Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
-
- потребител
- Мнения: 209
- Регистриран: 14 сеп 2010, 02:08
- Модел на автомобила: escort 1.8 td, S MAX 2,0 TDCI
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Здравейте колеги, не успях да открия къде се намира тапата на чието място се завива щифта за фиксиране на коляновия вал в ГМТ. Ако някой знае моля по-подробно да обясни какво трябва да се свали за да се достигне до нея. Колата е Escort 1.8 TD. Видях инструкции в друа тема но са за Мондео .
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Двигателите са еднакви.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 209
- Регистриран: 14 сеп 2010, 02:08
- Модел на автомобила: escort 1.8 td, S MAX 2,0 TDCI
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Така е колега, но най-малкото коша на Мондео е по-голям и има повече прстранство и генератора на Ескорт е отпред и ми се струва, че пречи да се достигне до тапата.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
И въпреки това, мотора пак е същия, съответно мястото и инструмента за блокиране е същия.stoyko_ написа:Така е колега, но най-малкото коша на Мондео е по-голям и има повече прстранство и генератора на Ескорт е отпред и ми се струва, че пречи да се достигне до тапата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 209
- Регистриран: 14 сеп 2010, 02:08
- Модел на автомобила: escort 1.8 td, S MAX 2,0 TDCI
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Въпроса ми е как да стигна до мястото, какво трябва да сваля.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Компресора на климатика,стойката на компресора и генератора се свалят за да се достигне до тайното място.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 209
- Регистриран: 14 сеп 2010, 02:08
- Модел на автомобила: escort 1.8 td, S MAX 2,0 TDCI
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Благодаря за отговора. Не случайно в сервизите вместо щифт използват маркер.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
... и закономерно казват "няма форд, който да върви нормално".
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
той не върви нормално защото толкова са кадърни тия дето го "поправят"
хората (случайно инженери пардон) са си го измислили. пък че е на кофти място не е единствения начин за намиране на ГМТ еле пък лесен не е оправдание. от некадърни афтърмаркет "майстори" тръгва лошата слава на колата, не от завода.
И зетека също има дупка и щифт за зацепване, ама има и белези - екстра са си. Като няма белези има часовников индикатор (най-точния начин за мен). Май май заради маркера така не вървят нормално


хората (случайно инженери пардон) са си го измислили. пък че е на кофти място не е единствения начин за намиране на ГМТ еле пък лесен не е оправдание. от некадърни афтърмаркет "майстори" тръгва лошата слава на колата, не от завода.

И зетека също има дупка и щифт за зацепване, ама има и белези - екстра са си. Като няма белези има часовников индикатор (най-точния начин за мен). Май май заради маркера така не вървят нормално


Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
И какво се получава? Повторител на грешката, ако някой преди това е направил някаква грешка, новия ремък също е със грешка. И като се сложи варианта при маркирането също да се допусне някакво отклонение и за няколко смени се натрупва. Да не говорим, че и правилно да се поставят белезите, белега на разпределителния вал е поставен спрямо, вече разпънатия ремък, което пък при д-л с два разпределителни вала вазбърква цялото газоазпределение. И тръгват едни приказки за марки.stoyko_ написа:Благодаря за отговора. Не случайно в сервизите вместо щифт използват маркер.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта