Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jumpman
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s.
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел

Мнение от jumpman » 10 яну 2012, 17:11

Колеги, фиестата съм я купувал 2006 година, до сега съм заварявал 2 пъти вилка и съм сменял тая, която последно се счупи, значи общо 3 пъти. Това по мои изчисления прави по веднъж на около 2 години. Ето защо не смятам да сменям притискател, въпреки че от прочетеното разбирам, че чупенето идва от заминал притискател - за мен все още не му е дошъл реда. Освен това педала е лек и не ми прави проблем, така че според мен Наско е прав като казва, че при превключване остта и водача се смазват. Съгласен съм с него и за още нещо, че е погрешно мнението, че за да олекне педала и да не се троши вилката трябва да се смени притискател, пък ако бъркам времето ще покаже. Да допълня, че по моята логига не ми е заминал притискателя, понеже ако беше така, дори и със сменена вилка пак щеше да превключва трудно, което при мен не е налице.

ПС: Четейки мненията ви се спрях на варианта да си заваря и другата вилка и да си ги сменям, като се счупи едната сменям с другата. Пък ако зачести счупването (да станат примерно два пъти на година) поне аз си давам такъв лимит, ще мисля и по въпроса за притискател и т.н.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел

Мнение от HACKO » 10 яну 2012, 17:16

И тъй като вилката се сменя лесно, може да си носиш резервната в колата и при нужда да си я смениш на пътя.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
jumpman
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s.
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел

Мнение от jumpman » 10 яну 2012, 17:24

Точно така Наско, това исках да кажа, пък по натам - "паживйом увидим", както са казали братушките >:D<:.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел

Мнение от ЯЛТА » 10 яну 2012, 17:50

И хубаво да смажеш оста на муфата по която се движи лагера.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта