Ангренажен ремък и ролка(и)
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Знам ,че се сменя... Дадах 500 лева за части за последния ремонт.. Не питайте как съм ги изкарал тия пари защото съм ученик..Ролката ми е метална и работи добре за момента..Сменях разпределителен вал,кобилици,гумичките на клапаните ,легла на клапините-абе майстор си я оправи цялата глава.Каза че клапаните не са имали никакъв луфт или износване.Гарнитурите всичките естествено, семеринга на вала... , ремъците ангренажен и двата на алтернатора , маслото , масления филтър , маслото в спирачната система , пробките за обезвъдушаване на предните две колела , задно дясно цилиндърче сега ще го сменям.. Абе направих я кукла .. ремъка не го мисля... ама ако се скъса ще мисля доста... Дай да не говорим такива неща все пак.. Ако се скъса.. Намерил съм един 2.0 и. мотор от БМВ 320-ка .. ще преправям цялата кола... защото други такива големи ремонти не смятам да правя след като я завърша..Brock написа:Да - казаха го вече - нормално е ролката /ОБТЕГАТЕЛНАТА/ да е от пластмаса - мойта е моторкрафт и пак е пластмасова.
Код: Избери всички
ЦИТАТ="Любо" мда, това е обтяжната ролка, струва ми се :) И Да наистина самата контактна повърхност между ремъка и ролката, т.е. самата ролка е от някаква пластмаса...
А доколкото голфовете въобще не си мисля ,че могат да са конкуренция .. Ако е пипан голфа да.. На един познат сиерата - DOHC прай към 120 на 2-ра в критичните мисля... Порсто сиерата си е животно .. свинкя за разплод

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Много важно. Що не вземете една бутилка ракия и да идете до тия ваще майстори и като се понапият да ги попитате те на личните си коли дали сменят ролка на всяка смяна на ремъка или когато вземе да не се чува радиото. Инак не съветвам никой да кара повече от 60000 км. пък какъвто и да му е ремъка. Много важно е профила на зъбите да отговаря на профила на зъбните колела. На д-лите CVH са монтирани зъбни колела със полуобли зъби ремъкът трябва задължително да е с полуобли зъби, иначе ако по невнимание, незнание или еснафщина(трапецивидните са по-евтини) се сложи с трапецовиден профил на зъбите се къса преди 20000 км. (личен опит- комбинация от трите причини).
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Може ментетата да са корейски или турски, но оригиналния DAYCO производител е канадскиHACKO написа:Беше корейска сега е турска, обаче е качествена !

Така ето и аз най-накрая след дълго събиране на средства в събота влизам в бокса за смяна на ремъка и ролката. Доста обикалях и се спрях на 3 варианта, дайте съвет кой от тях да избера, защото утре трябва да ги купя:
1. Комплект DAYCO - рекък и обтяжна ролка 85 лева
2. Ролка INA 100 лв и ремък BOSCH 26 лв
3. Ролка INA и ремък GATES 29 лв (16 лв в друг магазин, но незнам защо е двапъти по-евтин, най-вероятно е голямо менте знам ли

И още един въпрос, човекът в сервиза на които ще ходя ми каза че голяма част от тези ролки са ментета и не се знае дали ще попадна на оригинална или менте. И се е случавало още след слагането да започне да просвирва. Та затова се чудя ако моята е здрава (понеже двигателчето в момента "мърка" като коте) дали да не сменя само ремъка а ролката да оставя за следващата смяна. Предстои ми доста дълъг път следващата седмица и затова ще се радвам на съвети

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
DAYCO - съм го чувал но в комплект незнам, а и много еФтин ми се струва.
ремък BOSCH - не съм чувал нищо.
Ролка INA и ремък GATES - тука ми се струва най-добре но пък ти имаш притеснения.
За сменяването както писа НАСКО.
Начи моите които съм свалил изглеждат чистонови и са ФОРД.
Обаче нито знам на колко са, нито кога да човъркам за смяна. Смених ги и съм си засякъл.
Ти пита ли колко ще ти струва? Да не те заболи главата
Аз дадох една шапка пари а ти може да минеш с 30 лв. като колегата и като отишъл си вземе колата оня казал "повече ФОРД не барам" полудял нещо човечеца, мислил си, че е като при другите. Ако попаднеш на некой патил може да не минеш с 30 лв. И така сега MIN 30 за смяна на ремъка, утре ще те подгони параноята за ролката аре пак 30 лв (вече може би
).
Незнам оправай се
аз си ги смених
Не ми се спестяваха сега 100 лв. а утре да се наложи да дам 500, защото няма и на кого да ги дам да ми оправи аканото.
ремък BOSCH - не съм чувал нищо.
Ролка INA и ремък GATES - тука ми се струва най-добре но пък ти имаш притеснения.
За сменяването както писа НАСКО.
Начи моите които съм свалил изглеждат чистонови и са ФОРД.
Обаче нито знам на колко са, нито кога да човъркам за смяна. Смених ги и съм си засякъл.
Ти пита ли колко ще ти струва? Да не те заболи главата


Незнам оправай се

Не ми се спестяваха сега 100 лв. а утре да се наложи да дам 500, защото няма и на кого да ги дам да ми оправи аканото.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4784
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
понеже ДВГ-то на ескорта и фиестата са аналогични се чудя
как така имаш само една ролка ако имаш и клима трябва да са 5 ролки плюс 1 ремък и труда това трябва да прави между 300-400лв
прегледай тези линкове които Паци се е постарал да събере в една друга тема - чисто информативно за цени и марки
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 5%EC%FA%EA" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 5%EC%FA%EA" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 5%EC%FA%EA" onclick="window.open(this.href);return false;

прегледай тези линкове които Паци се е постарал да събере в една друга тема - чисто информативно за цени и марки
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 5%EC%FA%EA" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 5%EC%FA%EA" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 5%EC%FA%EA" onclick="window.open(this.href);return false;
времето е като парите-никога не стига
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Една е ролката, нямам и климатик но пък paci има но и той каза че е с една ролка. Първия път като търсих ме метнаха че са две - обтяжна и паразитна, но каталозите на другите магазини показаха само една, проверих и в Mikrocat и Ford TIS 2003. Е освен ако моя двигател се окаже по специален та да е с повече
Всички теми свързани с ангренажен ремък съм ги изчел, и повечето добри отзиви са за ремък GATES и сигурно на него ще се спра но както казах в единия магазин ми го предлагат за 29 а в другия за 16 лв странно. За ролките остава INA
Но пък DAYCO доста съм ги чел по други форуми и хората са доволни, може би е по евтин защото е комплект
Много имам да се чудя.
А до колко човека който ще го сменя, предполагам е на ясно, защото от години се грижи за ескорта на брата на кръсницата ми.
Между другото, този ескорт скоро ще се присъедини към клуба
доста "пипната" машина 

Всички теми свързани с ангренажен ремък съм ги изчел, и повечето добри отзиви са за ремък GATES и сигурно на него ще се спра но както казах в единия магазин ми го предлагат за 29 а в другия за 16 лв странно. За ролките остава INA

Но пък DAYCO доста съм ги чел по други форуми и хората са доволни, може би е по евтин защото е комплект

Много имам да се чудя.
А до колко човека който ще го сменя, предполагам е на ясно, защото от години се грижи за ескорта на брата на кръсницата ми.
Между другото, този ескорт скоро ще се присъедини към клуба


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ей незнам оправай те се. Аз си ги смених.
Сега съм спеситил от едно утре от друго и в един момент се натрупа и не мога се отърва от тази кола щото не си струва да наливам пари в нея и в същото време никой не я иска в това състояние.
MegatroniC, като искаш послушай НАСКО, сменявай само ремъка. На мен не ми се рискуваше. По моята всичко изглежда оригинално така както е излязла от завода. Само има намеса отпред в дясно сменявано, имало е удар доло ниско в гумата. Друго всичко не личи да е пипано както и ви казах, че ремъка и ролката са ФОРД (тези които свалих). Така, че на колко километра са и колко ресурс има в тях ?!? Така както е свалена ролката незнам дали си внушавам но не върти много плавно като новата която сложих, сякаш шум ли луфт ли незнам как да го опиша се усеща като се върти.
Разликата м/у моя с климатика и твоя без е в пистовия ремък. Моя е по-дълъг.
Сега съм спеситил от едно утре от друго и в един момент се натрупа и не мога се отърва от тази кола щото не си струва да наливам пари в нея и в същото време никой не я иска в това състояние.
MegatroniC, като искаш послушай НАСКО, сменявай само ремъка. На мен не ми се рискуваше. По моята всичко изглежда оригинално така както е излязла от завода. Само има намеса отпред в дясно сменявано, имало е удар доло ниско в гумата. Друго всичко не личи да е пипано както и ви казах, че ремъка и ролката са ФОРД (тези които свалих). Така, че на колко километра са и колко ресурс има в тях ?!? Така както е свалена ролката незнам дали си внушавам но не върти много плавно като новата която сложих, сякаш шум ли луфт ли незнам как да го опиша се усеща като се върти.
Разликата м/у моя с климатика и твоя без е в пистовия ремък. Моя е по-дълъг.
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
гледам че си от Бургас, я кажи каде ги сменяш, добър ли е сервиза и работят ли както трябва ?sashos написа:как разбирате и по какво че ролката не е заминала ?на мен лично винаги ми изглежда читава но винаги я сменям
Ако е МотоПфое не ми отговаряй

Абе седя тука и пак смятам, DAYCO 85лв INA и GATES 130лв
това са 45лв разлика, ами ако наистина както ми споменаха в един магазин цените на комплектите е по ниска от тази ако вземеш ролките и ремъка на различни производители, 45 лв. може да си платя направо голяма част от труда. Ама от друга страна може и да рева после, то пък не че имам гаранция за другите

размисли и страсти


прахчета и храсти

стига бре, по думите ти, имам чувството че искаш да я сменяш, какво не ти хареса в неяpaci написа:Сега съм спеситил от едно утре от друго и в един момент се натрупа и не мога се отърва от тази кола щото не си струва да наливам пари в нея и в същото време никой не я иска в това състояние.

Количката си е супер! Нямам никакви такива намерения като сменяване. Тука не му е мястото да лафиме. Дирих ти ICQ номера но си сложил някаква еб@Фка за номер.
paci

-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Като взех колата смених ремъка и 3 -те ролки. Ремъка е контитех (50 лв) а ролките СВАГ (120 лв) ама на тях си пише ИНА. след 20 000 км и 3-те ролки бяха за боклука.смених ги със СКФ (110 лв) , но на тях пак пишеше ИНА. След 300 км пак почнаха да вият. И сега отивам в Мото Пфое да дам 190 лв за комплект ролки, че пътувам много и не искам да рискувам.
ВАЖНО! При смяна на ремък/ролки на зетек ремъка се обтяга само от силата на пружината на обтяжната ролка. Иначе и ремъка и ролките свършват много бързо.
ВАЖНО! При смяна на ремък/ролки на зетек ремъка се обтяга само от силата на пружината на обтяжната ролка. Иначе и ремъка и ролките свършват много бързо.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 07 авг 2006, 10:42
- Модел на автомобила: Ford Mondeo - 1 , 2000 cc
- Местоположение: Razgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
ролки
трите ролки комплек та ИНА 142 лв в Разград и ми ги доставиха от Русе . Ремъка не се сещам - мисля че беше ДАЙКО , но не съм го купувал и не зная колко е .
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
днес си купих ремък и ролки комплект от мото пфое - 225 лв.мислех само ролки да си купувам но те са 220 лв, така че комплекта е по-изгоден. на ролките пак пише ИНА но си личи че са много по-качествени. има даже и инструкция за смяната. в събота ще ги сменя и се надявам това да е последната смяна за следващите 50-60 хил км...
- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
Аз за съжеление не мога да се похфаля с много нова кола, но все пак да питам вас. купих си ford escort 94 tdi, за 2500 толко. вкарах си я от австрия. знам че веднага трябва да сменя ремъци и ролко само че не съм от разбирачите и съм нов във форума Ви, та да питам може ли да съдя по вашите цени дето сте писали в по-горните мнения или за моят стар форд са други цените и ако някой знае да ми каже колко парички и колко ролки трябва да купя за да ми ги сменят. понеже искам аз да си ги купя щот незнам какви ще ми сложат в сервиза. ще съм много благодарен за помоща Ви. Мерси.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта