Проблем С Дюзите!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 20 ное 2011, 09:32
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TDI 1998g Enduro Dvigarel ! (Poruchkov Avtomobil)
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Проблем С Дюзите!
Здравейте ! Колата ми е Форд Мондео 1.8TDi проблемът ми е сутрин при студен двигател се чува едно тракане за около 5 до 7 секунди . Познати и приятели който уш разбират от автомобили ми казват че това са ми Дюзите , и са почнали да се запушват от НЕКАЧЕСТВЕНА нафта. Каквта Присадка да сложа за да ги поизчистя ? Благодаря Предварително!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем С Дюзите!
Сигурни ли са твоите познати, че това не е звукът от много ранното впръскване при студен двигател - което е правилно да е така? Дупката на твоите разпръсквачи е направо огромна, вижда се ясно и лесно и е абсурд да се запуши. Във всички случаи проверка и настройка на дюзите няма да е излишна, струва 20 лв за четирите.
Нещо да кажа за нафтата и твоя тип двигател - единственото качество на нафтата, което иска подобрение, е цетановото число. Купи си добавка за повишаване на цетаново число. Ще си спестиш достатъчно от икономия на гориво, за да компенсираш цената и.
Друго, което не е в категорията "НЕКАЧЕСТВЕНА", са лошите мажещи свойства на сегашната доброкачествена нафта - която е с намалено количество сяра - и това е правилно да е така. Но твоята кола иска по-мазна нафта, като старата с повече сяра. Затова трябва да се добави нещо. Добавка за мазане, двутактово масло, биодизел или растителни мазнини.
Нещо да кажа за нафтата и твоя тип двигател - единственото качество на нафтата, което иска подобрение, е цетановото число. Купи си добавка за повишаване на цетаново число. Ще си спестиш достатъчно от икономия на гориво, за да компенсираш цената и.
Друго, което не е в категорията "НЕКАЧЕСТВЕНА", са лошите мажещи свойства на сегашната доброкачествена нафта - която е с намалено количество сяра - и това е правилно да е така. Но твоята кола иска по-мазна нафта, като старата с повече сяра. Затова трябва да се добави нещо. Добавка за мазане, двутактово масло, биодизел или растителни мазнини.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 20 ное 2011, 09:32
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TDI 1998g Enduro Dvigarel ! (Poruchkov Avtomobil)
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем С Дюзите!
За присадката разбрах че не е зле да си я купя така до тук добре . Имам възможност да си купя Трансформаторно масло за добавяне към нафтата , за да бъде по мазна . Именно поради тази причина мислим с мойто приятели и познати че са дюзите защото за толкова кратко време се чува чукането на двигателя че ако погледна реално наистина мога да повярвам че това са дюзи но не съм сигурен в твърденията на моите приятели(познати) а съм по склонен да повярвам на твоето логическо обяснение . Затова ще те попитам трансформаторното масло заслужава ли си да пробвам с него или да търся Биодизел ? Благодаря Предварително!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем С Дюзите!
Разпространено е мнението, че двутактовото масло е най-добре. Има логика, като се знае, че то е предвидено да изгаря като оставя минимално количество негазообразни остатъци. Трябва да проверим от какво е трнасформаторното масло и какви примеси има. Биодизел би трябвало да има в горивото, но по някакви странни причини имаше изявления на официални лица в Бг, че няма да се добавя. И най-голямата (и май единствена) фабрика в Бг не работи (собственост на мафиотите) - но не знам нищо повече.
Мога да кажа една причина нещо в двигателя да се промени за секунди - температурата на горивната камера. Ако това влияе, в първата секунда имаш вихрова камера, чело на буталото и цилиндър студени, и там може да се задържи запалването на струята впръсквано гориво докато стане напечено по-късно в момента на буталото близо до ГМТ. Е тогава впръскваното гориво във вид на мъгла тръгва да гори, но и намазаната по стените нафта и тя се изпарява и добавя към ставащото. Вместо да имаш равномерно изгаряне на струята гориво (представи си я като струя от дезодорант), се случва изгаряне в един леко закъснял момент, но пък всичкото наведнъж. Вместо "фиууу" от вихровата камера излиза едно "бау" и това може да е притеснителния звук. Подобное паленето на газов котлон с леко закъснение, опитай
След 10 - 20 припламвания на "бау", падат се по към 2 в секунда на цилиндър, железата се стоплят и факелът се пали още с началото на впръскването.
На това може да помогнеш с проверка на качеството и налягането на разпръскване на дюзите. Ако правят фина мъгла, тя се пали по-лесно.
Сега се сещам, че ако имаш неработеща свещ, или свещите не се нагряват вече на върха ами назад, също се случва горното - свещта се предполага да компенсира липсата на друга нагрята повърхност (тази на вложката - вихрова камера).
Мога да кажа една причина нещо в двигателя да се промени за секунди - температурата на горивната камера. Ако това влияе, в първата секунда имаш вихрова камера, чело на буталото и цилиндър студени, и там може да се задържи запалването на струята впръсквано гориво докато стане напечено по-късно в момента на буталото близо до ГМТ. Е тогава впръскваното гориво във вид на мъгла тръгва да гори, но и намазаната по стените нафта и тя се изпарява и добавя към ставащото. Вместо да имаш равномерно изгаряне на струята гориво (представи си я като струя от дезодорант), се случва изгаряне в един леко закъснял момент, но пък всичкото наведнъж. Вместо "фиууу" от вихровата камера излиза едно "бау" и това може да е притеснителния звук. Подобное паленето на газов котлон с леко закъснение, опитай

След 10 - 20 припламвания на "бау", падат се по към 2 в секунда на цилиндър, железата се стоплят и факелът се пали още с началото на впръскването.
На това може да помогнеш с проверка на качеството и налягането на разпръскване на дюзите. Ако правят фина мъгла, тя се пали по-лесно.
Сега се сещам, че ако имаш неработеща свещ, или свещите не се нагряват вече на върха ами назад, също се случва горното - свещта се предполага да компенсира липсата на друга нагрята повърхност (тази на вложката - вихрова камера).
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 20 ное 2011, 09:32
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TDI 1998g Enduro Dvigarel ! (Poruchkov Avtomobil)
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем С Дюзите!
Свещите съм ги копувал ако трябва да съм точен преди 9 дена . За Двутактовото Масло какво количество се слага на 20-30л Нафта. а за Дюзите при подаване на контакт дюзите не изпускат горивото като спрей а направо на струйка излиза .. незнам какво да я правя .. А възможно ли е да ми качва разхода на гориво точно от това ? Благодаря Предварително ! 

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 20 ное 2011, 09:32
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TDI 1998g Enduro Dvigarel ! (Poruchkov Avtomobil)
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем С Дюзите!
Съжелявам че съм толкова любопитен но съм начинаещ в дизеловите двигатели това мие първия дезелов автомобил който съм карал !



-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем С Дюзите!
Не знам колко масло се слага. Примерно половин процент да е - това е половин литър на 100 гориво, или 125 милилитра на 25 литра. То зависи и дали е синтетично или минерално. Освен това трябва да се разбърка малко с горивото в някое шише.
Не разбирам обяснението ти за дюзите. Как пръскат се вижда на стенд - сваля се дюза и се слага на стенда. Когато колата е на контакт нищо не се случва, трябва да работи и двигателя.
Не разбирам обяснението ти за дюзите. Как пръскат се вижда на стенд - сваля се дюза и се слага на стенда. Когато колата е на контакт нищо не се случва, трябва да работи и двигателя.
-
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 03 сеп 2009, 21:48
- Модел на автомобила: форд мондео 1.8TDI
- Status: Извън линия
Re: Проблем С Дюзите!
Ако имаш от къде да вземеш трансформаторно масло сипваи към нафтата без да се безпокоиш , и ще видиш каква разлика във работата на двигателя ще чуеш.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Проблем С Дюзите!
колега, маслото хубаво ама върви да ти оправят предварениета на помпата
100г на 60 л нафта се слага ЛТ - двутактово
100г на 60 л нафта се слага ЛТ - двутактово
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 20 ное 2011, 09:32
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TDI 1998g Enduro Dvigarel ! (Poruchkov Avtomobil)
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем С Дюзите!
Благодаря На Всички ! Наистина Ценни Савети Ми Дадохте ! Оценявам Го ! Благодаря пак И да Сте Живи И Здрави 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем С Дюзите!
Между другото може да работи и само с трансформаторно масло, за това толкова разбиват трафопостове, но при всички случаи си отиди на майстор помпаджия за дюзите, за да се класираш евентуално само с реглаж.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем С Дюзите!
Наливай чисто трафо масло и си карай.Аз изгорих 500л за 3 месеца и нема ядове.Без да го разреждам с нафтаDashew написа:За присадката разбрах че не е зле да си я купя така до тук добре . Имам възможност да си купя Трансформаторно масло за добавяне към нафтата , за да бъде по мазна . Именно поради тази причина мислим с мойто приятели и познати че са дюзите защото за толкова кратко време се чува чукането на двигателя че ако погледна реално наистина мога да повярвам че това са дюзи но не съм сигурен в твърденията на моите приятели(познати) а съм по склонен да повярвам на твоето логическо обяснение . Затова ще те попитам трансформаторното масло заслужава ли си да пробвам с него или да търся Биодизел ? Благодаря Предварително!

Пробвай другия път някой друг да пали.Ти слушай дали ще ти жужи авансатора.И Дали след като зажужи се оправя работата на мотора
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта