трудно пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Alecks
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 11 дек 2011, 21:26
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

трудно пали

Мнение от Alecks » 11 дек 2011, 22:15

Здравейте колеги.Преди 1 седмица си взех Fiesta 1.3 93г. бензин/метан на 3000 об/мин минава на метан казаха ми че е заводска ,та много ме дразни че пали след 8-10 завъртания на стартера.Имам чувството че ако завъртя буквално 2-3 сек. след даване на контакт (демек веднага след звука от бензиновата помпа) пали по-добре.Да си кажа че колата е напълно обслужена,свещи, кабели,антифриз,акумулатор (74 ач)
Ако някой има идея моля да сподели

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: трудно пали

Мнение от peterdi_bg » 12 дек 2011, 21:12

Така както го пишеш, направо си отговаряш. Изчаквай ги тези 2-3 секунди, на някои коли даже има една лампа която трябва да изгасне преди да запалиш (демек помпата е качила достатъчно гориво)
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Alecks
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 11 дек 2011, 21:26
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: трудно пали

Мнение от Alecks » 13 дек 2011, 12:49

явно не съм го написал точно.Идеята ми е че ако изпусна тея 2-3 сек демек да стои 5 сек. на контакт и нема палене

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта