Въпроси относно работата на мотор 1.4mi на escort
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 01 дек 2010, 15:27
- Модел на автомобила: Escort '91 1.4mi CLX
- Status: Извън линия
Re: Въпроси относно работата на мотор 1.4mi на escort
Ами да доста странно изглеждаше утре ще видя да направя снимка надявам се лесно да се сменя и поне да мога да намеря в града ново.
Относно тези вакууми колената могат ли да се купят от някъде ? Защото моите бяха спукани и аз ги преправих малко
Ето и снимка на това за което писах в предишният пост.. така и не разбрах как се казва

Относно тези вакууми колената могат ли да се купят от някъде ? Защото моите бяха спукани и аз ги преправих малко

Ето и снимка на това за което писах в предишният пост.. така и не разбрах как се казва
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпроси относно работата на мотор 1.4mi на escort
Като гледам снимката си мисля, че точно тук са ти и проблемите. Не е зле и да почистиш цялата тази чернилка -нали ти е отворено. Доколкото си спомням от карбуратора на първата ми кола... би следвало в тази камера да е много по чистичко!
Дано да успееш да намериш читави чаркалаци за тоя вебер!
Ако можеш оправи/смени нарушените изолации. А това долу в дясно кабел ли е (вижда се отгоре като разрошен)?
Дано да успееш да намериш читави чаркалаци за тоя вебер!
Ако можеш оправи/смени нарушените изолации. А това долу в дясно кабел ли е (вижда се отгоре като разрошен)?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпроси относно работата на мотор 1.4mi на escort
Много са трудни за намиране, аз си намерих втора употреба от Рено. Също така за някои които позволяват съм сложил парченце от гумен вакумен маркуч.nixdorf написа:....
Относно тези вакууми колената могат ли да се купят от някъде ? Защото моите бяха спукани и аз ги преправих малко
....
Това на кабела на дюзата не изглежда много страшно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 01 дек 2010, 15:27
- Модел на автомобила: Escort '91 1.4mi CLX
- Status: Извън линия
Re: Въпроси относно работата на мотор 1.4mi на escort
kEFI нямам представа дали трябва да е чисто.. просто го отварям за втори път... за това сивото в долният десен ъгъл ли говориш ? Ако имаш него в предвит това е връвката на фотоапарата.. макар ,че забелязах няколко оголени кабела и вече са изолирани. НАСКО вакуумчетата както казах ги преправих защото това червеното което идва от двигателя беше свързано с едно гумено маркуче което вече беше втвърдено и се чупеше ще направя снимки как сам си ги преправил.
За сега търся повече информация относно диагностицирането и "четенето" на кода тъй като имам две 3 пинови букси едната бяла другата черна. Предполагам че ми трябва бялата. Но ще почета още малко по въпроса и скоро ще видим какви ще са грешките.
Едит: Днес прочетох относно разчитането на кода след това повторих диагностиката и излязоха кодове:
10- Command Code
11- System Pass
20- Separation Code
И следователно няма грешки. Но искам и да пробвам теста с работещ двигател. Някой има ли представа как става ?
За сега търся повече информация относно диагностицирането и "четенето" на кода тъй като имам две 3 пинови букси едната бяла другата черна. Предполагам че ми трябва бялата. Но ще почета още малко по въпроса и скоро ще видим какви ще са грешките.
Едит: Днес прочетох относно разчитането на кода след това повторих диагностиката и излязоха кодове:
10- Command Code
11- System Pass
20- Separation Code
И следователно няма грешки. Но искам и да пробвам теста с работещ двигател. Някой има ли представа как става ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта