Маслен радиатор на хидравликата проблем

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cockobg
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 29 ное 2006, 14:26
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16v 115hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Маслен радиатор на хидравликата проблем

Мнение от cockobg » 10 окт 2011, 17:07

Здравейте колеги,помагайте..Не съм 100% сигурен че става въпрос за масленият кулер на хидравликата,но ще опиша къде се намира...Мондео МК1 първите,бензин,радиаторчето се намира под бронията зад гредата,пред водния и климатичният радиатор(съвсем малък е)и сега е целият в масло и маркучите също..Та ако се окаже прецакан,ще ми трябва нов или втора ръка..ако някой има представа за какви пари става дума ще съм благодарен да сподели..(От София съм ако някой има такова за продажба) :) Мерси предварително на отговорилите !!
Последна промяна от cockobg на 11 окт 2011, 23:06, променено общо 1 път.
No Brain No Pain !!!

Потребителски аватар
cockobg
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 29 ное 2006, 14:26
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16v 115hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Маслен радиатор проблем

Мнение от cockobg » 11 окт 2011, 00:47

успях да кача малко снимки за да видите за какво ви говоря
Изображение

Изображение

Изображение
Помагайте
No Brain No Pain !!!

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2047
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Маслен радиатор проблем

Мнение от OgiDogi » 11 окт 2011, 08:03

cockobg написа:успях да кача малко снимки за да видите за какво ви говоря

http://cockobg.snimka.bg/automobiles/mi ... 2.25291113" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cockobg.snimka.bg/automobiles/mi ... 2.25291117" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cockobg.snimka.bg/automobiles/mi ... 2.25291118" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Помагайте
Хм, много прилича на радиатор за маслото на автоматична скоростна кутия. Ако не си с такава, е възможно да е за двигателното, провери от къде идват и къде отиват маркучите.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Маслен радиатор проблем

Мнение от cockyhotty » 11 окт 2011, 16:55

Това е масленият радиатор на хидравличната система за усилване на волана. Изходящата течност (масло D-2) от рейката вече с понижено налягане се връща в казанчето през този радиатор.

Изображение
Изображение

Гледайки твоите снимки ме съмняват фитингите на маркучите ти към радиаторчето. Прилича на теч точно от щуцерите на радиаторчето, най-вероятно от остаряла и вкоравена гума на маркучите. Използвани са също така и пружинни скоби, които са не много надеждни. Предлагам да разкачиш маркучите, да почистиш и да ги поставиш на ново слагайки винтови скоби. Ако маркучите са достатъно дълги, отрежи краищата им и ги надени. Понякога помага. Успех!

malhi4o
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 22 юли 2009, 02:24
Модел на автомобила: Focus mk1 1.6 SE
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Мнение от malhi4o » 12 окт 2011, 19:04

При мен също така стана '93. Замених раждясалият радиатор с медна тръба и я вързах с едножилен кабел с изолацията.

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Мнение от mi6o » 09 май 2013, 14:15

Здравейте колеги. Наскоро взех едно Мондео МК 2,99 г. ТД. Имам същото радиаторче и се чудех дали е за маслото на мотора или нещо друго,но от темата ми стана ясно. При мене обаче е изолирано,има го само долния маркуч,а той е откачен и е сух,радиаторчето също е сухо,с две думи явно е имало теч и някой направо го направил да не минава от там течност. Въпроса ми е,дали има проблем за системата (помпа,рейка,нещо друго) ако не се охлажда хидравличната течност ? Иначе не губи течност,работи нормално,волана се върти леко на място,не чувам виене от помпата или някакъв друг шум освен от нормалната работа на всичко. Предварително благодаря :)
Поздрави

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Мнение от S_C » 09 май 2013, 21:59

Това с шунтовете на тоя радиатор е много тъпо решение.АТФ-а в хидравликата си се загрява доволно и му трябва охлаждане.По това трасе са накачени сума датчици и електроника. Пред нас като паркирам...понеже тука повечето са талибани и спират кой където му е кеф, паркирането е голямо приключение. Маневрите са няколко пъти от пълен ляв до пълен десен...и така докато наместя кораба между летящите килимчета на комшиите. На първия пълен оборот не е,ама на втория задължително се включват перките на радиатора. И си работят бая време после.Това е заради АТФ-а на хидравликата.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Мнение от diesel1.6 » 10 май 2013, 01:45

Оригинално няма радиатор на част от колите. Рейката е същата.

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Мнение от mi6o » 10 май 2013, 11:13

Здравейте колеги. Благодаря за мненията ви. На мойта кола изглежда като заводско сложено това радиаторче. На Ескорта нямах такова и за това се зачудих дали ще му е проблем на Мондеото,след като има такова и е изолирано. Не че няма да мъча да го оправя,но има други по-важни неща за сега,и мисля да го оправя на по-късен етап.
Поздрави

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Мнение от Didibao » 10 май 2013, 13:15

На мондео има два модела охладители единия е само извита тръба, другия е извита тръба с утебрения, така че не е проблем и с медна теъбичка да се направи.

Sent from my 3310I.
Изображение

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Мнение от S_C » 10 май 2013, 22:40

Тръбата е напълно достатъчна.На практика всичко,което може да топлоотдава, би свършило работа.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта