голям проблем след проливен дъжд
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 01 сеп 2006, 00:01
- Модел на автомобила: Ford FIesta 1.8D
- Контакти:
- Status: Извън линия
голям проблем след проливен дъжд
Здравейте. Преди 2 дни по време на брутален дъжд излязах с колата си Форд Фиеста 1.8Д.Всичко изглеждаше наред докато не спрях до един приятел.До загасянето на колата нямах проблеми, но като се опитах да я запаля не искаше, все едно нямаше акомулатор, при подаване на контакт таблото светеше, но при опит за палене имаше само едно ТЪК и това е.След няколко повторения да запаля се случи следното нещо. 3-4 пъти правеше ТЪК на следващия завъртя, но пак без успех.След бутане и палене на скорост колата тръгна.Това нещо се повтори и при следващото палене.На следващия ден забелязах че въздушният ми филтър е мокър.Следваше пробване да запаля с друг акомулатор - неуспешно.Сега колата ми е в сервиза и чакам да диагностират повредата.Интересува ме какво може да й се е случило и колко пари да си приготвя?
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами не съм сигурен какви са симптомите на това за което си мисля,но като свържа Дизел с проливен дъжд,се сещам само за едно-блокирал двигател.Като казваш и мокър въздушен филтър,май е сигурно.Ако е така,много лошо си постъпил като си се опитал да я палиш пак!Дано не е това,колегите ще кажат,но на мен ми се е случвало да ми счупят един път бус и два пъти пикап
резултата-най-малко 2 криви мотовилки... 


-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
- Модел на автомобила: Ford fiesta
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
99% проблема е в стартера, в другата тема бях писал че имах подобен проблем след минаване през дълбока локва. При завъртане на ключа се чува как бендикса изхвърля но стартера не завърта. При мен го прави рядко, когато е загряла колата, предполагам че се дължи на лош контакт някъде.
п.с. А как запалхте дизела с бутане?
п.с. А как запалхте дизела с бутане?
- shark
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
- Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Наистина така както описваш проблема не е в ДВГ. Щом си карал, спрял си и след това не тръгва, значи проблема наистина е в стартера. Според мен от дъжда се е намокрил и закъсява. Най-вероятно в сервиза ще му направят една профилактика и ще се оправи. Е като се отвори таман ще се види в какво състояние е и може да се сменят някои части (втулки или четки например). Ще си сигурен, че зимата няма да имаш проблем с паленето, е поне от към стартер 

-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 01 сеп 2006, 00:01
- Модел на автомобила: Ford FIesta 1.8D
- Контакти:
- Status: Извън линия
bakara запалих ... бутнаха ме и на 2ра
малко рисково, но не знаех как да постъпя, акомулатора беше истощен на следващия ден, динамото зареждащо акомулатора беше разкачено и не го зареждаше, но както казах при пробване да запали с друг акомулатор пак не стана. Все още не са ми я погледнали, направо откачам, седя тук и се чудя какво да права. Надявам се да не е достигнала вода до цилиндрите, че тогава лошо ми се пише
Надявам се да е от динамото и/или стартер-а.


- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Споко - ако влезне вода в цилиндрите при ДИЗЕЛОВ автомобил, няма средно положение - просто двигателя блокира и няма палене, докато не му се направи основен ремонт или се смени целия.iGn0rE написа:bakara запалих ... бутнаха ме и на 2рамалко рисково, но не знаех как да постъпя, акомулатора беше истощен на следващия ден, динамото зареждащо акомулатора беше разкачено и не го зареждаше, но както казах при пробване да запали с друг акомулатор пак не стана. Все още не са ми я погледнали, направо откачам, седя тук и се чудя какво да права. Надявам се да не е достигнала вода до цилиндрите, че тогава лошо ми се пише
Надявам се да е от динамото и/или стартер-а.

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Стартера по принцип е на кофти място /ниско долу и гумите го мият здраво/ и вероятно се е нпълнил с мръсна вода, която като е изсъхнала се е превърнала в кал; можие също така някъде да е имало нарушена изолация кабели и да е дало на късо /според мен това е по-вероятната причина щом на другата сутрин акумулатора е бил умрял - късото му изсмуква много бързо силите/
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ее, зависи колко вода е проникнала иначе ако ти е хубав филтъра, то той сравнително надеждно би защитил мотора. А точно това, дето ти се е струвало че акумулатора нещо не е в ред, показва, че наистина някъде из ел. инсталацията може да е проникнала вода и да укъсява.
/добре че не си се запалил - понякога е добре да ти е слаба батерията/
Иначе /особено при топъл мотор/ ако проникне вода в горивните камери направо ще пукне буталата и ризите - наистина няма как да сгрешиш усещането!
/добре че не си се запалил - понякога е добре да ти е слаба батерията/
Иначе /особено при топъл мотор/ ако проникне вода в горивните камери направо ще пукне буталата и ризите - наистина няма как да сгрешиш усещането!
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
1.Ако колата имаше воден щеше да изгасне само 1 път и краи
Обяснение: Водата минава през везд.ф. ивлиза в цилиндрите тя няма своиствата на горивата и не се згъстява и точно преди буталото стигне горна мъртва точка преди изпускателните клапани да се отворят буталото спира [блокира] и се появяват следните проблеми наи лек варянт на повреда е скъсан ангренажен ремък и криви клапани но съм виждал счупена биела излязла през блока както и скъан колянов или разпределителен вал в общи линии лоша работа
Но при теб не е така такаче споко
При теб може да има леко подчертавам леко късо съединение някъде ие от него да ти пада тока
Но както казват колегите по горе стартера също е варянт тъй като наистина е на лошо място отпред отдолу се е във вода
Успех и тънка лаисна да минеш
Обяснение: Водата минава през везд.ф. ивлиза в цилиндрите тя няма своиствата на горивата и не се згъстява и точно преди буталото стигне горна мъртва точка преди изпускателните клапани да се отворят буталото спира [блокира] и се появяват следните проблеми наи лек варянт на повреда е скъсан ангренажен ремък и криви клапани но съм виждал счупена биела излязла през блока както и скъан колянов или разпределителен вал в общи линии лоша работа

Но при теб не е така такаче споко

При теб може да има леко подчертавам леко късо съединение някъде ие от него да ти пада тока

Но както казват колегите по горе стартера също е варянт тъй като наистина е на лошо място отпред отдолу се е във вода

Успех и тънка лаисна да минеш

Купи си Форд и бъди щаслив
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като се качваш по Мир (идваш от ген Колев), след светофара на OMV и моста свиваш в дясно. Ще види СВА супермаркет в ляво минаваш покрай него следващата пресечка в ляво и веднага в дясно. На друго място МП или Цоков и Канев зад затвора. В МП имат много хубава техника за диагностика ама са спънати в гавите малко.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта