Турбото неми работ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
milen_rz
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Турбото неми работ

Мнение от milen_rz » 30 сеп 2011, 00:07

Смених съединителя на колата Мондео 2000 ТДДИ 115к, и сега турбото не работи, т.е не ускорява като преди. Гледахме вакум трубичките, всички са на мястото си, реверсния съд е здрав, но винтилите които би трябвало да отоврят вакума кум турбото не сработват, т.е до клапана на турбото недостига вакума. Влучихме го директно на вакум помпата върти се но мощността на колата не е таква като преди. Буксата за датчика на маховика е включена. Някой има ли идея какво може да е и кое кара тези клапани да се задействат.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Турбото неми работ

Мнение от ЯЛТА » 30 сеп 2011, 17:04

Една диагностика ще ти каже.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

milen_rz
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Турбото неми работ

Мнение от milen_rz » 30 сеп 2011, 20:44

Да ама трябва да ходя надалеко,

milen_rz
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Турбото неми работ

Мнение от milen_rz » 04 окт 2011, 20:46

Занесох я тук на едн специалист, каза че несе виждал датчика за въьдуха в трабата на турбото, може ли той да е дефектирал

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Турбото неми работ

Мнение от HACKO » 04 окт 2011, 22:51

Щом питаш тука....бах го "специалиста".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

milen_rz
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Турбото неми работ

Мнение от milen_rz » 05 окт 2011, 12:36

Вади грешка Р0235 засечен с TEXA, (ако има някакво значение) Смених датчика за въздуха в колекторните траби и пак същото, няма мощност

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Турбото неми работ

Мнение от ivo_63 » 06 окт 2011, 21:34

milen_rz написа:Да ама трябва да ходя надалеко,
Русе е на 60 км само колега

milen_rz
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Турбото неми работ

Мнение от milen_rz » 07 окт 2011, 00:53

и кой е майстора там, преди години си сменях кормилен накрайник и една сходимост неможаха да ми оправят която един човек с малко конец би докарал до край (и ме ипзратихте на частен майстор) :), в търново по ства ел техника ви

Milcho
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: Турбото неми работ

Мнение от Milcho » 07 окт 2011, 10:26

А преди да смениш датчика провери ли дали кабелите до него са си на мястото и са здрави?

milen_rz
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Турбото неми работ

Мнение от milen_rz » 09 окт 2011, 23:48

Ходих в търново в МП, нишо не откриха, кабелите са здрави, датчиците съшо, остана съмнение в дебитомера и накрая в компа. Компа не подава сигнал винтилите за вакума да се развърти турбото егера, хем исках да ги измерйт но казаха че нямало как. така че някой ако е патил като мен да сподели

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Турбото неми работ

Мнение от chefo_ukr » 10 окт 2011, 09:32

milen_rz написа:Ходих в търново в МП, нишо не откриха, кабелите са здрави, датчиците съшо, остана съмнение в дебитомера и накрая в компа. Компа не подава сигнал винтилите за вакума да се развърти турбото егера, хем исках да ги измерйт но казаха че нямало как. така че някой ако е патил като мен да сподели
Абе клоега къв е проблема пак да ги свалиш тези клапани и да ги почистиш.Работата на този клапан е да затвори(да спре вакума)демек като запалиш винаги е отворен да има вакум.При теб със сигурност майстора дето ти е сменял съединитела ги е осрал нещата.А повишените ти вибарации и ръмжене може и от тампона на мотора да е който е под филтъра щото точно него осират след смяна на съединители и смъкване на ск.кутия.Те там долу са два клапана да не им е разменил буксите?Или да са разменени тръбичките на ЕГР със тази която е на тройника към сервото?Дебитомера вземи го почисти преди да дадеш 300лв.Я сложи някой снимка да видим как са разположени тези вакуми при теб.
Изображение

milen_rz
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Турбото неми работ

Мнение от milen_rz » 10 окт 2011, 22:12

chefo_ukr написа:
milen_rz написа:Ходих в търново в МП, нишо не откриха, кабелите са здрави, датчиците съшо, остана съмнение в дебитомера и накрая в компа. Компа не подава сигнал винтилите за вакума да се развърти турбото егера, хем исках да ги измерйт но казаха че нямало как. така че някой ако е патил като мен да сподели
Абе клоега къв е проблема пак да ги свалиш тези клапани и да ги почистиш.Работата на този клапан е да затвори(да спре вакума)демек като запалиш винаги е отворен да има вакум.При теб със сигурност майстора дето ти е сменял съединитела ги е осрал нещата.А повишените ти вибарации и ръмжене може и от тампона на мотора да е който е под филтъра щото точно него осират след смяна на съединители и смъкване на ск.кутия.Те там долу са два клапана да не им е разменил буксите?Или да са разменени тръбичките на ЕГР със тази която е на тройника към сервото?Дебитомера вземи го почисти преди да дадеш 300лв.Я сложи някой снимка да видим как са разположени тези вакуми при теб.
Колега дай си номера да ти звънна, може в раговора да открием нещо, по принцип всичко си е както трябва да бъде, и вакуми и кабели, а клапаните са затворени откъм вакума от към помпата а са отоврени от към вакума откъм филтъра. някой има ли на идея как точно трябва да са в положение на празен ход и по какъв начин могат да се замерят напреженията идващи от компа към буксата. Специалиста от МП каза че са импулси и с мултицет немогат да се замерят *адоха ми схемите, проследих кабелите всичко си о ок, няма нищо объркано, о ЕГР също не работи и той няма вакум, явно компа неподава сигнал към клапаните в следствие на НЕЩО СИ, но каквое точно !!!, преди колата летеше и с разхлабен маркуч на интеркулера и с пробит смукателен маркуч, сега всичко и е наред и никаква я няма.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта