карб
- 
				shmoker
- потребител 
- Мнения: 78
- Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
- Модел на автомобила: ford siera 1.6
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
карб
моля,колеги които са се е...ли с такъв карб да споделят по нещо за частите които са оградени.е не моим го направим да въри и тва си е.сори,колата е форд сиера 88г.седан,1,6 lx.   http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 54050p.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 54050p.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									 http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 54050p.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 54050p.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: карб
Това от ляво е ускорителната помпа, а това от дясно е автоматичен смукач. Интересното тука е че като гледам на снимката не е биметален както повечето а е с електрическо или вакумно управление(не мога да различа това маркуч ли е или кабел). 
Карбуратора е някакъв Вебер, виж точно какво пише на табелката, да се опитам да помогна. В общи линии не е много по-различен от карбуратора на Жигула(също Вебер).
			
									
									
						Карбуратора е някакъв Вебер, виж точно какво пише на табелката, да се опитам да помогна. В общи линии не е много по-различен от карбуратора на Жигула(също Вебер).
- 
				shmoker
- потребител 
- Мнения: 78
- Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
- Модел на автомобила: ford siera 1.6
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: карб
това е кабел Нака,а това е табелката която си има тоя карб.проблема е че смукача изключва доста късно.на място около 10 мин.няма значение лято-зима,а в движение с 1-2 мин по-бързо.това инженерно чудо се върти на ляво и дясно и е барано преди да си я купя колата и не знам как трябва да е.ако нещо се сещаш,много ще съм благодарен.нещо не става със снимката,но пише-88HF   AA2718.ще се опитам пак да я кача,за да имаш визуална представа. 
			
									
									
ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: карб
Не видях четлива табела. По принцип това е най-често срещания проблем на автоматичните смукачи, че изключват когато температурата на д-ля стигне определена стойност, и повечето пъти закъсняват, особено Зимата. Със въртене мисля че се регулираше хода на клапата, обаче сега говоря на фантазия, в момента не ми се рови в литературата, не съм виждал този карб. 
Инак щом е електрически веднага ми идва една лесна идея за пълен контрол, извеждаш едно ключе във купето и го изключваш, когато решиш
			
									
									
						Инак щом е електрически веднага ми идва една лесна идея за пълен контрол, извеждаш едно ключе във купето и го изключваш, когато решиш
- fordmaniac
- Потребител 
- Мнения: 1639
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: карб
WEBER двукамерен
Идеята на електрическото подгряване е да върне напълно задействания смукач, да го отвори нацяло до момента на загряване на мотора. На капачето има чертичка, която трябва да съвпадне с тази на корпуса на смукача. Това е философията. На студено трябва да се затваря напълно и да изключва на около 50 градуса на мототра.
Успех
			
									
									
						Идеята на електрическото подгряване е да върне напълно задействания смукач, да го отвори нацяло до момента на загряване на мотора. На капачето има чертичка, която трябва да съвпадне с тази на корпуса на смукача. Това е философията. На студено трябва да се затваря напълно и да изключва на около 50 градуса на мототра.
Успех
- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: карб
Ето инструкции за настройка:
http://dox.bg/files/dw?a=634c928505" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									
						http://dox.bg/files/dw?a=634c928505" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				shmoker
- потребител 
- Мнения: 78
- Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
- Модел на автомобила: ford siera 1.6
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: карб
абе Нака,не знам от къде си я докопал тази литература,но това е злато,да знаеш.утре ще си поиграя с тоя карб и тази книжка.Надявам се да има резултат.благодаря за отделеното време  .тази настойка по книгата влияе ли на настройките на газовата уредба?
 .тази настойка по книгата влияе ли на настройките на газовата уредба? 
			
									
									 .тази настойка по книгата влияе ли на настройките на газовата уредба?
 .тази настойка по книгата влияе ли на настройките на газовата уредба? 
ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?
						- 
				shmoker
- потребител 
- Мнения: 78
- Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
- Модел на автомобила: ford siera 1.6
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: карб
всичко го направих както трябва,и сега е много по-добре,но май установих проблемчето.знае ли някой колко волта трябва да има на входа на тази бипластина,щото при мен е само 2 волта,и си мисля че затова смукача ми не изключва навреме.би трябвало да е 12 според мен,за да може да я загрее за определено време   ако знаете,моля споделете.
 ако знаете,моля споделете.
			
									
									 ако знаете,моля споделете.
 ако знаете,моля споделете.ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?
						- 
				shmoker
- потребител 
- Мнения: 78
- Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
- Модел на автомобила: ford siera 1.6
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: карб
колеги,не е на добре.оказа се че това не е смукача.като извадя кабела ,продължава да си работи яко на смукач.започнах по метода на елиминиране и се оказа, че като изкарам един маркуч,тогава спира.някой да има идея за какво иде реч.това е въпросния вакуум.http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 69233h.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: карб
Това е някаква мембрана, отвори я и провери да не е прокъсана. Гледам че има някакъв регулировъчен винт, пробвай какво е влиянието му, но задължително помни първоначалното положение и брой колко оборота в Ляво или в Дясно правиш, за да можеш да възстановиш първоначалните настройки ако нещата се влошат.
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта


