Кофти проблем при запалване студен двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
stoichkow_mitko
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 20 дек 2011, 22:39
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 16V
Status: Извън линия

Кофти проблем при запалване студен двигател

Мнение от stoichkow_mitko » 22 дек 2011, 08:57

От известно време се появи много неприятен проблем на моя форд 1.6 16V zetek 97г. Сутрин при студен двигател автомобила запалва буквално от половин оборот , заработва нормално на около 1300 - 1400 оборота. До тук всичко е нормално но щастието е кратко някъде около 10секунди , след това оборотите падат двигателя започва да се тресе и угасва, при опит да и подам газ автомобила се задавя и замирисва на бензин. Пак завъртам ключа пак запалва веднага и пак така докато загрее, после никакъв проблем . Ходих на диагностика и диагностика ми каза че автомобила няма проблем в ECO датчиците работят в норми единствено кабели и свещи с в лошо състояние. Смених ги и тях и пак проблема е налице вакумните магистрали също нямат пробиви.
Дайте съвет на какво може да се дължи този проблем и как мога да го реша . Защото някак си не вярвам много на диагностика въпреки че ми го препоръчаха.

Peshe
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
Status: Извън линия

Re: Кофти проблем при запалване студен двигател

Мнение от Peshe » 22 дек 2011, 09:06

1.Почисти си MAF сензора
2.Почисти си дроселовата клапа (при същите симптоми при мен се оправи именно от нея,не можеш да си представиш каква мръсотия и нагар имаще под нея)
3.Ако си сигурен във вакуумните маркучлета.че са здрави,то тогава си провери системата за вентилация на картерните газове,т.н PCV клапан най-вече.
4.Ако това не помогне,остава почистване на клапана за празен ход.

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кофти проблем при запалване студен двигател

Мнение от Nebhotep » 22 дек 2011, 10:34

Провери ECT датчика, завит е отгоре на тялото на термостата. От него е възможен проблемът до загряване на двигателя.

stoichkow_mitko
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 20 дек 2011, 22:39
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 16V
Status: Извън линия

Re: Кофти проблем при запалване студен двигател

Мнение от stoichkow_mitko » 22 дек 2011, 22:33

Въпросния ЕСТ датчика е сменен от него започнахме първо има ли вероятност и смененият (нов) да е дефектен и има ли вариант да го тествам като го откача или някакъв друг начин

stoichkow_mitko
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 20 дек 2011, 22:39
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 16V
Status: Извън линия

Re: Кофти проблем при запалване студен двигател

Мнение от stoichkow_mitko » 22 дек 2011, 22:59

Къде се намира този PCV клапан ?

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кофти проблем при запалване студен двигател

Мнение от Nebhotep » 23 дек 2011, 09:00

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 1%8A%D1%80" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта