Кофти проблем при запалване студен двигател
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 20 дек 2011, 22:39
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 16V
- Status: Извън линия
Кофти проблем при запалване студен двигател
От известно време се появи много неприятен проблем на моя форд 1.6 16V zetek 97г. Сутрин при студен двигател автомобила запалва буквално от половин оборот , заработва нормално на около 1300 - 1400 оборота. До тук всичко е нормално но щастието е кратко някъде около 10секунди , след това оборотите падат двигателя започва да се тресе и угасва, при опит да и подам газ автомобила се задавя и замирисва на бензин. Пак завъртам ключа пак запалва веднага и пак така докато загрее, после никакъв проблем . Ходих на диагностика и диагностика ми каза че автомобила няма проблем в ECO датчиците работят в норми единствено кабели и свещи с в лошо състояние. Смених ги и тях и пак проблема е налице вакумните магистрали също нямат пробиви.
Дайте съвет на какво може да се дължи този проблем и как мога да го реша . Защото някак си не вярвам много на диагностика въпреки че ми го препоръчаха.
Дайте съвет на какво може да се дължи този проблем и как мога да го реша . Защото някак си не вярвам много на диагностика въпреки че ми го препоръчаха.
-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Re: Кофти проблем при запалване студен двигател
1.Почисти си MAF сензора
2.Почисти си дроселовата клапа (при същите симптоми при мен се оправи именно от нея,не можеш да си представиш каква мръсотия и нагар имаще под нея)
3.Ако си сигурен във вакуумните маркучлета.че са здрави,то тогава си провери системата за вентилация на картерните газове,т.н PCV клапан най-вече.
4.Ако това не помогне,остава почистване на клапана за празен ход.
2.Почисти си дроселовата клапа (при същите симптоми при мен се оправи именно от нея,не можеш да си представиш каква мръсотия и нагар имаще под нея)
3.Ако си сигурен във вакуумните маркучлета.че са здрави,то тогава си провери системата за вентилация на картерните газове,т.н PCV клапан най-вече.
4.Ако това не помогне,остава почистване на клапана за празен ход.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Кофти проблем при запалване студен двигател
Провери ECT датчика, завит е отгоре на тялото на термостата. От него е възможен проблемът до загряване на двигателя.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 20 дек 2011, 22:39
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 16V
- Status: Извън линия
Re: Кофти проблем при запалване студен двигател
Въпросния ЕСТ датчика е сменен от него започнахме първо има ли вероятност и смененият (нов) да е дефектен и има ли вариант да го тествам като го откача или някакъв друг начин
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 20 дек 2011, 22:39
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 16V
- Status: Извън линия
Re: Кофти проблем при запалване студен двигател
Къде се намира този PCV клапан ?
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Кофти проблем при запалване студен двигател
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 1%8A%D1%80" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта