Лампата на мотора свети
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 май 2009, 15:55
- Модел на автомобила: ford fiesta 2003
- Status: Извън линия
Лампата на мотора свети
Здравейте,
Преди около 2-3000 км имах проблем с бобината и ми се наложи да я сменя в мотопфое бургас, след което колата работеше идеално.Но сега ми се получи подобен проблем - мотора вибрира, няма мощност и колата придърпва. Педалът на газта вибрира. Лампата светва само от време на време. При запалване оборотите са добре, но когато започнат да падат започват да играят. Всичко това ми се случи след зареждане в ОМВИ. Някой може ли да даде идея дали проблемът е същия или е нещо друго? Мисля пак да ходя в мотопфое, защото не познавам местни сервизи (аз съм от др. град, но временно съм в Бургас).
колата е фиеста 2003 1,25 75коня
Преди около 2-3000 км имах проблем с бобината и ми се наложи да я сменя в мотопфое бургас, след което колата работеше идеално.Но сега ми се получи подобен проблем - мотора вибрира, няма мощност и колата придърпва. Педалът на газта вибрира. Лампата светва само от време на време. При запалване оборотите са добре, но когато започнат да падат започват да играят. Всичко това ми се случи след зареждане в ОМВИ. Някой може ли да даде идея дали проблемът е същия или е нещо друго? Мисля пак да ходя в мотопфое, защото не познавам местни сервизи (аз съм от др. град, но временно съм в Бургас).
колата е фиеста 2003 1,25 75коня
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
Може да пробваш първо дали излизат някакви грешки в тестовия режим. Задържаш бутона за нулиране на дневния километраж и въртиш ключа за запалване на контакт. Чакаш докато на дисплея се изпише TEST и тогава пускаш бутона за нулиране на дневния километраж. Погледни тази тема: http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=54739
Ако ти изпише DTC none значи всичко би трябвало да е наред. Преди да правиш каквито и да е ремонти пробвай да заредиш догоре от друга бензиностанция и покарай малко извънградско на по високи обороти.
Ако ти изпише DTC none значи всичко би трябвало да е наред. Преди да правиш каквито и да е ремонти пробвай да заредиш догоре от друга бензиностанция и покарай малко извънградско на по високи обороти.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
А защо смени бобината, какви бяха симптомите?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 май 2009, 15:55
- Модел на автомобила: ford fiesta 2003
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
Вижте - първо да си кажа, че аз не разбирам от автомобили. Колкото до бобината - светеше лампата на мотора, и в движение колата "паткаше" и оборотомера на свободен ход играеше. По някакво стечение на обстоятелствата, това ми се случи до мотопфое и веднага я закарах там. Тяхната диагноза беше такава. Между другото ме попитаха какво гориво ползвам, щото ми чистили някаква клапа и било много зле. Аз зареждам от Шелл или ОМВИ, от време на време и лукойл...Ще се опитам да изпълня съвета на DigiPro. Дано нещо не се случи ако я подкарам.
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 май 2009, 15:55
- Модел на автомобила: ford fiesta 2003
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
Пробвах тест, но след 15мин си стоеше на тест и нищо не се изписва...
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 14 апр 2010, 15:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi 90ps
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
След като ти изпише тест натискай еднократно копчето за нулирането на километража докато не ти изпише DTC и ако имаш грешка ще излязат цифри, ако нямаш грешка ще излиза DTC None.MalmSuite написа:Пробвах тест, но след 15мин си стоеше на тест и нищо не се изписва...
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 май 2009, 15:55
- Модел на автомобила: ford fiesta 2003
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
Да - излиза DTC None, но все още колата зле. Пали добре, но като започне да снижава оборотите - почва да тресе, моторът е дестабилизиран.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
И кво? Отишъл си с проблем, сменили бобината и си си тръгнал със проблем. С две думи нищо не са направили, че и пари са ти взели. Сега бива да идеш да си оправят бакиите, за съжаление няма да ти върнат досега дадените пари, за нещо което може би не е било повредено. А това с бензиностанциите е " На калпав к.. космите му пречат", трудно се поврежда Бензинов мотор със калпав Бензин. Колкото и да е зле, ще киха, ще кашля и като заредиш следващия път хубаво гориво проблема ще изчезне.MalmSuite написа:Вижте - първо да си кажа, че аз не разбирам от автомобили. Колкото до бобината - светеше лампата на мотора, и в движение колата "паткаше" и оборотомера на свободен ход играеше. По някакво стечение на обстоятелствата, това ми се случи до мотопфое и веднага я закарах там. Тяхната диагноза беше такава. Между другото ме попитаха какво гориво ползвам, щото ми чистили някаква клапа и било много зле. Аз зареждам от Шелл или ОМВИ, от време на време и лукойл...Ще се опитам да изпълня съвета на DigiPro. Дано нещо не се случи ако я подкарам.
За този проблем бих почнал от проверка да не взема въздух след дебитомера, проверка на самия дебитомер, проверка на датчиците, затова имат компютри и лицензиран софтуер (друг въпрос е дали могат да го ползват). След това свещи, кабели, проверка на компресията (съмнение за изгорял клапан) и най-накрая бобината.
А ако пък наистина е била повредена бобината едно от последствията е повреда на свещите, би трябвало да ги сменят.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
HACKO колегата пише че проблема се е оправил и колата е работила 2-3 хил. км. което си е немалко каране. А пък зареждането на бензин от друго място е най-лесното и евтино, което може да се пробва.MalmSuite написа:Преди около 2-3000 км имах проблем с бобината и ми се наложи да я сменя в мотопфое бургас, след което колата работеше идеално.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
Не съм обърнал внимание
Ами тогава да намерят нещото, което поврежда бобините. А може и бобините да не се повреждат а да отпада сигнала към тях, например от нагорял куплунг.

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 май 2009, 15:55
- Модел на автомобила: ford fiesta 2003
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
Свещите ми бяха добре (така ми казаха), аз ги сменям през една смяна на маслото, което е през 12 - 13000км. Ползвам само оригинални. Филтри и всички други консумативи ги сменям редовно. Единствено горивния е на 40 000, защото от форд ми казаха, че се сменял на толкова. Ангренажния ми ремък е на 45 000, оригинален. Той се сменял на 160 000 (знам ли). Аз ще го сменя като стане на 50-60000. Изобщо за около 55 000км каране, само това съм правил по автомобила (изкл. бобината).
И сега този проблем...
ПС Старата бобина ми я оставиха в багажника и още е там. Може ли визуално да се определи дали е читава? (може и да е тъп въпрос, но не съм механик, мен може да ме питате за ВиК проектиране, но колите са тъмна Индия. На мойта и знам всеки звук и стон, и на секундата разбирам дали се е сдухала, но причината за това ...не).
И сега този проблем...
ПС Старата бобина ми я оставиха в багажника и още е там. Може ли визуално да се определи дали е читава? (може и да е тъп въпрос, но не съм механик, мен може да ме питате за ВиК проектиране, но колите са тъмна Индия. На мойта и знам всеки звук и стон, и на секундата разбирам дали се е сдухала, но причината за това ...не).
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
В някаква тема във форума четох, че 1,25 няма бензинов филтър, докато 1,4 си има. Чудно ми е обаче какво филтрира бензина. Ако колата си я купил нова и си сигурен за километрите, то ангренажния ремък наистина се сменя на 160 хил.км. или 10 (или 12 не помня точно) години. Свещи казваш си сменял, а кабелите на свещите как са? Защо не ги огледаш на тъмно при запален двигател да не прескачат искри.
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 май 2009, 15:55
- Модел на автомобила: ford fiesta 2003
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
Хм, аз съм сменял горивен филтър, освен да се ме излъгали във форд? За ремъка съм сигурен, защото аз съм го сменял, но човек не може 100% да е сигурен какво става зад вратите на сервизите. Така или иначе, колата влезе в сервиза, позле ще кажа какъв е проблема като ми се обадят. Благодаря, че ми съдействахте.
Последна промяна от MalmSuite на 02 май 2012, 13:29, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 май 2009, 15:55
- Модел на автомобила: ford fiesta 2003
- Status: Извън линия
Re: Лампата на мотора свети
Току що ми звъннаха от форд и ме питаха дали съм си бил мил двигателя?? Защото в двигателния отсег имало много вода и ми били окислени някакви кабели. Тази вода от къде може да се вземе? Не било от гориво според тях. Форд ми бяха чистили дрослена клапа, може и те да се я вкарали. Аз двигател никога не съм мил и няма да мия...
Явно в България човек трябва и от автомобили да разбира.
Явно в България човек трябва и от автомобили да разбира.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта