Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Здравейте колеги. Съеденитела на фокус 1.6 бензин произведен 1999 година отделя високо подлежи ли на някаква регулировка ,със лагер помпа ли е като на мондеото или със жило ,и ако трябва да се сменя феродов диск каква ще е цената му и трябва ли да се сменя и притискателен диск
Благодаря ви предварително .





- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Не подлежи на регулиране, с лагер помпа e, по-добре е да се сменят и двата диска.
Но това, че отделя високо все още не значи, че е за смяна.
Ако няма сериозни симптоми на износване, може да изкара още доста време.
Но това, че отделя високо все още не значи, че е за смяна.
Ако няма сериозни симптоми на износване, може да изкара още доста време.
Don't worry, be happy!
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 юни 2010, 08:50
- Модел на автомобила: ford focus 1,6
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
И моя отделя отделя горе, но за момента немисля да го бутам, че като знам какви са майсторите в БГ след смяна ще изкочи друг проблем.
- traper2504
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Здравеите колеги. Моя вече взе да дава първи признаци на буксуване и ще иска да ме оставя. Моля някои ако е сменял да пише какво е сменял и колко му е струвало по отделно. Помпа и феродов диск задължително ще сменям,но притискателния мисля да си го спестя. Поздрави.
Форд Фокус 1,6 - 16v , газов инжекцион,мод.2000год.

- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
колега, какво си мислиш ти си е твоя работа,(не го казвам с лоши чувства) ако притискателния е заминал и да искаш да го оставиш пак ще даде някакъв дефект след време. Сменях на дизел диск, притискателен, и лагер цилиндърче, като части дойде на 440лв
Лагер цилиндърчето:

и диска...

На притискателния пружините почти са се били избърнали, а на феродовия, демферните пружини бяха строшени (част)
Лагер цилиндърчето:

и диска...

На притискателния пружините почти са се били избърнали, а на феродовия, демферните пружини бяха строшени (част)
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Аз бих се въздържал от мнение за притискателя, докато не го видя в какво състояние е, ако е добре ще го оставя. Напоследък всеобщото мнение да се сменя комплект. Обаче в България има изключително много ментета от известни марки, дори и в големите магазини.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 15 мар 2011, 16:24
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Здравейте,
За да се включа към темата а не да отварям нова искам да попитам - за същия модел и двигател необходимо ли е при смяната на съединителят да се сменя и лагер-помпата? Разбрах че комплекта струва около 200лв, помпата още около 150.
Благодаря предварително!
За да се включа към темата а не да отварям нова искам да попитам - за същия модел и двигател необходимо ли е при смяната на съединителят да се сменя и лагер-помпата? Разбрах че комплекта струва около 200лв, помпата още около 150.
Благодаря предварително!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Желателно е, ресурса на лагера е такъв, че ако в момента не тече, по закона на Мърфи ще текне не много след ремонта а смяната му изисква отново сваляне на скоростна кутия.
Поредното необяснимо нещо, какво му беше на механичния привод, не стига че лагера е 20-40лв ами и на практика не се поврежда.
Поредното необяснимо нещо, какво му беше на механичния привод, не стига че лагера е 20-40лв ами и на практика не се поврежда.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 15 мар 2011, 16:24
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Благодаря за съвета:)
- traper2504
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Именно същото имах пред вид и аз.Като се види ще си покаже.HACKO написа:Аз бих се въздържал от мнение за притискателя, докато не го видя в какво състояние е, ако е добре ще го оставя. Напоследък всеобщото мнение да се сменя комплект. Обаче в България има изключително много ментета от известни марки, дори и в големите магазини.
- traper2504
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Мерси колега ,,Гоцев,, за отговора и ориентировъчната цена,но все пак между дизелов и бензинов би трябвало да има разлика в цената. Ако някои е сменял на бензинов моля да сподели цена на феродов диск и лагер-помпа.
- Stefak
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 22 фев 2006, 09:44
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.6 2000 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Колега, аз съм с Мондео от същата година и същия двигател, така че едва ли ще има някаква съществена разлика и офертата, която ми дадоха на мен е около 600 - 620 лв. само за частите - феродов диск, притискателен и лагер помпа. Не питах за марка, но майстора ми е приятел и до сега не ме е подвеждал. Моята е на 183 000 км. и все още има малко хляб в съединителя, ти сигурен ли си че твоя е свършил?
- traper2504
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Здравеи колега.Моя като го купувах забелязах ,че зацепва мн.горе,но нямаше друг Фокус и въпреки всичко го взех.Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува. А това вече е първи признак за износване на диска или пък има омасляване. Според мен диска си заминава защото както писах педала ми е много горе. Със здраве.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
А ти как разбра, че е съединителя а не гумите. За педала да, признак е, обаче при този тест залагам за гумите.traper2504 написа:....Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува........
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
И на зет ми е Фокус 1999 год. , и също отделя-горе, та чак се чудя, но вече 10 000 км. няма проблем, върви си и не боксува .traper2504 написа:Здравеи колега.Моя като го купувах забелязах ,че зацепва мн.горе,но нямаше друг Фокус и въпреки всичко го взех.Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува. А това вече е първи признак за износване на диска или пък има омасляване. Според мен диска си заминава защото както писах педала ми е много горе. Със здраве.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Моя го усетих да боксува, когато от 4-та с 70 натисна педала да ускори срещу баир и първо оборотите се вдигнаха след което се върнаха и почна и скоростта да се увеличава
- traper2504
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Е колега все пак не съм каруцар ,от 83год съм професионален шофиор. Не бе от гумите щото първо са чисто нови зимни,а второ снега бе неутъпкан и сух и трето преди няколко дни пак го натиснах и ми се изрязаха оборотите, но веднага върнаш газта да не му отиде хлябеца.HACKO написа:А ти как разбра, че е съединителя а не гумите. За педала да, признак е, обаче при този тест залагам за гумите.traper2504 написа:....Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува........

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Извинявам се, все пак доста нетрадиционен тест. Като професионален шофьор трябва още на паркинга да усетиш състоянието на съединителя, това ме обърка. 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- traper2504
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Вече се заяждаш.Не искаш да приемеш ,че може да има и друг ,които да назнаива в техника ,механика и други. Не прочете ли в предния ми пост,че именно на паркинга в автокъщата още с първото потегляне педала ми зацепи прекалено горе и след вече 3 години какво очакваш. Много ясно ,че си заминава диска. Ако беше с механичен привод или с жило можех да се усъмня в регулировката им ,но ........... И съм тук не да разисквам как се усеща кога един съединител буксува,а исках да знам цена на диск , помпа-аксиален лагер ако някои колега е сменял,което всъщност , като се позамисля не ми е толкова важно. П.П. Мерси на колегите за вниманието и отговорите. Със здраве. А ти Наско по спокоино,мн.рязко пускаш съединителя,реитинга си е реитинг,но всички сме хора и даи да се уважаваме.HACKO написа:Извинявам се, все пак доста нетрадиционен тест. Като професионален шофьор трябва още на паркинга да усетиш състоянието на съединителя, това ме обърка.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Не се заяждам, извиних ти се.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта