Не ще да пали сутрин
- kretio74
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 04 окт 2008, 21:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 96 1.8 TDI Комби катафалка
- Местоположение: Лом
- Status: Извън линия
Не ще да пали сутрин
Новото ми (старо) Мондео спря да пали сутрин. 1.8 ТДИ 86 к.с. От около седмица Мондеото спря да пали на стартер сутрин. Акумулатора 75 Ач 680 А стартов ток пада от въртене и неще и неще. Имам го от около 2 седмици и досега не ми е правило такива мизерии. Интересното е ,че даже и със спрей (ЕТЕР) не ще да откачи. Ако се дръпне на 5 м. пали от раз.Също интересно е ,че веднага след като запали ако се угаси(2-3 сек) пали без грижи. Проверих свещите здрави. Друго не знам какво да гледам. А кажете сега дали поговорката :"Форд и циганин зимата не работят" вярна ли е. Според мен не е мотор щото иначе пали от четвърт даже и без подгреване. Имам представа от дизели просто искам ИДЕИ.
Мерси предварително на отзовалите се !!!!
Мерси предварително на отзовалите се !!!!
На млада жена и стара кола им трябва ръчкане
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Свещите как разбра, че работят, вади ли ги или направо на място ги пробва? Ток идва ли до тях, като подадеш на контакт или не си мерил?
... и тази поговорка "Форд и циганин зимата не работят" я отпиши, просто трябва да си оправиш мотора...
също така пробвай примерно сутринта, като завъртиш на контакт и ти угасне лампата за подгрева изключи и пак дай на контакт докато изгасне лампата и пробвай да запалиш...
... и тази поговорка "Форд и циганин зимата не работят" я отпиши, просто трябва да си оправиш мотора...
също така пробвай примерно сутринта, като завъртиш на контакт и ти угасне лампата за подгрева изключи и пак дай на контакт докато изгасне лампата и пробвай да запалиш...
- kretio74
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 04 окт 2008, 21:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 96 1.8 TDI Комби катафалка
- Местоположение: Лом
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Свещите са нови пробвани преди да се поставят. Грея го 5 пъти докато изключи релето. Пръскам и с спрей и пак неще.Само дърпане и за 3м. пали, след това никакви грижи пали даже и без подгреване с пипането на ключа.. Не знам много интересен проблем.
На млада жена и стара кола им трябва ръчкане
- kazama1
- потребител
- Мнения: 177
- Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Най вероятно се връща горивото след престой,или въздух.Ако имаш подгряване на нафтата махни го и си сложи маркучи.Намира се след горивния филтър.Сложи си и възвратен клапан.
- kretio74
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 04 окт 2008, 21:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 96 1.8 TDI Комби катафалка
- Местоположение: Лом
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Днес точно това правих. Имам горивно филтърче(малко ) след горивния филтър. Сутринта филтърчето беше пълно с нафта, та мисля ,че не е това проблема.Но за всеки случай сложих възвратен клапан след филтъра. Нямам подгряване на нафтата. Утре сутринта ще видя как е след интервенцията на клапана, но не мисля ,че ще има ефект. Ще видим ..... 

На млада жена и стара кола им трябва ръчкане
- kazama1
- потребител
- Мнения: 177
- Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Другият вариант е клапан авансатора на помпата,които при теб може и да са два ,един отпред и отзад,като дадеш контакт слушай дали цъкат,ако не търси там проблема.Като работи мотора двигателя как се държи ,клати ли ,или е спокоен,при студен мотор е нормално малко да люлее,но след това трябва да е спокоен,почти като бензинов-признак за центровка,може и самите дюзи да се нуждаят от настройка,но това зависи от разхода на нафта и се пипа от човек ,който го е правил.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 20 ное 2011, 10:47
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Пичове стига писали глупости за горивната система.Ако е паднало горивото дори и с бутане колата няма да запали. Отивай в сервиз и си премери компресията на цилиндрите!
- kretio74
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 04 окт 2008, 21:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 96 1.8 TDI Комби катафалка
- Местоположение: Лом
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Интересното е че почна да прави номера от раз. Според мен не е до компресия. Клапан авансаторите (2 бр) бяха с скъсан кабел. Съединих го, но акомулатора толкова беше паднал от въртене че пак го запалих с бутане. Едно питане, до бъпросните клапани постоянно ли трябва да идват 12 В или само докато запали. Щото ми се чини, че стария собственик е прекъснал Плюса до тях(които идва май постоянно). Утре сутринта ще пробвам с закачени клапани, и ще пиша.
На млада жена и стара кола им трябва ръчкане
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
повредите по правило са внезапни
премери компресията
продавай я после
премери компресията
продавай я после
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Стартера добре ли върти или едвам превърта когато не иска да запали?
Премери дали стигат 12В до свещите, когато дадеш контакт и спри да подгряваш по 5 пъти. Така само изтощаваш акумулатора. Ако всичко е наред ще запали с 1 подгряване.
Успех!
Премери дали стигат 12В до свещите, когато дадеш контакт и спри да подгряваш по 5 пъти. Така само изтощаваш акумулатора. Ако всичко е наред ще запали с 1 подгряване.
Успех!
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- kretio74
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 04 окт 2008, 21:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 96 1.8 TDI Комби катафалка
- Местоположение: Лом
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Мерси ! Стартера върти сравнително добре.До свещите отиват 11.7-11.8 Волта. За подгряването не загрях ,че изтощава акуто. Утре ще пробвам и ще пиша.escorttd1 написа:Стартера добре ли върти или едвам превърта когато не иска да запали?
Премери дали стигат 12В до свещите, когато дадеш контакт и спри да подгряваш по 5 пъти. Така само изтощаваш акумулатора. Ако всичко е наред ще запали с 1 подгряване.
Успех!
А защо след като запали един път и после пали с пипането? Няма гаден пушек не пипа масло.... няма признаци да е за сегменти.ivo_63 написа:повредите по правило са внезапни
премери компресията
продавай я после
На млада жена и стара кола им трябва ръчкане
- kretio74
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 04 окт 2008, 21:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 96 1.8 TDI Комби катафалка
- Местоположение: Лом
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
След подвързването на авансатора запали но трудно. Интересното е ,че с вързан авансатор мотора чука странно. не постоянно но след подаване на газ за около 5-6 секунди се чува едно чукане като на неработеща дюза и колата не върви както трябва. Срещу авансаторния клапан има още един клапан на който му е откачен кабела. МОЛЯ ВИ за идея къде се закачва въпросното черно кабелче.
На млада жена и стара кола им трябва ръчкане
- DEZNAM
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
- Местоположение: XACKOBO
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
не съм мн запознат с мондеото на дизела .. ако е бензин щях да ти помогна .. ама на моя ескорт тоя черен кабел ми е за клапана който пуска навтата и я спира .. виж си помпата да няма някаде за включване на тоя кабел .. 

...........
- kretio74
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 04 окт 2008, 21:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 96 1.8 TDI Комби катафалка
- Местоположение: Лом
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Не е за Горивото, там е друг черен. Идва от клапан които е откъм страната на двигателя (срещу авансатора)
На млада жена и стара кола им трябва ръчкане
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Направи една снимка да ориентираш колегите. 


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- kretio74
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 04 окт 2008, 21:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 96 1.8 TDI Комби катафалка
- Местоположение: Лом
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Опитах но нищо не се вижда. Става въпрос за клапана срещу авансаторния или Light load timing solenoid е на английски ма не съм добър с превода.
На млада жена и стара кола им трябва ръчкане
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не ще да пали сутрин
Да ти кажа честно и на мен ми се струваше че стартера върти горе-долу добре.Но след като го свалих видях една четка се беше заклещила.Оправих я, изчистих стартера основно и сега пали часовник.Ако не може да даде необходимия оборот за запалване може да си топиш и по 5 акумулатора.Сега като стана по студено си имат значение тези работи.В топлото аз си палех без проблем, но в първия студен ден неможах
.Друга възможна причина ми се вижда центровка.Щом претриса и неиска да запали.На дърпане иска не иска ще запали.Минала зима пък ми претрисаше и палеше след 1 мин въртене.Но беше малко след като сменях ремъците и ми беше ясно от какво е.Грешна центровка!А топла си палеше.Успех

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта