Моите неволи с 1.8 TDCI 100hp
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 дек 2011, 20:49
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Моите неволи с 1.8 TDCI 100hp
Първия проблем започна с падането на температурите.
Фокусника палеше трудно след продължително въртене и псувни, оказа се че всичките четири свещи са предали богу-дух , което учуди мен и още повече електричара който ми ги смени.
До тук добре но следващия "фокус" който ми стъкми колата и на който не обръщах внимание в началото понеже температурите бяха високи е следния:
При завъртане на контактния ключ индикаторната лампа за подгряване на свещите светва само за секунда и изгасва моментално, дори и при -10градуса , а останалите контролни лампи които светват при подаването на контакт " т.н чекинг" загасват една секунда след подгревната лампа. В действителност свещите си подгряват между 4 и 5 сек (проверено с мултицед).
Интересното е че обикновенно след като двигателя се стартира при отрицателни температури в началото той би трябвало да работи с около 100-150 об/мин над нормалните за това които са ~900 об/мин. , ДА АМА НЕ и при моят мотор!!!!!!!!
Следващия проблем идва при движение по инерция със студен двигател оборотите започват да колебаят между 1100-750 об/мин , като се случва по някога в следствие на това двигателя да загасне. Което е по-сериозния проблем с оглед на сутрешните поледици които предстоят.
Чакам вашата помощ .
Фокусника палеше трудно след продължително въртене и псувни, оказа се че всичките четири свещи са предали богу-дух , което учуди мен и още повече електричара който ми ги смени.
До тук добре но следващия "фокус" който ми стъкми колата и на който не обръщах внимание в началото понеже температурите бяха високи е следния:
При завъртане на контактния ключ индикаторната лампа за подгряване на свещите светва само за секунда и изгасва моментално, дори и при -10градуса , а останалите контролни лампи които светват при подаването на контакт " т.н чекинг" загасват една секунда след подгревната лампа. В действителност свещите си подгряват между 4 и 5 сек (проверено с мултицед).
Интересното е че обикновенно след като двигателя се стартира при отрицателни температури в началото той би трябвало да работи с около 100-150 об/мин над нормалните за това които са ~900 об/мин. , ДА АМА НЕ и при моят мотор!!!!!!!!
Следващия проблем идва при движение по инерция със студен двигател оборотите започват да колебаят между 1100-750 об/мин , като се случва по някога в следствие на това двигателя да загасне. Което е по-сериозния проблем с оглед на сутрешните поледици които предстоят.
Чакам вашата помощ .

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моите неволи с 1.8 TDCI 100hp
Направи и една компютърна диагностика, и ще узнаеш причината.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 дек 2011, 20:49
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Моите неволи с 1.8 TDCI 100hp
Забравих да спомена че ел. техника я диагностицира и не откри никакви други проблеми. Може би е нужно диагностиката да се прави по време на експлоатацията на автомобила а не когато влезе в гаража. Според простия си акъл най-вероятно има температурен датчик който лъже компа и той прави некоректни неща. Може би затова и лампата ми не свети при подгряване. Или дебитомера не измерва правилно количеството въздух което постъпва в двигателя, но защо пък проблема е само при студен двигател ? Май всички симптоми се вързват пряко или косвено към температурата на двигателя.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моите неволи с 1.8 TDCI 100hp
Да "живи" данни винаги е по добре, прекалено много електроника има за да е лесна диагностиката на такива проблеми.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 дек 2011, 20:49
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Моите неволи с 1.8 TDCI 100hp
Именно затова е и този форум където да се споделят решения на тези проблеми. За да няма "проба-грешка" или да "откриваме топлата вода"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта