Common Rail с малко облаче отзад?
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 юли 2006, 12:15
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 100ps
- Status: Извън линия
Common Rail с малко облаче отзад?
Не спира да ме учудва факта, че въпреки прецизното управление на подаването на гориво (нафта в случая), моето сравнително ново двигателче 1.8 TDCi в зависимост от настроението пуска малки или по-големи димни завеси. (Д)Ефекта се забелязва при развъртане на двигателя като принципа е колкото повече го настъпиш толкова повече опушваш веждите на шофьора отзад. Доколкото ми е известно пушилката е просто нафта, която не е съвсем употребена по предназначение - не напълно изгоряла.
Интересно ми е доколко това е "нормално" - от МотоПфое категорично ми заявиха, че било съвсем съвсем наред - едва ли не ако не пуши, значи не е наред. Също така забелязвам, че при почти всички марки новички дизелчета има подобни кълбенца, което може би означава калпаво гориво, но пък лично аз зареждам само от ОМВ (доколкото това е някаква гаранция за качество)...
Как ви се струва тази дизелова опушена ситуация?
Интересно ми е доколко това е "нормално" - от МотоПфое категорично ми заявиха, че било съвсем съвсем наред - едва ли не ако не пуши, значи не е наред. Също така забелязвам, че при почти всички марки новички дизелчета има подобни кълбенца, което може би означава калпаво гориво, но пък лично аз зареждам само от ОМВ (доколкото това е някаква гаранция за качество)...
Как ви се струва тази дизелова опушена ситуация?
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз нямам обяснение, щото не разбирам чак толкова. Може би ще те успокоя леко като ти кажа че често виждам нови коли с common rail да припушват яко като ги настъпят. Това много ме учудва и си мислех че ще да е така щото слагат като мен масълце в нафтата
. Ама ти не казваш че правиш такива химии и явно причината ще се окаже друга.

-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- идеален регулатор няма. винаги има преходен процес
- дори и регулатора да се самообучава - външните условия се променят и "знанията" му пак не са актуални
- регулатора и да беше "идеален" входните му данни са с грешка (темп, налягане, ...)
- имам някакви смътни спомени че при дизела макс мощност се постига когато се подава съвсем малко повече нафта от необходимата в момента (за 100% изгаряне) ... т.е има малко непълно горене.
(корабни двигатели)
така че няма как при настъпан педал да очакваш да не пуши малко ако искаш макс. мощност на момента
- дори и регулатора да се самообучава - външните условия се променят и "знанията" му пак не са актуални
- регулатора и да беше "идеален" входните му данни са с грешка (темп, налягане, ...)
- имам някакви смътни спомени че при дизела макс мощност се постига когато се подава съвсем малко повече нафта от необходимата в момента (за 100% изгаряне) ... т.е има малко непълно горене.
(корабни двигатели)
така че няма как при настъпан педал да очакваш да не пуши малко ако искаш макс. мощност на момента
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Опитайте с БИО ДИЗЕЛ. Може и да пропушва, но поне зад вас ще мирише на мекици или пържени картовки. 
Грешка на езика.

Грешка на езика.
Последна промяна от nikolovvd на 22 авг 2006, 11:51, променено общо 1 път.
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
И аз съм го чувал това.А това "малко повече" доколкото аз разбрах било от порядъка на 1-2 милиграма нафтаMondeo18TDI96 написа:- имам някакви смътни спомени че при дизела макс мощност се постига когато се подава съвсем малко повече нафта от необходимата в момента (за 100% изгаряне) ... т.е има малко непълно горене....
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Японските комън рейл (D4D) не пушат в никакви режими. Хитрото е, че не искат да работят с всякаква нафта.
Иначе, при форсиране управлението преминава от качествен режим в мощностен режим и е напълно нормало да има частично (ма много частично) неизгоряла нафта. След установяване на режима пушекът трябва да изчезне. Ако е черен колата има проблеми.
За биодизела е вярно с поредицата от забележки на производителите на горивна апаратура. Масовият биодизел има огромно количество вода в него и отделно не е изпран като хората.
Иначе, при форсиране управлението преминава от качествен режим в мощностен режим и е напълно нормало да има частично (ма много частично) неизгоряла нафта. След установяване на режима пушекът трябва да изчезне. Ако е черен колата има проблеми.
За биодизела е вярно с поредицата от забележки на производителите на горивна апаратура. Масовият биодизел има огромно количество вода в него и отделно не е изпран като хората.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Напълно нормално е да пуши все пак е дизел. Ако се загледаш то единствено пуска дим (то по принцип си пуска но не може да го видиш) като го изфорсираж здраво и то в момента когато завърти турбото. Японските коли също пушат...Но на по новите модели вече слагат филтър за твърди частици.
Пък и защо да разваля естетиката, даже е много по-яко като пусне малко дим като се ръчкаш
, от зад новите дизели като ги погледнеш и видиш ли въпросното кълбо дим неминуемо след това се отдалечават здраво 
Пък и защо да разваля естетиката, даже е много по-яко като пусне малко дим като се ръчкаш


Love sucks......true love swallows!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта