Focus 1.8 TDCI-Не пали/Вече в движение

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от Alexi » 20 яну 2011, 21:37

елементарно е ,аз самия съм писал софтуер за подобни процесори но в друга сфера,как мислиш се появява чип тунинг за даден модел на 3та фирма ,просто са написали друг софтуер за ЕКУ-то ... а и си има форуми стига да знае човек английски ,има хора които са много навътре с материята ...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от ЯЛТА » 20 яну 2011, 21:49

Така е, но много навътре, не е чак вътре . Имам едно приятелче с БМВ-320 автомат, с екстри, перфектно, та тази кола гори 25 на сто градско, върви естественно превъзходно, и три години вече никой не може да му каже , има ли чип, няма ли, инжекциона смени, компа също, и нищо не става, ето толкова сме навътре . А той си лепи брони, изкарва кинти, и си я кара, и псува, ама пък е кукла, и си я чува .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от Pyrhel » 20 яну 2011, 22:19

Аз сега се прибирам и виждам темата, има готини бисери вътре, както каза Алекси. Тия тръби НЕ СЕ ОТВИВАТ! Завършват с леща, която общо взето се прецаква при повторно завиване (не уплътнява добре, но все пак има шансове). Това едно на ръка, но и няма смисъл да се прави. Както си каза Алекси - пълниш филтъра с нафта и палиш, това е "обезвъздушаването" - не тормозиш помпа, стартер и акумулатор (ако тръгнеш без да напълниш филтъра, дори и с нов акумулатор да си, ще взимаш ток по някое време и пак няма да си го напълнил. Още нещо за тръбите - от Форд съветват (силно!) да се сменят ако се наложи откачане. Ако манипулацията се прави в оторизиран сервиз, то той не носи отговорност след това при теч ако не са били сменени.

А за БМВ-то - компа е ECU-то, предполагам. Ако го е сменил - и да е имал ремап, вече го няма (ако не са турили стария софтуер) :D:

Иначе, Алекси - ако намериш клипа - ще е интересно. Аз гледах преди някакви авто-производители, че режаха (РЕЖЕХА!) ламарината с водна струя, за да не се получава нагряване, ръбове и т.н. - тънка водна струя и се получаваше перфектен разрез.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от ЯЛТА » 20 яну 2011, 22:31

Това с водната струя, е отдавна, като лазер е перфектно, плътността на водата, започва да се изменя над 1000 бара налягане, поради която причина се осъществява операцията.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от supernatural » 21 яну 2011, 12:13

колега алехи, наистина нямам представа от тези мотори, но трудно ше запали ако не прогони въздуха, трябва да гатне 3 акомулатора докато запали без да гони въздуха, ти може и да си палил така но сиг си осетил навреме че свършва горивото, и помпата нее опстанала напълно празна, от опит знам че при първи признаци на свършване гаСиш мотора сипваш гориво и пали лесно, почнеш ли иначе да въртиш без гориво става мн зле после трудна работа да запали, аз просто си давам мнението, колегата после да сподели как е запалил и какво е направил!
:roll: :roll: :roll: :roll:

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от ЯЛТА » 21 яну 2011, 12:28

NoGood , запали ли, и ако да, как ? *00143*
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

NoGood
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 30 май 2010, 14:18
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от NoGood » 21 яну 2011, 17:54

Не съм я запалил още.Тея дни се прибирам по късно от работа и нямам особено време да и обърна внимание вечер.Утре ще се занимая и ще пробвам да и почерпя горивния филтър.Дерт ми е само как да отвъртя тоя пуст маркуч,без да счупя нещо.Одеве го гледах,въртях,суках и ми е бедна фантазията как ще го уцеля и развия...Иначе съм приготвил в едно шише от полезната течност и седи и чака да влезе във филтъра :D

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от MapTo_D » 21 яну 2011, 19:16

NoGood написа:Не съм я запалил още.Тея дни се прибирам по късно от работа и нямам особено време да и обърна внимание вечер.Утре ще се занимая и ще пробвам да и почерпя горивния филтър.Дерт ми е само как да отвъртя тоя пуст маркуч,без да счупя нещо.Одеве го гледах,въртях,суках и ми е бедна фантазията как ще го уцеля и развия...Иначе съм приготвил в едно шише от полезната течност и седи и чака да влезе във филтъра :D
То не се развива, тия щипки дето ги държат се стискаха с някакви клещи /или се разтваряха/ не помня точно как беше манипулацията и след това стискайки или разтваряйки дърпаш маркуча на горе, беше доста пипкаво, ако има някой да ти асистира ще стане лесно мисля, аз 20-30 мин се гъзих там докато ги изкарам :lol:

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от Pyrhel » 22 яну 2011, 14:31

Тия щипки не ги стискай с клещи, защото са пластмасови и ще ги строшиш. Приличат на 1/2 пръстен с 2 зъбчета на краищата от външната страна. С ръка ги стисваш към тръбата и избутваш назад, за да освободят, после тръбичките се вадят без никакъв зор. Ако не помръдват тръбите - значи не си избутал щипките достатъчно. Общо взето - избутваш ги максимално, те не могат да паднат от механизма за закрепване.

После като ги слагаш - внимавай да не обърнеш местата им!

NoGood
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 30 май 2010, 14:18
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от NoGood » 23 яну 2011, 17:47

Колеги,запалих я.Направих както ми казахте-отвих маркуча,който вкарва горивото от резервоара (между другото имаше означение от кой влиза и от кой излиза),напълних филтъра с гориво и завих маркуча.Наистина е малко пипкаво с тея щипки,но човек като му кажат горе долу за какво става въпрос,се оправя.Олекна ми душата направо! Благодаря на всички >:D<: _friends_

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI-Не пали/Вече в движение

Мнение от MapTo_D » 23 яну 2011, 19:35

Браво, друг път да не я оставяш без нафта _friends_

NoGood
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 30 май 2010, 14:18
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI-Не пали/Вече в движение

Мнение от NoGood » 23 яну 2011, 20:01

Marto,първо хиляди благодарности и на теб и на колегата Pyrhel.
Иначе вече не вярвам да я оставя без нафта.Ако ще и турско да е като я усетя,че вече свършва спирам,отивам пеша до бензиностанцията и се връщам :D

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI-Не пали/Вече в движение

Мнение от ЯЛТА » 23 яну 2011, 20:02

Чудесно, така се трупат знания, айде и успех, и я подържай с повечко от 5-6 литра нафта в резервоара .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI-Не пали/Вече в движение

Мнение от Pyrhel » 23 яну 2011, 20:27

NoGood написа:Marto,първо хиляди благодарности и на теб и на колегата Pyrhel.
Иначе вече не вярвам да я оставя без нафта.Ако ще и турско да е като я усетя,че вече свършва спирам,отивам пеша до бензиностанцията и се връщам :D
:drink: Радвам се, че си се справил, да не забравяме и Алекси, който първи написа за цаката с филтъра.

Иначе - светне ли ти лампата, имаш за още 80км. Можеш от там да прецениш :)

NoGood
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 30 май 2010, 14:18
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI-Не пали/Вече в движение

Мнение от NoGood » 23 яну 2011, 23:03

Pyrhel написа:
NoGood написа:Marto,първо хиляди благодарности и на теб и на колегата Pyrhel.
Иначе вече не вярвам да я оставя без нафта.Ако ще и турско да е като я усетя,че вече свършва спирам,отивам пеша до бензиностанцията и се връщам :D
:drink: Радвам се, че си се справил, да не забравяме и Алекси, който първи написа за цаката с филтъра.

Иначе - светне ли ти лампата, имаш за още 80км. Можеш от там да прецениш :)
Да,и Алекси каза правилното решение :) Мерси и на него!
80км относително..щото когато светна моята нулирах километража и бях минал 70.Ама то и зависи от карането,градско,извънградско..Иначе да,прав си около 80км ;)

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI-Не пали/Вече в движение

Мнение от Alexi » 24 яну 2011, 09:25

като светне лампата борда и при мене показва 80 км ,но повече от 60 гледам да не минавам че стрелката забива в ляво и не съм много сигурен ,че ще мине 80

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта