Маслен радиатор на хидравликата проблем
- cockobg
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 29 ное 2006, 14:26
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16v 115hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Маслен радиатор на хидравликата проблем
Здравейте колеги,помагайте..Не съм 100% сигурен че става въпрос за масленият кулер на хидравликата,но ще опиша къде се намира...Мондео МК1 първите,бензин,радиаторчето се намира под бронията зад гредата,пред водния и климатичният радиатор(съвсем малък е)и сега е целият в масло и маркучите също..Та ако се окаже прецакан,ще ми трябва нов или втора ръка..ако някой има представа за какви пари става дума ще съм благодарен да сподели..(От София съм ако някой има такова за продажба)
Мерси предварително на отговорилите !!

Последна промяна от cockobg на 11 окт 2011, 23:06, променено общо 1 път.
No Brain No Pain !!!
- cockobg
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 29 ное 2006, 14:26
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16v 115hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Маслен радиатор проблем
успях да кача малко снимки за да видите за какво ви говоря



Помагайте



Помагайте
No Brain No Pain !!!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2047
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Маслен радиатор проблем
Хм, много прилича на радиатор за маслото на автоматична скоростна кутия. Ако не си с такава, е възможно да е за двигателното, провери от къде идват и къде отиват маркучите.cockobg написа:успях да кача малко снимки за да видите за какво ви говоря
http://cockobg.snimka.bg/automobiles/mi ... 2.25291113" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cockobg.snimka.bg/automobiles/mi ... 2.25291117" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cockobg.snimka.bg/automobiles/mi ... 2.25291118" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Помагайте
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Маслен радиатор проблем
Това е масленият радиатор на хидравличната система за усилване на волана. Изходящата течност (масло D-2) от рейката вече с понижено налягане се връща в казанчето през този радиатор.


Гледайки твоите снимки ме съмняват фитингите на маркучите ти към радиаторчето. Прилича на теч точно от щуцерите на радиаторчето, най-вероятно от остаряла и вкоравена гума на маркучите. Използвани са също така и пружинни скоби, които са не много надеждни. Предлагам да разкачиш маркучите, да почистиш и да ги поставиш на ново слагайки винтови скоби. Ако маркучите са достатъно дълги, отрежи краищата им и ги надени. Понякога помага. Успех!


Гледайки твоите снимки ме съмняват фитингите на маркучите ти към радиаторчето. Прилича на теч точно от щуцерите на радиаторчето, най-вероятно от остаряла и вкоравена гума на маркучите. Използвани са също така и пружинни скоби, които са не много надеждни. Предлагам да разкачиш маркучите, да почистиш и да ги поставиш на ново слагайки винтови скоби. Ако маркучите са достатъно дълги, отрежи краищата им и ги надени. Понякога помага. Успех!
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 22 юли 2009, 02:24
- Модел на автомобила: Focus mk1 1.6 SE
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем
При мен също така стана '93. Замених раждясалият радиатор с медна тръба и я вързах с едножилен кабел с изолацията.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем
Здравейте колеги. Наскоро взех едно Мондео МК 2,99 г. ТД. Имам същото радиаторче и се чудех дали е за маслото на мотора или нещо друго,но от темата ми стана ясно. При мене обаче е изолирано,има го само долния маркуч,а той е откачен и е сух,радиаторчето също е сухо,с две думи явно е имало теч и някой направо го направил да не минава от там течност. Въпроса ми е,дали има проблем за системата (помпа,рейка,нещо друго) ако не се охлажда хидравличната течност ? Иначе не губи течност,работи нормално,волана се върти леко на място,не чувам виене от помпата или някакъв друг шум освен от нормалната работа на всичко. Предварително благодаря
Поздрави

Поздрави
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем
Това с шунтовете на тоя радиатор е много тъпо решение.АТФ-а в хидравликата си се загрява доволно и му трябва охлаждане.По това трасе са накачени сума датчици и електроника. Пред нас като паркирам...понеже тука повечето са талибани и спират кой където му е кеф, паркирането е голямо приключение. Маневрите са няколко пъти от пълен ляв до пълен десен...и така докато наместя кораба между летящите килимчета на комшиите. На първия пълен оборот не е,ама на втория задължително се включват перките на радиатора. И си работят бая време после.Това е заради АТФ-а на хидравликата.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем
Оригинално няма радиатор на част от колите. Рейката е същата.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем
Здравейте колеги. Благодаря за мненията ви. На мойта кола изглежда като заводско сложено това радиаторче. На Ескорта нямах такова и за това се зачудих дали ще му е проблем на Мондеото,след като има такова и е изолирано. Не че няма да мъча да го оправя,но има други по-важни неща за сега,и мисля да го оправя на по-късен етап.
Поздрави
Поздрави
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем
На мондео има два модела охладители единия е само извита тръба, другия е извита тръба с утебрения, така че не е проблем и с медна теъбичка да се направи.
Sent from my 3310I.
Sent from my 3310I.

- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем
Тръбата е напълно достатъчна.На практика всичко,което може да топлоотдава, би свършило работа.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта