Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
stoyko_
потребител
потребител
Мнения: 209
Регистриран: 14 сеп 2010, 02:08
Модел на автомобила: escort 1.8 td, S MAX 2,0 TDCI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD

Мнение от stoyko_ » 18 яну 2013, 16:58

Здравейте колеги, не успях да открия къде се намира тапата на чието място се завива щифта за фиксиране на коляновия вал в ГМТ. Ако някой знае моля по-подробно да обясни какво трябва да се свали за да се достигне до нея. Колата е Escort 1.8 TD. Видях инструкции в друа тема но са за Мондео .
Благодаря предварително.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD

Мнение от opex » 18 яну 2013, 17:40

Двигателите са еднакви.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

stoyko_
потребител
потребител
Мнения: 209
Регистриран: 14 сеп 2010, 02:08
Модел на автомобила: escort 1.8 td, S MAX 2,0 TDCI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD

Мнение от stoyko_ » 18 яну 2013, 19:18

Така е колега, но най-малкото коша на Мондео е по-голям и има повече прстранство и генератора на Ескорт е отпред и ми се струва, че пречи да се достигне до тапата.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD

Мнение от HACKO » 18 яну 2013, 19:25

stoyko_ написа:Така е колега, но най-малкото коша на Мондео е по-голям и има повече прстранство и генератора на Ескорт е отпред и ми се струва, че пречи да се достигне до тапата.
И въпреки това, мотора пак е същия, съответно мястото и инструмента за блокиране е същия.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

stoyko_
потребител
потребител
Мнения: 209
Регистриран: 14 сеп 2010, 02:08
Модел на автомобила: escort 1.8 td, S MAX 2,0 TDCI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD

Мнение от stoyko_ » 18 яну 2013, 20:07

Въпроса ми е как да стигна до мястото, какво трябва да сваля.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD

Мнение от specialista » 18 яну 2013, 22:16

Компресора на климатика,стойката на компресора и генератора се свалят за да се достигне до тайното място.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

stoyko_
потребител
потребител
Мнения: 209
Регистриран: 14 сеп 2010, 02:08
Модел на автомобила: escort 1.8 td, S MAX 2,0 TDCI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD

Мнение от stoyko_ » 18 яну 2013, 23:15

Благодаря за отговора. Не случайно в сервизите вместо щифт използват маркер.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD

Мнение от diesel1.6 » 18 яну 2013, 23:29

... и закономерно казват "няма форд, който да върви нормално".

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD

Мнение от opex » 19 яну 2013, 00:30

той не върви нормално защото толкова са кадърни тия дето го "поправят" :D
хората (случайно инженери пардон) са си го измислили. пък че е на кофти място не е единствения начин за намиране на ГМТ еле пък лесен не е оправдание. от некадърни афтърмаркет "майстори" тръгва лошата слава на колата, не от завода. :)
И зетека също има дупка и щифт за зацепване, ама има и белези - екстра са си. Като няма белези има часовников индикатор (най-точния начин за мен). Май май заради маркера така не вървят нормално :wink: _friends_
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD

Мнение от HACKO » 19 яну 2013, 11:09

stoyko_ написа:Благодаря за отговора. Не случайно в сервизите вместо щифт използват маркер.
И какво се получава? Повторител на грешката, ако някой преди това е направил някаква грешка, новия ремък също е със грешка. И като се сложи варианта при маркирането също да се допусне някакво отклонение и за няколко смени се натрупва. Да не говорим, че и правилно да се поставят белезите, белега на разпределителния вал е поставен спрямо, вече разпънатия ремък, което пък при д-л с два разпределителни вала вазбърква цялото газоазпределение. И тръгват едни приказки за марки.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта