стои там.
Когато е по-хладно, обикновено загрява до това положение, слиза до средата с предишното деление (между 75 и 90), после се връща пак на около 90 и повече не мърда.
Когато се кара по инерция, особено с висока скорост (извън града), колата започва да изстива. Като се дава газ, си поддържа работната температура.
С няколко думи как е при мен:
Когато е над 15 градуса и се кара градско, колата стига на 1мм преди 90 градуса и си стои там.
Когато е по-хладно, обикновено загрява до това положение, слиза до средата с предишното деление (между 75 и 90), после се връща пак на около 90 и повече не мърда.
Когато се кара по инерция, особено с висока скорост (извън града), колата започва да изстива. Като се дава газ, си поддържа работната температура.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1187
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Работна температура на Focus 1.6 TDCI MK2
Малко наблюдения от вчерашната разходка до Дуранкулак и обратно.
По нагорнище, температурата се качва до малко под 90 градуса. По равен път, с равномерно темпо, между 1800- 2000 оборота заковава на бялата чертичка след 60 гр., т.е. може би 75 градуса. Същото и по надолнище.
При тръгване (долу- горе 0900 сутринта и температура на околния въздух малко над 20 градуса), за малко повече от 3 километра си вдигна температурата до бялата чертичка.
Та имам ли наистина проблем с термостата или всичко е О.К.?
По нагорнище, температурата се качва до малко под 90 градуса. По равен път, с равномерно темпо, между 1800- 2000 оборота заковава на бялата чертичка след 60 гр., т.е. може би 75 градуса. Същото и по надолнище.
При тръгване (долу- горе 0900 сутринта и температура на околния въздух малко над 20 градуса), за малко повече от 3 километра си вдигна температурата до бялата чертичка.
Та имам ли наистина проблем с термостата или всичко е О.К.?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта