Трудно палещ дизел?????Ето възможната причина!!!!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
diggers
потребител
потребител
Мнения: 62
Регистриран: 05 яну 2008, 19:09
Модел на автомобила: Ford Mondeo 98 1.8i-zetekGHIA
Местоположение: Ботевград
Status: Извън линия

Мнение от diggers » 24 яну 2008, 13:08

Най вероятната причина, е била лош контакт от общия плюсов кабел към моста на четирите свещи!!!! Не е вазможно иначе на една свещ да е 12в а на другите 0 волта??? Поради простата причина,че са захранени с един и същи кабел,мост!!! Не е вазможно на един кабел в една точка да е 12волта а в друга 0 волта!!!!

owen
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 03 окт 2005, 23:24
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от owen » 24 яну 2008, 17:55

Чудна работа приятелю diggers!Жалко че Фордчето не ти е дизел.Щях да ти предложа следния експеримент:
-Взимаш 8 батерийки по 1,5V и ги свързваш последователно.Ето ти точно прословутите 12V.След това откачаш захранващия проводник и с тия 12v от батерийките правиш подгряване на 4бр свещи консумиращи 48А ток.като получиш "резултата" и извършиш съответните измервания по време на експеримента се връщаш на обясненията и сметките на уважаваните от мен Атанас :drink: и nikolovvd :drink: ,както и на условията при които измерва моя милост.Ще видиш и примера с резистор 2килоома сметнат точно от Атанас и колко милиампера се получават в резултат.
Факт неоспорим:
Колата се оправи САМО след почистване на контактите на релето.Веригата не е пипана с пръст.Лош контакт от самосебеси не се оправя.Една седмица до решаване на проблема палих:
-два пъти с дърпане,два пъти загрявах с топла вода мотора и въртене на стартер многократв с подаване на ток от друга кола и един път като свързах директно захранващ кабел от акумулатора.Тогава запали от раз и вече разбрах причината.
Поздрави на всички!!!!!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 24 яну 2008, 20:33

*00118*
Айде сега. Чак пък толкова. :lol:
Аз съм само дървен философ. :shock: Невиждаш ли , че и моята е на бензин. :wink:

owen
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 03 окт 2005, 23:24
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от owen » 24 яну 2008, 21:11

Може и да е на бензин,но си добър в сметките *00134* *00135*

Потребителски аватар
diggers
потребител
потребител
Мнения: 62
Регистриран: 05 яну 2008, 19:09
Модел на автомобила: Ford Mondeo 98 1.8i-zetekGHIA
Местоположение: Ботевград
Status: Извън линия

Мнение от diggers » 25 яну 2008, 08:51

Приятелю Owen,понеже до миналата година карах същия Ford 1.8D 93г. и до болка всичко ми е познато!!! Сравнението ти с малките батерии,не звучи сериозно!!! Не забравяй че,във веригата на подгряването галваничните връзки не са само контактите на релето!!! Всяка свещ е присъединена към общия мост+ с винтче и гайка!!! И естествено можеш да се досетиш след толкова години какво се случва!!!! Окисляване на в областа на присъединяването!!!! А тези работи,които се изговориха за падове на напрежението по кабелите.....са направо смешни!!! Производителите на Форд трябва да си посипят главата с пепел,че не са направили ел. инсталацията с по голямо сечение на проводниците!!! Всичко е от лоша комутация и нарушени присъединения,вследствие на дългата експлоатация и тежък режим на работа!!!! С МНОГО поздрави и най добри чувства!!! Това е само едно мнение,което изказвам!!!

Сега ще ти кажа какво е станало при теб!!! Проблема наистина ти се е решил с почистване на контактите на релето!!! А когато си мерил с мултицета,просто не си направил добър контакт с пробника на уреда поради окислените повърхности!!!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 25 яну 2008, 11:56

При първото мерене е успял да замери напрежение, но после релето е изключвало много по-рано и просто не е успявал да изтърчи до кабелите и да сложи мултицета навреме. Първото подгряване е примерно 5-10 секунди, после намалява и стига до 1, незвисимо от евентуалния студ..

owen
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 03 окт 2005, 23:24
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от owen » 25 яну 2008, 12:09

Съгласен с горните колеги.Измерванията и разсъжденията ми са естествено вероятности.За това и не правя изчисления.Изпитвам задоволство от две неща:И тази сутрин при минус 10 градуса запали ЛЕКО И ОТ РАЗ с едно подгряване,и второ дискусията с вас е приятна и ползотворна ,когато е с добри аргументи и в рамките на добрия тон.
п.п.
Време е да приготвям веригите и ските.Утре ще е приятно в планината!!!

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Трудно палещ дизел?????Ето възможната причина!!!!!

Мнение от chefo_ukr » 13 юли 2008, 12:01

дайте идея къде стои това реле на мондео 2001 дураторгди че стават некви проблеми и пресвятка лампата на свещите и нема запалване след определено време се оправя само и газ
Изображение

JimB3am
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 28 юни 2010, 16:51
Модел на автомобила: Escort 1.8D 91г.
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Re: Трудно палещ дизел?????Ето възможната причина!!!!!

Мнение от JimB3am » 27 окт 2011, 19:42

Аз имам същият проблем взех си чисто нови 4 свещи delphi за моя двигател 11,5V релето ми е 12V 70А на първата ми свещ имам 10,7V на останалите имам по 9,4V каде може да е евентуалният проблем ????????
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Трудно палещ дизел?????Ето възможната причина!!!!!

Мнение от HACKO » 27 окт 2011, 20:16

JimB3am написа:Аз имам същият проблем взех си чисто нови 4 свещи delphi за моя двигател 11,5V релето ми е 12V 70А на първата ми свещ имам 10,7V на останалите имам по 9,4V къде може да е евентуалният проблем ????????
Ами колега, вземи прочети темата отначало и ще откриеш отговор на въпроса си.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палещ дизел?????Ето възможната причина!!!!!

Мнение от ЯЛТА » 27 окт 2011, 21:18

JimB3am написа:Аз имам същият проблем взех си чисто нови 4 свещи delphi за моя двигател 11,5V релето ми е 12V 70А на първата ми свещ имам 10,7V на останалите имам по 9,4V каде може да е евентуалният проблем ????????
Бе ти си лесен много,- палиш една факла буташ я в смукателните тръби и въртиш на стартер, като глътне огъня и е готова-запалила. Това работи и при -30 градуса безотказно, а виж тея с новите модели първо ги питат с лаптопа какво им е.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно палещ дизел?????Ето възможната причина!!!!!

Мнение от Miri4 » 29 окт 2011, 21:03

Колегата Атанас ти обясни много грамотно как стоят нещата но явно за теб вода и ток са едно и също.Или седни и прочети нещо по въпроса или спри да пишеш глупости.Човек се чуди да реве ли или да се смее.

mirro_23
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 20 дек 2010, 17:30
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1
Status: Извън линия

Re: Трудно палещ дизел?????Ето възможната причина!!!!!

Мнение от mirro_23 » 25 ное 2011, 12:53

Колеги къде се намира това реле,та и аз да погледна моето.
Фиестата ми пали от 10-я път,а всичко ми е поверено-филтри,свещи,стартер,бушони,акумулатор и тн.
Аз освен онази купул,дето е точно зад волана,до моторчето на чистачките,друг не знам.
Тая кутийка от снимките я търсих,покраи акумулатора и свещите,но не я намерих.
Благодаря Ви!

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Трудно палещ дизел?????Ето възможната причина!!!!!

Мнение от chefo_ukr » 25 ное 2011, 21:07

mirro_23 написа:Колеги къде се намира това реле,та и аз да погледна моето.
Фиестата ми пали от 10-я път,а всичко ми е поверено-филтри,свещи,стартер,бушони,акумулатор и тн.
Аз освен онази купул,дето е точно зад волана,до моторчето на чистачките,друг не знам.
Тая кутийка от снимките я търсих,покраи акумулатора и свещите,но не я намерих.
Благодаря Ви!
Нали не питаш за колата от профила си,що то тя не е дизел.Или си в грешка или си оправи профила :idea:
Изображение

mirro_23
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 20 дек 2010, 17:30
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1
Status: Извън линия

Re: Трудно палещ дизел?????Ето възможната причина!!!!!

Мнение от mirro_23 » 26 ное 2011, 14:13

Не не съм в грешка.
Колата от профила ми е на жената(фиеста 1.1 моно),а моята е фиеста 1.8д,та питам за форд фиеста 1.8д 97г,за каквато и самото заглавие на темата.Ако знаеш отговора на въпроса ми,би ли бил така любезен да ми отговориш.

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Трудно палещ дизел?????Ето възможната причина!!!!!

Мнение от chefo_ukr » 27 ное 2011, 09:21

mirro_23 написа:Не не съм в грешка.
Колата от профила ми е на жената(фиеста 1.1 моно),а моята е фиеста 1.8д,та питам за форд фиеста 1.8д 97г,за каквато и самото заглавие на темата.Ако знаеш отговора на въпроса ми,би ли бил така любезен да ми отговориш.
По схемите така дава К70 е релето в кутията с бушони и релета(под предния капак) имаш ред с 5 големи релета или поне гнезда за такива.3-тото е за свещите.Успех :D
Изображение

owen
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 03 окт 2005, 23:24
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: Трудно палещ дизел?????Ето възможната причина!!!!!

Мнение от owen » 29 ное 2011, 19:20

mirro_23 написа:Колеги къде се намира това реле,та и аз да погледна моето.
Фиестата ми пали от 10-я път,а всичко ми е поверено-филтри,свещи,стартер,бушони,акумулатор и тн.
Аз освен онази купул,дето е точно зад волана,до моторчето на чистачките,друг не знам.
Тая кутийка от снимките я търсих,покраи акумулатора и свещите,но не я намерих.
Благодаря Ви!
Що не проследиш от захранващия проводник на свещите?Ще те отведе до релето.

JORJ
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 17 мар 2013, 18:34
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Трудно палещ дизел?????Ето възможната причина!!!!!

Мнение от JORJ » 29 авг 2017, 13:01

Здравейте може ли да ми обесните каде се намира това реле защото имам същият проблем :Х

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта